woensdag 11 december 2013

Kitsch kerst en goed gevoel :-)



Lief en kids hameren er al langer op
dat ik meer moet bewegen..
Daar hebben ze gelijk in.

De temperatuur is nu heerlijk en ben
voor vandaag begonnen met wandelen.
Eerst naar de apotheek en Wibra, tussendoor
even naar huis (nodig plassen) en daarna naar de Hema.

Bij de Hema waren echte lederen handschoenen
in de reclame, prachtig zoals ik ze graag zie,
helemaal glad zonder toeters en bellen..
€ 12,50

&

oh...ooooooooooooohhh

terwijl ik dacht dat het 'kerst'genoeg was in huis...



ohooooooooo

zag ik deze kleine kerstboompjes :-)
er stond nog 1 witte en de rest was roze..

Dan ook maar meteen super kitsch :-)




Even de rekening op maken van mijn wandeling:
Apotheek € 35,-- test strips (is niet verzekerd)
Wibra € 2,50 lila fleece handschoenen
Hema € 35,-- lederen handschoenen, kerstboompje (€5,--)
en andere frutsels

Ik denk dat ik iedere dag maar ga wandelen...


LOL

het witte hertje en engeltje met kaarsjes kocht
ik vorige week bij de kringloop winkel.

Ooit weleens de t.v. serie Dunya en Desie gezien ?
De moeder van Desie heeft haar huis zo fout ingericht, ook haar kleding is fout zo grappig.. veel te kitsch en roze..
daar moet ik nu steeds aan denken als ik dit boompje zie.
Die moeder van Desie had altijd de muziek aan staan van
Dolly Parton hahaha ik ga dat ook maar doen :-)

Fijne dag allemaal !!

Liefs,




29 opmerkingen:

  1. Die moeder is geweldig hahahaha! En zij vindt een hertje bij de kringloop, 't moet niet gekker worden haha! Ik vind nooit maar dan ook nooit hertjes (die kaap jij weg). Ik ben zwaar fan van je roze kerstboom.
    Jolene, Jolene, Jolene, Jolene
    I'm begging of you please don't take my man .................ja lekker, zit in m'n hoofd ♥ zo fout dat het juist heerlijk is om mee te galmen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nee wel van gehoord nooit naar gekeken
    als jij zo dagelijks gaat wandelen ben je zo blut haha

    kitschie boompie maar zekers leuk

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha da's geen ietsiepietsiekitchie, Da's echt Kitch met een grote K ! Love it!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeeeeel kitch maar ja met kerst kan dat best hoor!!!! ;-)

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, niet bepaald goedkoop dat wandelen maar je krijgt er wel iets moois voor terug! Dat roze boompje is je op het lijf geschreven :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lig in een deuk,ik denk eerder dat je binnenkort weer stil mag blijven zitten haha,jouw wandelingetjes worden veel te duur,ik ben verliefd op het roze boompje,fijne avond,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dure sport beoefen jij hahahaha
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, als elke wandeling zo gaat dan raden ze je het bewegen vast weer af... ;) maar wel leuke spulletjes hoor, die boonpjes passen echt bij jouw overige kitsch, hihi. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kan het hebben dat roze hoor Ellen :-) Mijn dochters hebben hem in het wit, vorig jaar gekocht. Je hertenbeeldjes zijn echt ontzettend mooi. Wat een super goede kringloopvondst. Geniet van je boompje. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk dat roze kerstboompje,
    morgen misschien maar weer gaan wandelen
    en wie weet kom je nog spulletjes tegen.
    Lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. haha ja da's een grappige serie! Het boompje is prachtig. Wandel ze (niet altijd richting winkels he ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha, super zo'n wandeling. Je boompje is geweldig. Ik stond bij de Hema te twijfelen tussen roze en wit en is het uiteindelijk de witte geworden. Heerlijk zo'n seizoen waarin je helemaal los kunt gaan :) Geniet ze!

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Kijk, da's nog eens een wandeling geweest! Denk dat er nu waarschijnlijk wat minder gehamerd gaat worden ;) En dat boompje is helemaal ietsiepietsiekitschie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Topsport!
    Ik denk dat ik dit ook ga doen ;-)
    Mooi kerstboompje!
    Ik heb zelf een witte en fuchsia roze van de Hema.
    Liefs Danielle
    ahappymess.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. oww heel herkenbaar.. ik blijf ook meestal binnen omdat je steeds zoveel geld uit geeft als je naar buiten gaat!
    ik kan namelijk ook niet fietsen of wandelen zonder een doel.
    en jaaaaaaaaaaaaaaaaaa ben helemaal fan van desie's moeder.. die uitspraak van dr.. als desie vraagt.. ma, wat wilde jij vroeger bereiken ??
    en ze dan heel stoicijns en met veel humor antwoordt: is allemaal uitgekomen meissie.. heb altijd al alleenstaande moeder willen worden, 95 kilo wegen en werken in een nootjesfabriek !!!
    en inderdaad die foute leggings ahahahahah en dat haar!!!
    ik had vroeger veel donkergekleurde lichtjes.. vond ik mooi.. dat zachte groene of donkerrode lichtgloed in de hoeken..ook dat werd door velen vreselijk gevonden!!
    gewoon doen wat je leuk en mooi vind.. en vooral er veel plezier mee hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super je aankopen enne... je moet maar denken een fitnessabonnement is duurder! Ik denk dat ik morgen ook nog eens ga wandelen! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Haha Ellen, wat een heerlijk bericht weer en leuke aankopen. Ik zie volgens mij ook opeens leuke patroontjes van sterren op je blog, moet ik nog eens goed naar kijken. (nu te laat voor). gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super wandeling heb je gemaakt, en op die manier ook niet moeilijk vol te houden hahahaha
    Je voelt je al lekker fris na een wandeling maar na deze koopjes voel je je helemaal top volgens mij,
    Dus vooral doorgaan .....

    groetjes Danny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een heerlijke wandeling, en wat een prachtige foute boom hihi xxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hahaa, ja, het is echt een Dunya en Desie kerstboompje! Moooi! :D
    Veel plezier met wandelen!
    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gaat goed zo dat wandelen! Bovendien is aankopen doen onderweg ook goed voor de conditie. Je moet wat meer gewicht meesjouwen en daardoor verbruik je meer calorieën. Gewoon elke dag een wandelingetje naar de kringloop maken.
    Of misschien is het toch beter er met een grote boog omheen lopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Jij doet je blognaam eer aan, heerlijk kitsch toch?! :-) Ik loop kranten om in beweging te komen, vrijwillig lukt het mij toch niet...

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooi verhaal. Ik wandel veel 's avonds en dan zijn de winkels al gesloten.
    Fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Het boompje past precies bij IetsiePietsieKitchie :) (Ietsiepietsie maar hoor haha)
    Gezellig. En een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hey Dolly, ik denk dat jouw man snel klaar is met dat wandelen van jouw, haha. Aan de andere kant, bij de sportschool ben je het ook kwijt en nu heb je er ook nog wat voor terug ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Jolene, jolene, jolene, jolene
    Im begging of you please don't take my man
    Jolene, jolene, jolene, jolene
    Please don't take him just because you can
    Your beauty is beyond compare
    With flaming locks of auburn hair
    With ivory skin and eyes of emerald green
    Your smile is like a breath of spring
    Your voice is soft like summer rain
    And I cannot compete with you, jolene

    Lap!
    Nu zit het in mijn hoofd voor de rest van de avond.


    Good going dunya (supermooi roos boompje, nu nog de suikerspin erbij)

    BeantwoordenVerwijderen