zondag 2 maart 2014

made by Ellen



Het weekje vrij zit er weer op.
De keuken is gewit, we zijn een dagje weggeweest naar mijn broer en schoonzus die in Hengelo wonen. We hebben daarbij even in de bossen bij Eerbeek gewandeld. Prachtig is het daar. De grootste waterval van Nederland bezocht die natuurlijk droog stond (haha)
Dat heb ik weer... :-)







&


Een uurtje geknutseld.
Cadeau envelopjes gemaakt.
Soms maak ik die van hobby papier van de Action of Wibra, dit keer is een prentenboek en een restant behang (kringloop) mij van dienst geweest.



owja...
en bij die kringloopwinkel
vond ik twee stoeltjes waarnaar ik al langer op zoek was.
Ze zijn voor mijn skatjes die er zo nu en dan
dankbaar ? gebruik van maken :-)


Aankomende week ziet er qua planning 'normaal'uit dus 
dan kom ik weer bij jullie buurten.!!!


Nieuwe leden hartelijk welkom.
Heb je ook een blog en ik ben nog niet langs geweest, geef dan een berichtje dan kom ik eraan !!

Liefs,




22 opmerkingen:

  1. De stoeltjes zijn echt super!
    Zo'n weekje vrij kan eens deugd doen hé.
    groetjes,
    Valerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn om weer van je te lezen. Wat is het daar mooi in die bossen. Dan kom je helemaal ff bij. Tenminste dat heb ik altijd. Mooie flopjes heb je gemaakt. Altijd handig wat op voorraad te hebben. En die stoeltjes, die zijn echt te gek. heerlijk nostalgies. Daar zullen je schatjes vaak gebruik van maken vermoed ik zomaar.
    Een hele fijne week verder toegewenst
    groetjes Danny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk rustgevend zo'n wandeling door de bossen, mooie foto's! Zo'n weekje vrij is zo voorbij he, voor ons moet het nog beginnen nu! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als kind kwam ik regelmatig bij die waterval, heb nog nooit meegemaakt dat ie droog stond....Wel leuk om hier weer op de foto te zien, is lang geleden dat ik er was! Leuke vlopjes heb je gemaakt!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een waterval zonder water, yep... bijzonder hahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Grappig....de Loenense Waterval.....
    Hier niet zover vandaan :-)

    Leuke dingen heb je weer gemaakt zeg!
    Fijn weekend nog x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh die stoeltjes zijn to cute! Ennuh staat ernaast zowaar een stapelbed voor ze? Hihihi. Lekker hè zo'n weekje vrij, ik heb een lang weekend, alleen uitslapen is nog niet zo goed gelukt ;). Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ahhhhh, mijn ouders hadden vroeger twee van die stoeltjes. Leuk!
    Mooie cadeau enveloppen zeg.
    XX Gon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hé, ik dacht het al aan de eerste foto te herkennen en ja hoor. Jammer dat de waterval nog droog ligt. leuke envelopjes en set stoelen. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke blog heb je, die kussens vind ik fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die stoeltjes zijn geweldig! Pascale x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige bomen & wat een leuk behang! Daar zou ik wel een paar lijstjes mee willen vullen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die stoeltjes brengen herinneringen terug, mijn ouders hadden ook zo'n stoeltje. Maar ze zijn dan ook superleuk en lekker retro!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh, ik ben jaloers. Heerlijk gewandeld in de voor mij bekende bossen. Ik heb er jaren gewoond en verlang nog elke dag terug. Over heimwee gesproken. Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een prachtige waterval,(hihi grapje)maar als er water is zal die vast prachtig zijn,leuk die stoeltjes die had ik vroeger ook op mijn kamer staan,geniet ervan.

    liefs yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gezellige post,de stoeltjes zijn wel heel leuk! groetjes Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Àha mooie foto's van die " opgedroogde waterval",
    Het is wel super weer om te wandelen zelfs deze week weer!
    Leuk je stoeltjes! Die stonden vroeger in de serre van een oud tante van ons!
    Fijne week
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Volgens mij is het een leuk waterval. Als hij vol is ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dag Ellen,


    Wat is het weer lang geleden,he.
    Ik heb wat van je blogposts gelezen en zie dat je helemaal niet stil zit.

    De kattenstoeltjes zijn fantastisch, katten houden immers ongemeen veel van rotan.
    ook de envelopjes in het behang zie ik graag.
    Good going!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hee, wat een leuke blog heb jij! Ik blijf hier even hangen. Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Haha mooie waterval he ;) vorig jaar toen wij een weekendje weg waren hebben wij hem ook bezocht. Het was toen ook al niet zo spectaculair qua water :p
    En maken je katten al dankbaar gebruik van de stoeltjes?

    BeantwoordenVerwijderen