vrijdag 23 mei 2014

Stins




Rustig Ellen.. Rustig...
Als je internet verbinding traag is
helpt het niet om je je daarover druk te maken..
Wat  helpt dan wel ?
een andere internet verbinding ?

zucht...

De titel van dit bericht:


Een tijdje geleden deed ik mee aan een weggeef actie van het blog Stins. Ze had die dag haar winkeltje geopend en ter ere daarvan werd er een superleuk konijntje verloot.
Ik was alweer vergeten dat ik eraan mee had gedaan
totdat ik een seintje kreeg van Mirjam (zo heet ze echt en natuurlijk geen Stins hihi) dat ik eens op haar blog moest gaan kijken...

En ja hoor Ellen viel weer eens met haar neus in de boter !

Een brede glimlach van oor tot oor...

Gewonnen :-)

Hoe leuk is dat ?

Gisteren viel de leukerd door de brievenbus
en die heeft natuurlijk een ere plaatsje gekregen !

Al vanaf het begin dat ik blog volg ik Stins. Ze maakt mooie foto's, maakt leuke maaksels (laatste tijd van wolvilt) heeft twee katten die ik geweldig vind, schrijft leuk, heeft in haar huis spullen die ik ook wil hebben !!! en is ook vaak in haar tuin te vinden.
Volg jij Stins nog niet ??????????

Schande !!

:-)

hier dan de foto van de leukerd !!






Allemaal een gezellig weekeinde gewenst !

Liefs,













14 opmerkingen:

  1. Wat een schatje! Noem je hem Stins? En wat een mooie vaas!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha ik zou em Stins kunnen noemen Greet ! Vazen zijn de woonhit dit jaar, superduur.. in woonwinkels. Ik kocht deze voor een prikkie bij de action :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is-ie lief !!
    En wat een leuke vaas - hè verdorie, het lijkt wel alsof jullie in Nederland een uitgebreider assortiment krijgen in de Action, dan wij hier in België...
    Ps - ik volg Mirjams blog dus nu ook, was een goede tip van je :-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk leuk ! Ik heb met een paar prachtvazen in m'n handen gestaan bij de Action... toch weer terug gezet, ik mag niks kopen :-( maar die mooie kleur groenblauw hè ooooow zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou , nou dames, da's wel heel veel eer :)!
    Lief van je Ellen om er een blog aan te wijden, gelukkig dat je zo blij bent met konijn Stins ;-)!
    Jij ook een heel fijn weekend, liefs van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk Ellen dat je hem hebt gewonnen en verstandig om die vaas mee te nemen van de Action, altijd handig voor zo'n fijn prijsje. Mijn kringloopwijnflesvaas staat buiten mooi te wezen. Fijn weekend, Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijke foto's weer en wat een lieve prijs had je gewonnen bij Stins. Kon dat blog nog niet maar dat is van nu af wel anders. Ben haar natuurlijk gaan volgen. Wat een heerlijke foto's maak ze en wat schrijft ze leuk over haar tuin,katten en haar maaksels.
    Dank je wel voor deze leuke tip.
    Een heel fijn en zonnig weekend toegewenst
    groetjes Danny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. gefeliciteerd met deze leuke give away...bofkont en het is inderdaad een lief konijntje en heel mooi gemaakt door Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk dat je gewonnen hebt....ga gauw eens kijken op het blog van Stins.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh jaaa, ik volg haar al hééél lang en heb zelfs al de eer gehad samen een dagje door te brengen :-) Héérlijke madam en super dat jij gewonnen hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Proficiat met deze mooie gewonnen prijs. En neen kende het blog van Stins nog niet, maar nu wel ... hihihi ... :-). Alvast een fijn weekend, grts, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk hoor Ellen!
    Ben volger geworden van Stins maar ben fan van jouw vaas ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooie blogje ik kwam u tegen via andere haaksters ik zal zeker meer gaan bezoeken bedankt...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wat een lieverd heb je gewonnen! Geniet er maar van lekkere bofbips ;).

    BeantwoordenVerwijderen