woensdag 11 juni 2014

Pinksteren



Tijdens de Pinksterdagen...

Sfeer in de tuin








Heb ik de kaartenmolen weer een update gegeven..


en kocht ik vandaag bij de kringloopwinkel
een vogeltjes borduurwerk.
Volgens mij roodborstjes die in een tak hulst zitten ?

Dan loop ik wat achter met het het lezen van blogjes.
dat komt omdat het mooi weer is
en
omdat ik de app van Instagram heb geïnstalleerd en dat is een soort van verslavend (wat niet bij mij)

Toch blijf ik het bloggen leuker vinden dan Instagram !!

Wens jullie een super leuk weekeinde.
Nieuwe leden welkom, indien je ook een blog
hebt en ik ben nog niet langs geweest geef dan een berichtje dan kom ik eraan !!

Liefs, Ellen


17 opmerkingen:

  1. Leuke dingen gedaan dus het weekend leuk om te horen! Instagram heb ik ook, doe er alleen niet heel veel mee, net als mijn blog de afgelopen tijd! Maar ik ben weer terug aan het komen hoor. Kijk er naar uit om de blogjes weer te lezen! Liefs Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier hetzelfde - ik vind bloggen ook nog altijd leuker dan instagram... Dat laatste doe ik al veel langer dan bloggen, maar instagram heeft toch veel minder sociale interactie... Enfin, da's natuurlijk mijn persoonlijke mening, da's misschien niet voor iedereen zo...
    Het borduurwerkje met de vogeltjes - gewéldig !!!!! Dat had ik zéker ook gekocht (wat wil je, mijn blog heet nie voor niks little birdie...)
    En dan die koekop met de bloemen rond - zalig lekker kitsch !
    Xxx, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellige boel! Echt om vrolijk van te worden! Groetjes Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het as ook wel echt weer om het buiten gezellig te maken :-)
    Zo'n soortgelijk vogeltjes borduurwerk had mijn moeder vroeger ook hangen, geen idee eigenlijk of ze dat nou zelf had gemaakt of gekregen...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellige foto's deel je weer met ons. En wat een fijn buitenverblijf heb je voor je katten. En wat is het toch fijn om te neuzen in een kringloopwinkel en mooie schatten tegen te komen

    groetjes Danny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. IG is inderdaad verslavend... Wat is je borduurwerk mooi zeg! Goede vondst! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie stier, mooie vogeltjes, mooie Sally!

    Omdat ik zoveel hoor over instagram, begin ik meer en meer zin erin te krijgen. Toch nog maar eens nagaan hoe dat werkt. Heb voorlopig geen smart Phone. Dat wordt allicht een eerste stap. Ik moet het allemaal nog bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het was een prachtig pinksterweekend. Weer lekker gescoord bij de kringloop. Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oow wat scoor je toch weer leuks bij de kringloop! Mooi die geborduurde lap met vogeltjes! En die kop in de rode bloemen, ook alweer zo leuk bedacht, hihi. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gezellige blog heb je en wat een ontzettend leuk en vrolijk fris borduurwerkje heb je gescoord!
    Groetjes van Plien (casajardincocina.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha je hebt het weer mooi voor mekaar... echt leuk : de kitchkoe!
    Zeg! Je hebt onze kat gepikt! Helemaal een dubbelganger!
    STikJAloErs ben ik! Op je kaartenmolen! Verdorie zo schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. haahhaha...de bonte koe!! Ziet er weer gezellig uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gezellig zeg. Leuk je ook op Instagram te kunnen volgen. Het is anders dan bloggen dat wel maar toch heel leuk. Ik gebruik het vooral voor mijn 365 dagen project, als een soort fotodagboek en om foto's te plaatsen die geen plaatsje krijgen op de blog. :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Daarom zit ik niet op IG omdat ik dan volgens mij alleen maar de hele dag foto's aan het maken ben en ik heb begrepen dat het verslavend is :-). Wat leuk je kaartenrek, hij begint al aardig vol te raken! Pascale x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha! Ik zag je al op IG! Gezellig! Gaaf kaartenrek! Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ach Ellen, heb ik toch maar zo dit bericht gemist. Gelukkig toch nog gevonden. Wat ontzettend sfeervol in de tuin, gezellig. En die koeienkop met roze bloemen, hilarisch. Echt iets voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuk blog heb je en wat een leuke naam!

    BeantwoordenVerwijderen