zaterdag 26 juli 2014

Fijne vakantie en een behouden thuiskomst. !


Zomertijd * vakantietijd *

Veel freubelen.
Zo leerde ik balletjes haken en kon
er niet meer mee stoppen :-)






Voor de leuk een baby/katten dekentje gehaakt.


Regelmatig de katten op de kiek gezet.




Ledlampjes omhaakt, deze lichtslinger hangt nu in de kaarten molen.


Een kersenslinger voor Kelly gemaakt :-)


Weer eens een etui van de wibra omhaakt..





En nog een etui...



En nog 1 ...

Verder het nieuws natuurlijk gevolgd i.v.m. de vliegramp.
1 doffe ellende is dat. :-(

Wens jullie allen een hele goede vakantie en een behouden thuiskomst.

Liefs,




22 opmerkingen:

  1. Je toepassingen voor de balletjes zijn leuk - die LED lichtslinger is een super idee !
    En als het zo verslavend werkt, dat balletjes haken, dan vermoed ik dat er ergens in december een Kerstboom met gehaakte versieringen gaat opduiken ;-))))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je vlijtig geweest ziet er allemaal erg leuk uit.
    Fijne dagen.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel lieverd, wij gaan niet vliegen maar met de boot/Ferry naar Engeland...maar ben altijd blij als we weer heelhuids thuis zijn aangekomen.
    Die kersen slinger vind ik toch wel über cute en Kelly zal er wel heel blij mee zijn.
    Dikke knuffels van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, vreselijk nieuws...
    Je hebt niet stil gezeten, wat een ontzettend mooie dingen heb je gemaakt!! Naar beneden scrollend iedere keer weer een pareltje, ik vind de omhaakte ledslinger geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk die gehaakte ballen, kunnen straks ook in de kerstboom! Die kersjes zijn ook te leuk, fijn als je zo lekker kan haken. Mijn katten zijn ook altijd dol op kleedjes en dekentjes. Fijne zomervakantie Ellen, Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ballen-bericht! Hahaha! Nou, het zijn wel allemaal mooie goed gelukte ballen hoor! Zeker die kersen, die zijn echt leuk! Ook je etui's mogen er zeker wezen :-)

    De vliegtuigramp(en) heeft zijn stempel gezet op iedereen. Wij blijven er ook over praten en iedere keer als er een vliegtuig over vliegt kijk ik automatisch naar boven.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke hertenkop en met de gehaakte ballen erbij, helemaal hip!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ben jij druk geweest, zeg! En wat heb jij een mooie dingen gemaakt. Ik vind de kersen, plat of bol het leukst.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een geinige spulletjes allemaal.. ik begrijp dat het erg leuk was ze te maken.. heb er zelf ook altijd zoveel plezier aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige dingen heb je gehaakt en ook zoveel. Een lust voor het oog. Hier ligt het haken even stil. Niet te doen met 2 kittens om me heen. Mijn onderbenen zijn ondertussen gehavend van de mislukte sprongen en het net niet omhoog kunnen komen. Maar ik weet, het gaat over. En geniet nog steeds met volle teugen van ze.
    Die vliegramp is verschrikkelijk. Zoveel mensen in diepe rouw, weg toekomst. Het komt heel heftig binnen.
    Vakantie vier ik al jaren gewoon hier thuis, vliegen en ver weg is niet zo aan mij besteedt.

    groetjes Danny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk bezig ellen, ik hoop dat de warmte een beetje te harden is voor je, maar je vermaakt je wel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goed bezig Ellen, die balletjes kan je inderdaad in allerlei variaties gebruiken! Heb je die etuitjes nou van wol van de Wibra gehaakt, of zijn ze kant en klaar te koop? Daar tast ik nog even in het duister...
    Fijn vakantie verder.
    groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi Anita, ik koop bij de wibra etuis, en maak er van katoen een jasje omheen :-)

      Verwijderen
  13. Zo wat ben jij creatief bezig geweest,in de hoogste versnelling en zulke leuke dingen gemaakt!De kersenslinger voor Kelly zag ik al op Insta die is ook zooooo leuk!

    lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, ik geniet van je maaksels, wat een leuke originele dingen heb je gemaakt!
    Ja erg he, de vliegramp!
    Liefs, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja die vliegramp blijft in onze gedachten.

    Mooie haakwerkjes.
    Heerlijk plekje heeft de kat.

    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele fijne kleine spulletjes maakte je! x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie dingen heb je weer gehaakt. De kersjes zijn echt schattig!
    X Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  18. leuke blogje ik zag u via andere bloggers...zal zeker terug komen..

    BeantwoordenVerwijderen