woensdag 12 februari 2014

de schaamte voorbij ?



Hoe genant kan een mens zich gedragen ?

Wie...

Nou ikke ....       :-)



Ik was in de kringloopwinkel op zoek naar pareltjes
en toen ik die parel zag deed ik heel bazig een stap naar voren
pakte snel datgene waar mijn oog op gevallen was (bang dat een ander het zou pakken nou ja zeg...) en ik zei hardop: JA

De mevrouw die dichtbij mij stond keek met vragende blik naar mij en ik gaf haar mijn liefste glimlach.






Zie je die matroesjka... dat is een tuimel matroesjka en als ze tuimelt brengt ze prachtige geluidjes ten gehore.
De kleuren zijn zo schreeuwend en ietsiepietsiekitschie .. helemaal geweldig en daar riep ik dus JA bij :-) (€ 0,25)
Vanmiddag op de markt voor € 4.-- twee bosjes hyacinten gekocht en die in een augurken pot gedaan. Ben er helemaal blij mee :-)

Doe maar twee bosjes narcissen zei ik tegen de marktverkoper...
Hij: je bedoelt hyacinten ?
Ik: ach ja.. hihi je kan niet overal verstand van hebben nietwaar?

en zo rol ik van de ene genante vertoning in de andere...


Dit geweldige mandje kocht ik een paar dagen eerder bij de kringloopwinkel voor € 0,50. Gelukkig heb ik die gepakt zonder enige vorm van geluid. 

nog even een foto van de JA matroesjka...


Zucht... ik ben helemaal in LUF !!!


Iedereen een gezellige Woensdag

Liefs,




48 opmerkingen:

  1. Een mens kan gekke dingen doen in de kringloop hahahaha, maar die matroesjka is echt ontzettend leuk! Daar was ik ook direct bovenop gesprongen hoor. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. :-) een vergissinkje is zo snel gebeurd hé...
    Ik schreef onlangs een briefje aan de klastitularis van de oudste zoon. ik schreef hem aan met Mevrouw ....Gelukkig heeft hij gevoel voor humor !
    En zo "JA" roepen, of "YES" als iets lukt of iets meezit, dat doe ik ook hoor !
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha ... je bent niet de enige hoor. Durf ook eens "te" spontaan en of te fel opgaan in iets. Gewoon jezelf zijn is toch mooi, niet? Bij mij is het meestal Yeezzzzz !!! :-) Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooooooh wat mooi!!!!
    Ik ben ook zo erg in de kringloop. Ik weet nog wel dat ik bij binnenkomst de buffetkast van mijn dromen zag en ik als de dood was dat iemand anders me voor zou zijn. Gelukkig had ik mijn zoon bij me (destijds 5) en die had ik er gewoon bovenop geparkeerd terwijl ik al rennend naar een medewerker zocht *blush* Maarrr, ik ben nog steeds de trotse eigenaar van de kast ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hahahhaha ja soms heb je van die dagen hé, heerlijk toch, en thuis nog even hartelijk om jezelf lachen.
    Trouwens die matroesjka is echt wel een JA geluid waard ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is wel een JA waard....het is een dotje!!

    Groetjes Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hihihi herkenbaar ! ik praat ook altijd, ook vanmorgen nog, dat was meer een kreetje. Maar ik had het geluk dat er niemand bij stond toen ik een té mooi vintage sloopje vond, ook ik ben verliefd.
    en je poppetje is leuheuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Niet genant .... maar het gedrag van een dame in LUF hihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gelukkig was het een ja, en geen yes. De matroesjka is het zeker wel waard om hardop Ja te roepen. Maar ik ben verliefd op het leuke rode mandje. Past zo mooi in mijn rode keuken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Waar oh waar is die geweldige kringloopwinkel?????

    BeantwoordenVerwijderen
  11. jaaaaaa dat is een echte bjoetie, mooie vangst!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha, die is zeker een JA waard!!
    Ik betrap mezelf er ook wel op dat ik hardop tegen mezelf praat...
    X Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een heerlijke aankoop zeg! Ik vind de mand overigens ook wel heel erg leuk.... gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Waauw, als jij dan hardop praat doe ik het ook.... Ja!! En Cool blog!
    Groetjes Vanessa

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Haha, zo leuk als je een mooie schat voor weinig geld vindt! Ik zie het helemaal voor me, hihi. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je matroesjka is super leuk zou ik ook gedaan hebben. ha ha
    Veel plezier ermee.
    Gr Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik bedacht vanavond onder het lopen dat je eigenlijk meer augurken zou moeten eten, goed voor de lijn en bovendien heb je dan zoveel potten dat het gerechtigd is om veel bloemen te kopen. Waar ik toch al niet aan denk, hè, tijdens het lopen. Tip: weet je dat augurken lekker zijn bij de boerenkool?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, die is van mijmijmijmij! hihi... had ik gewoon geroepen, hoor. ze is echt leuk! En voor bijna nix! Dat verdient een ereplaatje! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hahaha, lekker bezig! Maarre.... het levert wel hele mooie spulletjes op hoor :-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mega matroeska. Prachtig qua kleur.

    Ik betrap mezelf erop dat ik in de kringloop altijd iets sneller binnenstap dan elders, met het idee dat ik anderen dan 'voor' ben. 'Ja' heb ik nog niet geroepen. Wel al vaak bij de stoffen en gordijnen heel verlangend staan kijken naar een stof dat iemand anders vast had en dan gevraagd of ze wel zeker was dat ze het zou meenemen. Ook gênant als je het mij vraagt.

    Toevallig vandaag ook twee bossen hyacinten gekocht. Die van mijn waren een halve euro duurder dan de jouwe!

    Fijne avond

    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Haha leuk! Je hebt dan ook wel echt mooie vondsten! En wat een fijne bloemen he :) Ik heb ook net een bosje gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi is die matroesjka, daar was ik ook bovenop gedoken hoor :-)
    En inderdaad, je kunt niet overal verstand van hebben! Hihi! Mooie blommen. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik word helemaal blij van je berichtje. Van mij mag je elke dag zo doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Haha herkenbaar, die haast in de KringLoopWinkel...
    Genant.
    Zijn wij verslaafd? *bloos* *schaam*.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. hahaha, heb heerlijk kunnen lachen met je blog en zie het zo voor me.
    Maar gelijk heb je want in zo een situatie betekent maf normaal, allez, voor ons toch :-)
    Baai de wey, ben ook in luf met je poppetje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. haha geweldig,en ooo wat is die lief en leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leukerd!
    Wat een grappig blog!
    Mijn dag begint weer met een schaterlach!

    Veel liefs! Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gave matroesjka! Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hahahaha, moest heel hard lachen toen ik dit las. Klinkt wel een beetje herkenbaar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hahahaha! Geweldig!
    Je kringloopverhaal is zo herkenbaar :-)
    Liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hahaha, zo herkenbaar!
    JA heb ik nog niet geroepen, maar ik heb wel al eens staan hopen dat iemand iets zou terugleggen wat IK ECHT ZELF WOU en dan dat snel pakken vanaf het moment dat het neergelegd werd. ;-)
    Ook best beschamend denk ik dan... Nuja, het zijn unieke stukken hé!
    Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hahahahahahaha.........geweldig! Daar is niks mis mee, is gewoon je enthousiasme dat je "JA" hardop zegt. En dan van de narcissen, lachen toch. Maar al bij al heb je toch weer super leuke vondsten gedaan, staat er weer heel gezellie bij. Groetjes van Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Geweldig :) Lekker blijven roepen! Dat maakt het alleen maar nog gezelliger allemaal!!
    Groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hahaha af en toe genânt zijn is plezant :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Whahaha geweldig lieverd! Ze is dan ook wel über cute <3 en kan me levendig voorstellen dat jij in luv bent. Mooie plaatjes heb je geschoten van mooie spulletjes. Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Die matroesjka verdient dan ook echt wel een keiharde JA!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. JAAAAAAAAAA die Matroesjka te leuk gewoon
    IrmaXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hahaha volgens mij heb iker nog nooit geluid bij gehad, maar ik herken het gevoel ;-). Ze is prachtig trouwens, tikje jaloers wel

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hahaha, heerlijk als je zo'n 'ja' moment hebt toch. Mooie vondsten!

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een fijne vondsten had je weer op je kringlooppad. Zoiets is ook te leuk om te laten staan. En dat praten in jezelf, ach is me ook niet vreemd, soms gaat dat ongemerkt en is een leuke eigenaardigheid ( zo noem ik het zelf altijd )
    groetjes Danny

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Haha, geweldig! :-)) Ik ga hardop praten als ik alleen ben. Heb ik totaal geen erg in, totdat... er iemand in mijn blikveld verschijnt die mij enigszins bevreemd aanstaart. Ik heb er zo'n hekel aan, maar het overkomt mij regelmatig.
    Súpervondsten heb je gedaan, daar mag je van mij JA voor roepen! :-)
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  42. haha, ik pakte laatst bijna een matroesjka uit de stalkast! (daar waar mensen hun gevonden spullen even stallen als ze een kop koffie gaan drinken) Hoe genant zou dat geweest zijn!?

    BeantwoordenVerwijderen