maandag 28 april 2014

Inspiratie



Vijf jaar geleden las ik een tijdschrift waarin reclame
werd gemaakt voor Wood & wood stool

Ik ben daarna gaan haken en tot op heden niet meer gestopt.
Nog regelmatig bezoek ik haar blog en nog steeds doe ik daar inspiratie op.

Tijdens het bloggen leerde ik het blog van ingthings kennen
en ook dat heeft zo z'n invloed.








Inmiddels ben ik begonnen aan een kussen die iets groter gaat worden dan die je op de foto ziet en ik maak de kussens tegenwoordig van katoen.





in wording...

&



door het lezen van het blog van Ingthings 
kocht ik tijdens Koningsdag op de vrijmarkt 
een aantal vintage caravans. 
Het geeft een vakantie / zomer gevoel
Voor alle caravans betaalde ik in totaal € 1,80
en ik vond ik op straat € 10,-- 
haha dus dat was mazzel :-)






Wens jullie allemaal weer een gezellige week 
met veel zonneschijn toe. 


Liefs,



20 opmerkingen:

  1. Heerljk he die blogs, Ik vind beide Ingridden ook geweldig! Vooral het haakwerk van wood,wool&stool! echt de BOM. Zo inspirerend. Fijne week, groetjes Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Blijkbaar lezen we allemaal dezelfde blogs :-)
    Je kussen gaat leuk worden, hoe groot zal het zijn als het klaar is ?
    Groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je scoorde goed op de markt! En dan nog 10 euro vinden... Jij gaat rijk worden met te "markten"! Let op mijn woorden! ;)
    Zoiets leuks vind ik nu nooit... gisteren was het rommelmarkt in 't dorp hier... wel..het was rommel! Buiten een kraam met amigurifiguurtjes was het niks. Pech! Maar van jouw caravannekes ben ik fan!
    Mooi je kussen. Ik ben benieuwd hoe het helemaal gaat worden.
    Een leuke week!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat gaat weer een prachtig kussen worden. Heb ook het liefst kussens in katoen. Vind die het mooist en zijn prima te onderhouden. Wood,wool&stool is inderdaad een leuke en zeer inspirerende blog. Leuke verzameling caravans die je wist te bemachtigen en dan nog mazzel hebben ook. Nou dan kan je dag niet meer stuk hé. Geniet er maar van. Nog een fijne dag, liefs Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk! Die kussens vind ik ook zo leuk ! En je caravannetjes.... volgens mij heb je inmiddels een mega verzameling!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh zo tof die caravannetjes! Het geeft inderdaad een instant vakantiegevoel. :-)
    Ik ben al benieuwd naar je kussen, het ziet er veelbelovend uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig toch hè wat voor een inspiratie wij opdoen bij al die lieve dames en hun leuke blogs, de jouwe is er ook eentje van. Dikke knuffels,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk die inspiratie via de blogs! Zo fijn als je zelf die mooie spulletjes kan haken. Je caravanverzameling heb je weer mooi uit weten te breiden Ellen! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kleuren! Ik ben benieuwd wat het gaat worden. Ingthings was een van de eerste blogs die ik ging volgen toen ik zelf ging volgend. De eerste kende ik nog niet!
    Groetjes
    Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vind die verzamelingetjes van jouw altijd weer grappig ,krijg er altijd een glimlach bij ,leuk deze weer

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh zo leuk die caravannetjes! Het kussen gaat ook erg mooi worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Maar goed dat je op straat 10 euro vond, want anders had het noodlot allicht de caravans niet op je pad gezet!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk al die campertjes, ik krijg er een vakantiegevoel bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk hè, dat je dan opeens anders tegen die campertjes aankijkt. Ze zijn leuk! Jouw grote ruiten zijn trouwens enorm leuk!! Ben ook bezig met ruiten haken, vind het nog een heel karweitje. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hihi ben ook zo beïnvloedbaar...heb op mijn werktafel ook een caravantje staan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Helemaal geweldig hoor! Jammer dat je me voor was!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Helemaal geweldig! Jammer dat je me voor was!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Grappig toch wat voor invloed andere bloggers stiekem op je hebben, ik herken het helemaal ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat gezellig die caravans, Ellen!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je hebt daar weer een gezellig hoekje gecreëerd. En dat voor niets!

    BeantwoordenVerwijderen