dinsdag 18 maart 2014

met het autootje op stap !.


Als lief eenmaal in de flow zit
van mooi weer en buiten rommelen dan is ie niet
meer te stoppen. Menigeen zou daar jaloers op zijn..
en het is ook niet erg maar soms wil ik samen wat rustiger aan  doen, dus stelde ik voor om voordat we bij Kelly en Bart zouden gaan eten nog even met de auto een stukje te gaan rijden.

Ik geniet daar altijd met volle teugen van, de binnenlanden in van de Alblasserwaard, Giessenburg, Molenaarsgraaf... kortom, huisjes kijken, die omgeving is zo prachtig en de natuur is nu echt allermooist !.

Ook leuk vind ik het om te proberen iets goed op de foto te krijgen haha als dat lukt ben ik super trots want vaker lukt dat namelijk niet :-)

Deze molen is aardig gelukt




Tot mijn blijdschap ook een tweedehands winkel gevonden die ik natuurlijk een keer ga bezoeken. Ik zag wel dat de prijzen stevig waren dat is dan weer jammer :-)





Zie ... het zou zo mijn winkeltje kunnen zijn :-) de naam staat al op het raam !



en die theetuin 'De Winde'
die moet ik dan natuurlijk ook nog even aandoen.

Daarna heerlijk en gezellig bij Kelly en Bart gegeten.

Fijn, zo kan ik er weer een weekje tegenaan !

Nieuwe leden hartelijk welkom.
als je ook een blog hebt en ik ben nog geen lid, geef
dan een seintje dan kom ik eraan !

Liefs,





22 opmerkingen:

  1. Je hebt de molen er echt super mooi opgezet, die blauwe lucht! En wat leuk die winkel met jouw naam erop hahahaha. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig een beetje toeren,daar hou ik ook zo van,je molen staat prachtig op de foto,fijne avond,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige ansichtkaarten! Ik kan ook zo genieten van een tourtje door kleine dorpjes en natuurschoon :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk even zo'n ritje met je mee :-). Kom ik nog eens op mooie plekjes in NL. Wat een schitterend weer trouwens!
    Groetjes Gon
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. "Bij Kelly en Bart" klinkt als een sjiek restaurant. ze nemen beter alvast een patent op die naam.

    En dat winkeltje met jouw naam erop, wat leuk , en vooral wat een toeval. Jammer dat jij zelf niet bent voor het uitstalraam gaan staan.

    Mooie molen, die past helemaal bij jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige foto met de molen, wat een mooi landschap!
    En dat winkeltje, haha, had zo van jou kunnen zijn inderdaad :-)
    Helemaal waar wat je schreef op mijn blog.
    Lekker genieten van de dingen die écht belangrijk zijn!!
    Veel liefs x Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Iedereen heeft al alles gezegd. Mooie foto van een leuk winkeltje met een leuke naam :-) en een prachtfoto van die molen! Mooie blauwe luchten ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldige mooie foto zo lekker Hollands en zie je die vogel in de lucht ,vlak bij het haantje op de molen,echt helemaal compleet en niet meer zeggen dat je dat niet kan want hij is super mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk, dat winkeltje! En je bent zo dichtbij geweest! Kwartiertje rijden bij mij vandaan ;-) Grappig! Fijn dat jullie zo'n leuke dag gehad hebben! Liefs, Anne-Co

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke foto's zeg! Heerlijk hè, een ritje maken met de auto, ik geniet daar ook altijd zo van.
    Liefs,
    Lola

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hihi wat leuk een winkel met jou naam erop,en heerlijk he zo even een eindje touren,vind ik ook altijd heerlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is inderdaad mooi daar en wat een fantastische ontdekking: die winkel met jouw naam.... gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige foto's. Vooral die met de winkel die jouw naam draagt is leuk. Zalig om zo eens rond te rijden en te genieten. Fijne dag nog, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De foto van de molen is meer dan aardig gelukt, mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie foto's! En in dat winkeltje moet jij toch zeker wel korting krijgen! Ze hebben gewoon jouw blognaam gepikt! De stouterds!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Toch lekker zo'n tochtje en dan ook nog potentiële nieuwe bestemmingen vinden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hé dat zou fijn zijn als dat jouw winkeltje was :-) Hele mooie foto hoor! Ik kan daar ook zo van genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke tour. Als je ooit een echt winkeltje hebt kom ik kijken en daarna rij ik door naar de theetuin.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Altijd lekker zo'n uitstapje!
    En dat zo'n prachtige oer Hollandse foto.
    Dan mis ik Nederland echt wel.

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Ellen, via google kom ik op jou blog, Wat een gezelligheid!
    Ik zocht slingers van zakdoekjes. En ik zag jou foto's en kwam dus hier. Wij zijn in juni 25 jaar getrouwd en geven een midzomernacht feest. Het leek mij zo leuk om zo'n slinger te maken van zakdoekjes, romantisch en bloemig. ;-) Gisteren alle kringloop winkels afgeweest in Groningen, resultaat... 1 zakdoekje. Pfff, ik dacht ik haal ze 'even'. Dus nu maar een mail sturen aan alle tantes in de fam of ze nog wat hebben liggen. Die van jou zijn prachtig! (Keek al even bij jou op marktplaats of je ze misschien te koop had, helaas.) maar goed ik ga jou iig volgen, dus dat is leuk! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ja, dat is leuk!! Prachtig als je dan zo'n molen tegenkomt. Ik vind ze altijd zo mooi op foto's!! Zeker als ze ook nog aan het water staan!! Dan is het genieten!

    Fijne week.

    Liefs Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen