dinsdag 26 november 2013

persoonlijk



   jaja... trots.
Vandaag lukte het me niet meer om een foto
te uploaden op blogger.
De melding was: geweigerd door de server.
Ik heb de p.c. uit gezet en opnieuw opgestart...
dat hielp niet.
Heel internet uitgezet en opnieuw aan...
dat hielp niet.
Dus heb ik de standaard instellingen
van Google Chrome weer erop gezet
en tjakka !! :-)

--

De foto: 


omdat handschoenen en sjaals vaak veel op elkaar lijken en vooral als er veel bezoek is, is het een grote bende :-)

Dus heb ik de handschoenen van Zeeman 
€ 1,99 per paar een persoonlijk tintje gegeven 
door er sterretjes op te borduren.

Simpel maar handig (vind ik)

Allemaal bedankt voor de leuke reacties vorige keer,
ik wens jullie een super gezellige week.

Liefs,


16 opmerkingen:

  1. nou ik heb niks verandert en in eens deed ie het weer storing denk ik :) leuk je handschoenen en....lekker warm
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap gedaan! Leuk ideetje voor je handschoenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke hanschoentjes zijn het geworden Ellen! Bedankt voor de goede tip, ik ben geen handwerkster maar dit lukt me misschien nog wel. Pascale x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee, grappig dit heb ik vorig jaar met de handschoenen van mijn dochter ook zo gedaan! :) Want je zoekt je inderdaad suf tussen al die winterspullen (vooral op school...). En het is zo simpel en leuk om er een eigen tintje aan te geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had hetzelfde vanavond , door server geweigerd en ik las het nog ergens. Bij mij hielp alles uitzetten en opnieuw opstarten wel maar ik vermoed dat het een "centraal"probleempje was.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi je persoonlijke toets op de Zeemanhandschoenen! Enne KNAP dat je die computerproblemen zelf oplost! Daarvoor heb ik nog steeds de echtgenoot nodig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gezellig sterretje op de handschoenen! Leuk! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk zo, en ze zijn zeker herkenbaar geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super, simpel en snel idee voor je handschoenen. Ze zijn leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goede tip en het staat nog leuk ook!
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen