vrijdag 4 april 2014

ZIJ





Zij is begonnen met 'bloggen'
Natuurlijk heel anders dan haar moeder want ze heeft andere interesses, smaak en is 25 jaar jonger. :-)
Wie ? 
onze dochter Kelly.
Nieuwsgierig ? Neem eens een kijkje op onderstaande link.
Haar blog heet: 
A little bite of my life



Vintage, fashion, food, shops, revieuws


Afgelopen dagen ben ik bezig geweest met het haken van een poppen jasje. Dit omdat hier af en toe een jongedame van bijna drie komt spelen en het verkleden van poppen er bij hoort natuurlijk. Ik kocht ook nog wat boekjes en zo probeer ik een plastic box te vullen met spulletjes waar zij zich mee kan vermaken.






Lief en schoonzoon timmerde afgelopen weekeinde nog een tafel in elkaar van steiger planken. Lief wilde graag een biertafel.?!
De tafel moet nog wat geschuurd worden want als je er nu tegenaan stoot heb je meteen een vieze plek op je kleding.
Ik vind het wel gezellig staan.





&

Via Marktplaats was ik aan het snuffelen voor twee eethoek stoelen. Ook voor nieuw gezocht maar ik heb nogal wat eisen..
1) lekker zitten 2) makkelijk in onderhoud 3) ik moet ze ook nog leuk vinden...
jaja

De stoelen die ik heb gekocht uiteindelijk zijn van zwart leder, met een buizenframe. Via Marktplaats zou ik daar 75,-- per stuk voor moeten betalen. Nieuw en echt leder zijn ze te koop vanaf 275 euro per stuk, hmmm, ik wilde daar nog over nadenken.
De volgende dag ging ik naar de kringloopwinkel hier in het dorp en wat denk je ? Staan er daar vier stoelen die bij mij in de smaak vallen. Ik heb de mooiste twee gepakt en bij de kassa moest ik in totaal 15 euro afrekenen voor het stel :-)
wat een mazzel !!





Wens jullie allemaal een heel mooi weekeinde !


Liefs,









15 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Kelly, ik heb geprobeerd op jouw blog te reageren maar om een of andere reden lukt het me vandaag niet bij Wordpressblogs iets te plaatsen.
      Dit wilde ik zeggen: Ziet er lekker uit. Ja, met citroen is altijd lekker.
      Goed dat moeders reclame voor je blog gemaakt heeft. Weten we dat ook weer. Ziet er goed uit.

      Verwijderen
  2. Hey hoe leuk die blog van je dochter. Daar ga ik eens om mijn gemakske tijd voor nemen om bij te lezen. Heel eerlijk en open haar verhalen! Knap en moedig!
    Ik verwachtte helemaal niet dat jij al zo een grote dochter had! Gek. Ik had me jou piepjong voorgesteld!
    Mooi de poppenkleertjes! En je kringloopstoelen zijn top!
    Grtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De pop is helemaal hip met haar nieuwe jasje en haarband!
    Ik zal eens gaan neuzen bij je dochter ;-)
    Wat een mazzel die stoelen bij de kringloop!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi! Wat een leuk poppenjasje heb je gemaakt zeg! En nog een bijpassende haarband ook, leuk. De tafel ziet er ook stoer uit, en wat een geluk dat je stoelen naar je zin vond bij... hoe kan het ook anders... de kringloop!! Echt mazzel zeg. Ik zal ook eens gaan kijken bij je dochters blog, groetjes en een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, zo zie je maar dat je in de kringwinkel werkelijk ALLES vindt (alleen soms even wachtten).

    Mooie steigertafel is daar gemaakt, ziet er echt heel gezellig uit.
    Bij Kelly was ik ook heel even, heel mooie blog, echt professioneel gemaakt, heel overzichtelijk ook met die verschillende rubrieken.
    Ja, en ik twijfel er niet aan dat kleine meisjes graag bij jou komen spelen, als ze ZO worden verwend!

    Fijn weekend,

    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi en schattig poppenjasje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke outfit heeft de pop. Hoe heet ze?
    En de tafel staat leuk daar. Mag je nu alleen maar bier drinken als je daar aan tafel zit?
    Wat goed zeg, die stoelen. Scheelt je wel effe 135 euries. Kun je nog vaak voor naar de kringloopwinkel!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk gedaan zeg die pop, de tafel ben ik weg van, goed gemaakt door de mannen, jij mag hem denk schuren en verven?
    Je kringloop geluk is ook weer prettig,ik ga vandaag ook weer eens kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk voor dat kleine meisje dat ze zo fijn kan spelen bij jou ! Schattig jasje met het haarbandje erbij :-)
    De tafel is echt top gedaan. Die komt helemaal in orde en jullie zullen er vast nog veel geniet van hebben !
    Mooie blog van je dochter, ik ben al eens gaan piepen en dat citroengebakje ligt al afgeprint klaar om eens uit te proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wow dat is weer boffen hè dat je die stoelen bij de kringloop hebt gescoord!
    En oh to cute wat je voor de pop hebt gemaakt. Ik herinner me opeens weer dat ik vroeger als klein kindje ging shoppen voor nieuwe kleertjes :D.
    Ik was al bij Kelly op bezoek en een reactie achtergelaten ;). Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie tafel en echt mazzel met je stoelen zeg!! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van mazzel gesproken :-) Leuk die tafel!! Zo moeder zo dochter ... werkt aanstekelijk dat bloggen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie outfit heb je voor poppedijn gemaakt :-). Handig die schoonzoon van je! De tafel is erg mooi geworden. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen