dinsdag 15 april 2014

Paasdagen



Gespot ! 

Veel jonge eendjes in de sloot, en echt ik heb super mijn best gedaan ze allemaal op de foto te zetten maar ze zwemmen veel aan de kant onder overhangend gras haha dus is het me gelukt er tenminste 1 te fotograferen. :-)








Rustige dagen op dit front.
Ik mag nog wel een radiator verven maar goed als ik even doorzet is dat met een paar uurtjes gedaan. 

Bijna Pasen. 

Aan Paasversieringen en Paas eten doe ik niet.
We genieten wel van de vrije dagen.

Nu maar duimen dat het zonnetje zal schijnen ! :-)

Ik kijk wel uit naar de vrijmarkt op Koningsdag.
Koningsdag ik moet er nog aan wennen.




Greet vroeg vorige keer of de pop al een naam heeft. ?

Ik heb haar Sofie genoemd. :-)



Mijn volgende projectje heeft met verven te maken.
De radiator en curiosa...
ra ra ra...


O, ja, ik was vanmiddag natuurlijk eventjes bij de kringloop winkel, en alles was superleuk ingericht vanwege het 25 jarig bestaan. Gisteren werd dat uitgebreid gevierd met gebak enzo .. hoorde ik vandaag. Gezellig :-) Enfin, ik scoorde er weer twee blikken speelgoed koffie molentjes bij.
Ik voel weer een nieuwe verzameling opkomen... owjee...





Wens jullie een gezellige week en alvast heerlijke Paasdagen !!

Liefs,



19 opmerkingen:

  1. Ah, wat een droppie dat eendje!
    Sofie zit er netjes bij in haar verschillende outfits :-)
    Fijne Paasdagen, geniet van je vrije dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat liehief dat eendje ♥ Ik heb hier nog geen klein grut gezien trouwens, de zwanen hebben wel een hoop eieren gelegd maar dat moet nog uitkomen. Zo een muziek-koffiemolentje ben ik nog nooit tegengekomen bij de kringloop, leuke verzameling! Geniet van de Paas, hier ook geen onzin hoor, doe maar gewoon...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt weer voor je mooie complimentje bij je reactie op mijn blog. Ben echt maar een amateurfotograafje die voordat ze blogde nauwelijks een fototoestel in haar handen had. Tja ik als moeder met een dochter die Sophie heet vind Sofie natuurlijk een hele goede naam. Ik voorzie ook altijd als je ergens een stuk of 3 van hebt dat je al gauw gaat verzamelen. Fijne dagen voor straks, Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijke he, die vrije dagen in het verschiet. Wij doen ook niet aan Pasen maar wel aan vrije dagen!! Leuke muziekmolentjes heb je gescoord. Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk de jonge eendjes, Sophie ziet er trouwens ook geweldig uit in haar nieuwe out fit, goed bezig, en goed gescoord bij de kringloop

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh dat eendje, zo koddig!
    Leuk die muziek-koffiemolentjes!
    Fijne paasdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh die molentjes schattig en dat kleine pulletje zo lief altijd

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat lief, de eendjes, ik heb ze nog niet gespot. Mijn broer had vroeger zo'n molentje, misschien ligt 'ie nog bij m'n ouders op zolder, ik hoor het geluid er nog bij. ;-)
    Wat een schattige poppenkleertjes!
    Fijne paasdagen!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. aaahhh lief die eendjes.

    fijne paasdagen en geniet van de vrije dagen
    liefs yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. 1. Eén eendje maakt ook al Pasen :-)
    2. Leuke naam Sofie en mooie kleertjes.
    3. Weer een mooie score bij de Kringloop. Ik had vroeger ook zo'n molentje
    4. Vrolijke paasdagen..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Aaah..haha..1 eendje. Wel n lievuhrd!!..ernstig leuk die molentjes!!!..kusss

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, wat leuk die molentjes. Ja, echt leuk om te gaan verzamelen!
    Vrolijk Pasen Ellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik verheug me ook op Koningsdag al heb ik ook al heel wat keren Koninginnedag gezegd. Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schattig dat eendje, ze zijn inderdaad erg snel meestal maar je hebt een mooie foto!
    Sofie is prachtig en ik wens je ook alvast fijne paasdagen!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Toch schattig die kleine eendjes. Hier is het met Paasweekend werken geblazen, maar mits het buiten te doen is gaan we tussendoor iets op de bbq gooien en er een gezellig " werkend" weekend van maken. Hopelijk blijven de weergoden ons gunstig. Alvast een fijne Pasen en geniet van uw vrije dagen. Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hier ook iemand die totaal niet meedoet met de paasgekte. Maar er zullen anderen zijn die mijn hobby verkleed lopen op een fantasy fair gek vinden hihihi whahaha. Oh die tweede outfit met het roze en blauw is helemaal super, so cute daar in dat stoeltje. Uhm had je nu al een kleinkind of komt er eentje aan :p hihi. Alleh ik ga er vandoor, ik moet de laatste hand(en) gaan leggen aan mijn kostuums. Iets wat ik nog nooit gemaakt heb en best ingewikkeld is. Dus deze dame gaat zich verheffen uit blogplek slaapkamer ;). Dikke knuffels ennuh ben benieuwd of Kelly ook naar Haarzuilens komt hihihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. die zijn leuk... die molentjes. Die maken zo'n leuk muziekje, toch? Fijne dagen! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schattig dat eendje. Valt idd niet mee om ze te kieken.
    Leuke muziekmolentjes en pop.
    Fijne Pasen, met hopelijk veel zon!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een lief eendenkuikentje, heb ze zelf nog niet gezien hier. Loop wel regelmatig langs een stel zwanen die om ste beurt op het nest zitten te broeden. 6 eieren heb ik gespot bij het draaien. Je moet ten slotte op ruime afstand blijven bij ze.
    Wat een lief popje heb je en wat een leuke kleertjes maak je voor haar. Die molentjes zijn te schattig voor woorden, herinner het geluid nog van vroeger.
    Je dochter heeft ook een leuk blog en is erg actief erop. Ben haar ook gaan volgen.
    Wil je nog hele fijne zonnige paasdagen wensen en tot de volgende keer

    groetjes Danny

    BeantwoordenVerwijderen