maandag 25 november 2013

Vorige week . .



     Kocht ik wederom (m'n 2e) prentenboek van Carolien !
   De tekeningen vind ik echt geweldig. Ik betaalde € 0,50 
   2e hands, zag ik op internet dat men er tussen 
   de € 5,- en € 7,- voor vraagt.



      Kreeg ik van Kelly weer prachtige labels !! :-)



   En verfde ik de kast die zeer donker bruin was (klikkerdeklik)
   met verf van Annie Sloan (hier een youtube filmpje erover)

     De kleur komt niet helemaal tot z'n recht op de foto, 
     in het echt is het meer blauw / lila. Sommige stukken zal 
     ik nog een keer moeten over verven want het donkerbruin is
     erg hardnekkig :-)


en verder afgelopen week...

kocht lief negerzoenen als 1 van de sinterklaas cadeautjes..
wist ik veel,...??.. terwijl hij even naar het toilet was
at ik er twee op.!!

:-)

whahahahahahaha

De verbazing die op zijn gezicht was, is veel leuker dan welk cadeautje dan ook.

LOL

Ik wens iedereen een hele prettige voortzetting van de week !

Liefs,




   

29 opmerkingen:

  1. Wauw je kast, prachtig! En dank je wel voor de link. Ik was op zoek naar een verkoopadres, maar had nog geen site gevonden waar ze zoveel kleuren hebben als hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook zo'n Carolien-boek (of course :-)) maar ik vind het te zonde erin te knippen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha, oeps. De kast is goed gelukt, is dat van de kalkverf? Oh wacht, ik klik wel even ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo lief, dat eerste plaatje. Wat is je kast nu al mooi. Eerst vond ik het zonde om het hout te verven, maar hij is er werkelijk heel erg van opgeknapt. Ik heb ook nog zo'n kast staan die wel zo'n verfje kan gebruiken. Als je nog tijd over hebt ......

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een metamorfose zeg van je kast...prachtig! Leuk dat prentenboek...lekker nostalgisch!
    Fijne avond!
    X Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kun je die kast nu ook met een nat doekje afnemen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat denk ik niet want ik heb er geen -was- overheen gedaan en dat adviseren ze wel.
      omdat de kast in de kitschkamer staat en nauwelijks vies zal worden vond ik dat hiervoor niet nodig.

      Verwijderen
  7. Gaaf, je kast zo! Hele mooie kleur :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja zeg, negerzoenen moet je ook niet zomaar ergens neerzetten of neerleggen, die overleven het hier ook niet. Zeiden wij nou negerzoenen, ojee discriminatie whaaa! Leuk je kast!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk je verhaal! Enneh heb je goed op de doos gekeken, er staat tegenwoordig 'zoenen' op... en ze zijn ook om te zoenen. Logisch dat je ze at, smullen maar. Je kast is supergaaf geworden enneh het boekje, ja dat kan ik me voorstellen dat je de tekeningen leuk vind. Geniet van deze week.
    groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. https://www.facebook.com/arthomeandliving
    Trouwens ook een leuk adres om de verf te bestellen en een kijkje te nemen als je er in de buurt zou zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De negerzoenen: hylarisch. Het boek: prachtig!! Wil ik ook! De labels: mooi gemaakt en een erg leuk iets om te krijgen. Je kast: zooo leuk, het staat zo fleurig met al die mooie kleurtjes erin! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig met die negerzoenen zeg! Zie het al helemaal voor me.
    Mooi prentenboek heb je gekocht en de kast is echt een plaatje geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig boekje heb je gevonden bij de kringloop. Echt een juweeltje. En wat een mooie labels heb je gekregen. En die kast is werkelijk prachtig geworden en je kastrandjes komen zo leuk uit door het glaswerk in de deuren. Het negerzoenen verhaal, geweldig bij het lezen heb ik zitten schaterlachen. Zag het helemaal voor me.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zitten smullen van je negerzoenen verhaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kast is dat nu geworden!!! En dat prentenboek is prachtig!
    Gelukkig maar 2 negerzoenen! ;) Wel een mooie naam "zoenen". Hier in België hebben die dingen een heel andere naam!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Snoezige boekjes! Wat is je kast mooi geworden, ideaal die verf lijkt me. Ik smul ook van die mooie spreien die ik in je kastje zie liggen, prachtig Ellen!
    Liefs Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lief, dat boekje! En je kast vind ik prachtig geworden, superkleurtje!!

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je kast is BJOETIFOEL!Ohhh ik ben ook zo dol op die heerlijke Annie Sloan verf!En ehhh wat heb ik gelachen met je negerzoenenstory.....ik zie het al helemaal voor me!!!LOL

    lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Whahaha prachtig je bent me een nummer! En die kast smeltt vooral om de inhoud ;) hihihi. Ziet er zo vrolijk uit!
    En oh ik heb ook eens een Carolien gevonden, die heb ik later doorgegeven aan Carolien (Keetje van Lien), die was er heel happy mee. Maar kan me voorstellen dat je de tekeningen prachtig vind, ik hou er ook van. Dikke knuffels van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wauw wat is de kast mooi geworden zeg! i love it! En die negerzoenen hahahahha dat had hier ook kunnen gebeuren ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. hahaha negerzoenen zijn dat ook erg lekker
    wowww je kast is gaaf zeg ♥♥♥ en wat een mooi labels van kelly ....liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je kast is mooi! En ja het is met dit soort weer best lastig om goede foto's te maken...
    Mooi verhaal van die negerzoenen....kan me voorstellen dat je genoot van zijn verbazing:)
    Nog een fijne week!
    groetjes,
    Letty/Elle-Bee

    BeantwoordenVerwijderen
  23. hhahaha, grappig dat van die negerzoenen. :-) Je kast is mooi geworden maar een advies,,, doe er een laagje was over. Ik heb mijn kast,vloer enz in de annie sloan verf staan en hier gaat het niet altijd goed ook met een laagje er over.
    Prachtig die labels en mooi boek.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Haha, lol van die negerzoenen! :) Zou mij ook kunnen overkomen, als ik zo'n pak openmaak dan eet ik hem wel zo'n beetje gelijk half leeg, hihi

    BeantwoordenVerwijderen