woensdag 30 april 2014

FOUT



2 berichten vlak na elkaar, tjonge is dat wat..

maar ...

eindelijk is het verven klaar en wil ik

het meteen met jullie delen...


Fout !!

In de jaren zeventig was het fout.
Nu nog steeds. Bij mijn schoonmoeder hing dit in originele staat in de hal. Zij hield van Oostenrijk en ging daar regelmatig naar toe en nam dan dit soort souvenirs mee. De meeste mensen zouden afkeurend geknikt hebben, behalve ik haha ik vind
FOUT namelijk geweldig !

kosten : € 0,50

De donker bruine boomstronk heb ik wit gemaakt (FOUT)
Het gewei heb ik roze en blauw gemaakt (FOUT)
Ik hing er een blogster hartje in (GOED)

en zo

zit ik hier helemaal blij te zijn
met mijn foute gepimpte aanwinst :-)

Wens iedereen weer een leuke dag toe !!


Liefs, 





:-)












23 opmerkingen:

  1. Helemaal super toch die foute creatie van jou! Yeah you go girl! Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind hem super! Echt heel gaaf! groetjes Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het juist mooi dat je die boomstam wit hebt gemaakt hoor, had ik ook gedaan. Zo komt dat kopje veel mooier uit. En €0,50 dat zijn nog eens leuke prijsjes! Hij hangt daar echt superleuk aan je muur Ellen. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Niks fout !!!
    Ik heb er hier ook zo drie hangen, ik heb ze alledrie effen wit geverfd. Vind het geweldig :-)
    Ik ben ook nog steeds op jacht naar andere kopjes-met-baro-of-thermometer (want er zijn verschillende soorten reeën te vinden, maar al zeker twee jaar geen meer tegengekomen... Snif...).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super!!!!! Hoe kom je d'r op!
    Is er een kleine mogelijkheid om het wijzerke in de richting van "Zon" te duwen? Wie weet helpt het wel?
    't Hertje kijkt wel een beetje zielig... Af en toe een babbeltje mee doen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk Ellen, ik herken het, mijn grootouders namen ook zulke dingen mee uit Oostenrijk. Ik heb bijv. nog een piepklein koekoeksklokje en een weerhuisje, zul je ook wel kennen. Ik vind het heel leuk gepimpt!
    XXGon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Whaaa ... Dit vind ik nu eens foutmaarsupermooiformidastisch goed gedaan!!!! Ben blij dat ik de enige niet ben die foute creaties juist het mooiste vind. Net iets anders dan "normaal" maar super leuk. Doe maar lekker "fout" verder Ellen :-) Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bij mijn grootouders hing dat ook altijd! Je hebt er iets super leuk van gemaakt. Ik herinner me wel dat er bij ons zo een bel rond de nek hing.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. K vind het helemaal niet fout maar juist goed! :-)
    Leuk gedaan zo, véél vrolijker dan het origineel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat heb je helemaal niet fout maar super goed gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha, prachtig, Ellen! Echt iets voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super fout werd in dit geval super trendy. Wat heb je er een leuk kunstwerk van gemaakt.

    groetjes Danny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hihi, hij is weer leuk! Ik moet er zelf niet aan denken om zoiets in huis te hebben, maar het past helemaal bij jou volgens mij! Geniet van je leuke FOUTE creatie! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig, echt Ietsiepietsiekitschie! Geniet er maar van! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Aaah, precies zo één heb ik ooit roze gespoten voor een vriendin :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Niks zo veranderlijk als de mens, wat vroeger hip was kun je nu weer hip maken.
    Niks FOUT dus, je bent GOED bezig hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Helemaal niet fout!! Ik vind het prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldig mam! Erg vrolijk! En inderdaad..wie bepaald wat fout is!! Ik vind hem mega GOED gelukt!!

    BeantwoordenVerwijderen