maandag 9 december 2013

Kleur







Mijn winterjas is niet zwart maar ook niet grijs
je zou het antraciet kunnen noemen denk ik.
Op diverse blogs heb ik heel veel leuke 
shawls voorbij zien komen en uiteindelijk
heb ik ervoor gekozen om met deze lila kleur
aan de slag te gaan omdat ik het mooi vind
staan bij de kleur van de jas. Het patroontje
is simpel en zorgt ervoor dat de zijkanten
een geschulpt randje krijgen.










Bij een aantal van jullie lees ik weleens
dat de foto's donker zijn vanwege het gebrek aan daglicht.
Ik heb ooit picasa gedownload en kan de foto's op
allerlei leuke manieren bewerken en ook lichter maken.
misschien een tip ?

Dan wil ik nog de nieuwe leden welkom heten
en iedereen weer een superleuke week toewensen :-)

Liefs,




18 opmerkingen:

  1. staat heel erg mooi,heel veel plezier ermee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Staat goed! Heb je hem nu al klaar. of is dit een voorbeeld?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nee moet nog een heel eindje haken wil ik aan de juiste lengte komen !!
      ben er dus mee bezig :-)

      Verwijderen
  3. wat een leukerd zeg, die ga je met veel plezier dragen

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Noem het maar een simpel patroontje Ellen, voor mij abracadabra! Mooi gemaakt hoor. Ik upload mijn foto's ook in picasaweb maar heb nooit geweten dat je daar ook tools hebt om te bewerken. Vind het al knap dat ik foto's op mijn blog gezet krijg hihi. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kleur dat lila en inderdaad heel mooi bij een donkere kleur jas! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker kleurige sjaals bij donkere jassen doen et hem helemaal.
    Dit wordt vast een kanjer (en met jouw haaktempo is ie wellicht in een wipje klaar)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijke kleur, past prima bij je jas en als ie af is, dan draagt ie waarschijnlijk ook nog lekker en is ie warm! Top!
    groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kleur gekozen zeg! Prachtige combi! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi zeg! Ik hou van paars :-) xx Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ziet er heerlijk zacht en warm uit. Mooi!!

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. kleur van sjaal is prachtig!!!
    en bedankt voor de picasatip.. eens even kijken of ik dat ook kan downloaden en gebruiken zonder dat ik overspannen raak!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa het werkt!!!!! mijn fotoos lichten enorm op!!!en zelfs ik kan het!!! nogmaals bedankt voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Staat er mooi bij.
    Een kleur jas waar je veel kanten mee op kunt.

    BeantwoordenVerwijderen