woensdag 14 mei 2014

buidel tas / opberger



Het haken van de driehoekjes

vond ik leuk om te doen.

Het is een buidel tasje / opberger geworden.

Gevuld met grote plastic en houten kralen

voor als de kleine meid van 

bijna drie jaar komt spelen.






Al die regen na al dat mooie weer was even slikken.. gelukkig 

schijnt het komende dagen weer wat op te knappen. Er ligt hier 

nog steeds een soort van driehoek haakwerk in het groot waar ik 

een kussen hoes van wil maken. Vervelen zal ik mij dus niet :-)


Nieuwe leden hartelijk welkom !!
Indien jullie ook een blog hebben en ik nog 
niet langs ben geweest,.. zeg dat gerust dan kom ik er zo snel mogelijk aan.

Iedereen een zonnige dagen gewenst.


Liefs,





31 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een geweldige tas! Heb je écht allemaal losse driehoekjes gehaakt?! Ik dacht op het eerste gezicht dat het tapestry-haken was.
    Als je nog eens eenzelfde doily als die van mijn blog wilt haken (mocht je je toch gaan vervelen... :-) ), dan kan ik je de ontbrekende toeren (die ik er zelf bij gemaakt heb) wel mailen hoor. Ik ga ze in elk geval snel opschrijven, anders weet ik 't zelf ook niet meer... ;-)
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een werk die driehoekjes maar wat is het buideltje leuk geworden! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuk buideltasje en wat een vrolijke kleuren.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Amai Ellen, dat waren veeeel draadjes om in te stoppen... Maar het resultaat is super tof ! Ik denk dat er een klein meisje heel blij zal zijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leukie !!! Ik ben ook van restjes 3-hoekjes aan het haken maar wat dat gaat worden geen idee. Ooit wordt het wel iets denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is leuk ellen we zijn in de buidelmood de mijne is ook af, lieve groet marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, wat is deze mooi geworden. Leuk idee zo'n buideltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De kleine meid is al vrolijk voordat ze begint met spelen als ze alleen deze opbergtas ziet! Ontzettend leuk gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf! ja met losse driehoekjes kan het natuurlijk ook! Hele mooi geworden! Groetjes Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk geworden zeg!! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt mega leuk mam!! Wat een schatje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is dat buideltje leuk geworden, en wat een sprekende kleuren heb je gebruikt. Daar zal dat kleine meisje mee in haar sas zijn vermoed ik zomaar.
    En de komende dagen weer lekker genieten van het zonnetje
    groetjes Danny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi leuk al die kleurtjes.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi gemaakt, Ellen, de kleuren gaan prachtig bij elkaar.
    Dat belooft voor het grote kussen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zeer leuke buideltas in vrolijke kleuren. Vind het echt super gedaan met al die driehoekjes.
    Ben benieuwd naar uw kussen :-)
    Grts, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi zeg! Prachtige kleurtjes! Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Kijk, heeft dat regenweer je toch nog iets goeds opgeleverd. Wat is-t-ie mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik zie jouw buideltas en hier breekt spontaan de zon door! Prachtig!
    Lieve groetjes, Malotte

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtig tasje heb je gemaakt. Is eens iets heel anders als anders. Super leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw, wat is dat een mooi tasje geworden!!
    Enne... misschien moet je even een kijkje nemen op mijn blog ;-)?
    Liefs, Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooi tasje en wat een vrolijke kleurtjes! Laat het mooie weer inderdaad maar wel snel terugkomen... Al schijnt het zonnetje hier nu in ieder geval wel...

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een superleuk tasje Ellen, zoveel frisse kleurtjes.

    Geniet van een fijn weekend.

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een vrolijke buideltas, superleuk!! Die gaat vaak open en toe gedaan worden denk ik. Fijn weekend mét veel zonnestralen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh wat een leuke buideltas heb je ervan gemaakt! Ennuh heek veel plezier met het maken van een kussenhoes. Dikke knuffels...ennuh ik lig ook achter met bijlezen bij heel wat blogs ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw, wat een geweldige mooie buidel is dat geworden.
    Leuk al die driehoekjes, maar al die draadjes!?

    BeantwoordenVerwijderen