vrijdag 24 januari 2014

tijdje afwezig geweest



Goedemorgen allemaal,

Een aantal weken ben ik uit blogland afwezig geweest.
Dit vanwege ons >klus< programma.

Inmiddels is de trap naar zolder geverfd, de muren van de logeerkamer gesausd, heeft de badkamer een super schoonmaak beurt ondergaan, is er laminaat in de woonkamer gelegd, ben ik beroerd geweest van een verkoudheid.

:-)

rest ons nog wat opruim werk, plintjes, snoertjes, een nieuwe inloop mat, kortom de kleinere klusjes.

Twee weken geleden heb ik nog even bij een aantal blogsters gelezen gekeken en bewonderd en daarna ging de stekker van de computer eruit. Ik heb het wel gemist en ben blij dat het grootste werk er weer op zit zodat ik weer lekker jullie blogjes kan gaan lezen en inspiratie opdoen !!


Wens jullie allemaal een gezond en voorspoedig 2014
(beter laat dan nooit)



Op creatief gebied weinig gepresteerd natuurlijk maar
dat zal vanzelf wel weer op gang komen.





De nieuwe laminaat vloer en natuurlijk
mijn kringloop hertjes (op de tijdschriften) die 
Kelly heeft gevonden bij de kringloop winkel :-)


YEAHHHH


Liefs,





30 opmerkingen:

  1. Welkom terug in blogland! :)
    De vloer is supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik miste je al en dacht: die is druk aan het klussen.
    Wat ben je druk geweest en heerlijk, hè, alle grote klussen af. Als het resultaat maar naar wens is.
    Ik hoop dat je weer helemaal beter bent en we je weer regelmatig tegenkomen.
    Voor jou en de jouwen ook nog de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar. Het mag nog, het is nog januari :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooooh, die hertjes <3
    Welkom terug :)

    Liefs,
    Lola

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om weer een berichtje van je te lezen. En voor jou ook de beste wensen. Fijn dat de grote klussen geklaard zijn! Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gisteravond keek ik hier nog, miste je updates in mijn Blogger dashboard :-). Toevallig dat je er vandaag weer bent! Je hebt je tijd nuttig besteed zeg. Het laminaat lijkt me erg mooi. Leuk hoor dat je er weer bent.
    XX Gon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed zeg, zo'n klusprogramma. Daarna weer extra genieten van je huis :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Welcome back! Die vloer is prachtig. (Volgens mij heb ik in de kamers van de meiden precies dezelfde gelegd! Top vloer.)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weinig creatief zeg je, maar klusjes opknappen vind ik ook best creatief hoor!
    Jij alvast ook een gelukkig & gezond jaar!
    Een fijn weekend & lieve groetjes,
    Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn wat van je te lezen! Lijkt me heerlijk dat alles nu zo opgeknapt is, lekker van genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo zeg, echt hard gewerkt zeg! Wat is dat ook heerlijk, gelijk weer alles opgeruimd en zo. Fijn weer iets van je te lezen! Gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn om te lezen dat je weer terug bent in blogland. Want het blijft altijd leuk om bij je te lezen en kijken.
    Mooie vloer is het geworden, daar zal je veel plezier van hebben.
    Voor 2014 heel veel gezondheid en creativiteit toegewenst en natuurlijk bergen met geluk

    groetjes Danny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Al het beste voor het 'nieuwe" jaar en welkom terug! Klusjes gedaan en dan mogen wij die binnenkort allemaal bewonderen op je blog. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo er is hard gewerkt daar in huize ietsiepietsie!Nu weer wat tijd voor ontspanning....enjoy!

    lieve groetjes en een fijn weekend!
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lekker uitrusten en genieten van je nieuwe huis ,de rest komt vanzelf weer je zit zo weer in de flow.....

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Welkom terug, Heerlijk toch dat je weer wat klussen geklaard hebt, pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk dat je er weer bent! Ziet eruit goed uit allemaal! Voor jou ook nog een fijn 2014 gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Pfft...klussen, jullie zijn klaar wij gaan er binnenkort aan beginnen. Ben jaloers, zie er zo tegen op.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ah gezellig Ellen, welkom terug! Nou je bent lekker productief geweest en je hebt helemaal gelijk hoor, die blog-stekker moet er dan gewoon even uit. Heb ik de afg. dagen ook gedaan. Nou ja, niet helemaal maar wel stukken minder. Jij ook nog een heel goed 2014 gewenst!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat goed dat jullie zo aan het klussen zijn geweest! Wel fijn als het dan weer achter de rug is he :) Nu lekker van het resultaat genieten!!

    Fijn dat je er weer bent in elk geval.

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Fijn dat dat allemaal gedaan is, kan je nu mooi van gaan genieten! En knap hoor, zo echt even computerloos aan de slag gaan.. poeh. Leuk dat je er weer bent. Ennuh, ahh. die hertjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gaaf je vloer en karretje met spulletjes ook,fijne zondag,groetjes Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk om ook weer een stukje van jou te lezen!
    Ik ben zelf ook een tijdje niet in blogland geweest.
    Maar heb het inmiddels weer helemaal opgenomen!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Welkom terug! En wat fijn dat het zo mooi opgeschoten is in huis, dat is wel genieten he!
    Groetjesss

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat ben je super druk geweest. Je vloer vind ik ook erg mooi. Jammer dat die verkoudheid er ook nog tussendoor kwam. Lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Fijn dat je er weer bent! En wat een geweldige klus hebben jullie gedaan, zal zeker en vast veel voldoening geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik miste je al en blijkbaar heb ik je laatste blogjes ook over het hoofd gezien. Blij terug iets van je te lezen en wat heb je veel werk verzet. En dat telt ook voor beweging niet ;-)
    En ik aanbid je hertjes

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Fijn dat je er weer bent Ellen! Goed dat je wat klussen geklaard hebt :-) nu weer lekker aan de knutsel... Geniet ervan en die hertjes zijn heel cute! Xx Marieke

    BeantwoordenVerwijderen