donderdag 27 maart 2014

Naamachine-Tuin....




Vanmiddag mag ik weer op jacht naar de schat.
Voor niet ingewijden (de kringloop winkel)

Eerder mocht ook wel maar alles met mate nietwaar ? ...


We maakten een gordijntje voor het doucheraam, en voor zoonlief voor onder zijn kookplaat zodat het krat bier niet zichtbaar is. 

:-)

Ik zit niet graag achter de naaimachine maar soms ontkom ik er dus niet aan.

Verven is ook niet mijn ding. Toch wilde ik dat de ooit bij de kringloop winkel gekochte paddenstoelen er flink blozend bij zouden komen te staan dus moest ik wel gaan verven.
jaja... ook nog 3x met primer erover heen. De paddenstoelen staan aan de voorzijde van het katten paradijs en straks als de varens weer volop in het blad staan is dat (vind ik ) een leuk aanzien.






Het kitschie kussentje met de gitaar spelende dame is af !
Ze komt op de achterbank van ons groene autootje :-)





&

Staan de katten die niet aangereden kunnen worden ook buiten de ren...


haha en ik zie nu pas dat Sally in de ren mee zit te gluren :-)

&


kocht ik bij Ikea nog leuke kaarten.

Nieuwe leden hartelijk welkom.
Allemaal heel mooi weekeinde gewenst.

Liefs,



20 opmerkingen:

  1. Ooooh, dat kussentje is echt geweldig :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jij zit ook niet stil....
    dat kussentje.... wauwie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zal dat een leuk gezicht zijn om het rood van de paddenstoelen tussen het rijkelijke groen van de varens heen te zien!
    Je bent maar weer druk met van alles ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er allemaal weer gezellig uit, jij verveelt je ook niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat. Een gezelligheid allemaal en je kussen is echt een topper geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Moh wilde het geloven! Nu het af is vind ik je spaansemadammenkussen eigenlijk best wel mooi! Gewoon een "heleboeliekitchie"! Je paddestoelen zijn zo schattig!
    En die Sally! Zo stiekem meegluren! Met 1 oog!
    Ik ben benieuwd welke schat je vanmiddag vond?
    Jij ook een heel fijn weekeinde!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahaha, ja dat gluuroogje op de achtergrond!
    Leuk allemaal hoor, die paddestoelen zijn altijd zo gezellig hè....
    Liefs, Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Allerschattigst allemaal, je tuin is zomerklaar zou ik zeggen... laat de zon maar komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er hardstikke leuk uit in je tuintje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gaaf zo'n kussen in je auto! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gezellig je paddenstoeltjes en het kussen, wauw!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi gedaan je kussentjes en je paddestoeltjes ! En die Sally is echt kostelijk zoals ze daar zit te lonken. Houdt ze je altijd zo in de gaten ?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Veel plezier bij de kringloop! Ik ben beniuwd met wat voor schatten je nu weer aankomt. Het zigeunermeisje is erg leuk geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh dat kussentje...zucht...wat is ze mooi geworden! En oh dat doe ik dan wel weer graag naaien, doe het ook nog eens als werk dus zou niet goed zijn als ik dat niet leuk zou vinden ;). Oh en die paddestoelen staan er nu wel weer heel prachtig bij te stralen. Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hé leuke paddenstoelen in de lente.
    Als ik een groen autootje zie met zo'n mooi kussentje, dan weet ik dat jij dat bent.
    Fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De paddenstoelen zijn prachtig geworden, staan leuk in het tuintje!
    Ik vind die kattenfoto het leukst, vooral omdat Sally op de achtergrond zit te loeren.
    Heb je behalve de stoelen nog andere leuke schatten opgedaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh leuk zijn de paddenstoelen en het kussentje,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ookal waren het dingen die je niet zo graag deed, het is helemaal in orde zo! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen