dinsdag 24 juni 2014

P.C. & Flamingo



Heb je het facebook bericht gelezen wanneer wij onze verjaardag vieren ?

Ellen: Nee...

Mam.. heb je dat bericht gelezen op facebook over...

Ellen: Nee...

owowowowowow.....


De computer staat hier steeds minder vaak aan omdat ik graag buiten vertoef met een nieuw handwerk project en waarvan ik er nu ook 1 in opdracht ga doen.
zodra het af is zal ik erover bloggen.

&


Tussendoor heb ik nog wel een Flamingo in elkaar geflanst.
Ben ik zo dol op flamingo's ?

Welnee


Het is een mooie vogel dat wel.. maar het is momenteel
super hot !! vandaar.. je moet met je tijd mee nietwaar haha..








Iedereen een gezellige week toegewenst.




Nieuwe leden hartelijk welkom :-)
Als je ook een blog hebt en ik ben nog niet langs geweest geef dan een berichtje dan kom ik eraan.

Liefs,





20 opmerkingen:

  1. Leuke flamingo wist niet dat ze hot waren! Ben niet modern genoeg heb ik al door, haha ;-) LOL :-D:-D

    Liefs Cyn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, ik wist niet dat flamingo's hot zijn. :-) Ben benieuwd naar je projectje in opdracht. Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb flamingo's op mijn pyjama. Ben ik dan hot? Of is alleen mijn pyjama hot?

    Herken het gevoel van minder op pc te zitten, buiten is het inderdaad heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is de eerste gehaakte flamingo die ik zie en het is ook een leukerd.
    Fijne week,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een geweldige flamingo haakte je! Echt zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is een heel flitsende flamingo, maar wel een beetje zielig zo over die spijker hangend ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha die Angélique! Ik had ook dat gevoel! Stak je ijzerdraad in zijn poten dat je die zo mooi kan buigen?
    Lekker roze en kitch!
    Benieuwd naar je andere project... moet groots zijn aangezien je "afwezigheid" (soms) in blogland?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldige kitsch !!
    Ik ben ook niet bijzonder zot van flamingo's, de echte dan, maar alles wat er over gemaakt wordt, vind ik dan weer super (tsja, een mens houdt van kitsch, of niet hé...ik hou er geweldig van !).
    Je flamingo is tof !! Hoe heb je hem "stijf" gekregen ? Ijzerdraad, kapstokje ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nou.. de pootjes en nek zijn van die ragers.. dus een soort van ijzerdraad zit daar in ja :-) voor de foto zielig over het spijkertje, in het echt hangt ie bij een vintage spiegel :-)

      Verwijderen
  9. Wat een leuke flamingo heb je gemaakt. Daar mogen best nog meer bij komen. Het is tenslotte een vogel die in groepsverband leeft ;-)

    groetjes Danny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke flamingo! Geniet van je week! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een grappige flamingo!'k Heb nog niet gemerkt dat ze in zijn, maar dat komt vast nog wel. ;-) Heerlijk he, lekker weer naar buiten!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, wat ontzettend leuk gedaan. Het zonnetje schijnt hier ook weer. Dus ook ik ga zo lekker naar buiten. Fijne dag!
    Lieve groetjes, Malotte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk die flamingo Ellen! Benieuwd wat je in opdracht hebt gemaakt. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een vrolijke flamingo, ik wist niet dat ze 'hot' waren, haha ik lig achter!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Herkenbaar hoor, het is toch ook heerlijk om als het kan buiten te freubelen...zonde om dan achter de computer te hangen...ik kan smokkelen heb een I-pad en die neem ik dan soms stiekum mee naar buiten...hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind je flamingo een plaatje, hot of niet hot. Groot gelijk dat je naar buiten gaat, van de winter kun je nog genoeg achter de pc zitten. Maar weet je nu al wanneer je naar de verjaardag (van dochterlief?) moet?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha verjaardag van een neefje :-), jaha Zondagmiddag ! :-)

      Verwijderen
  17. Ik wist ook niet dat ze hot waren al heb ik zelf ook een flamingo om te maken op mijn blog...................ben ik hip zonder dat ik het weet! haha. Ik vind die van jou superleuk.

    BeantwoordenVerwijderen