maandag 4 november 2013

November alweer 1 jaar bloggen, stoofperen en een gewonnen prijs !




Velen hebben de afgelopen week
geschreven over de stoofperen die
ze gekregen hebben van Esther.
Ineens kreeg ook ik trek in stoofperen :-)
Heb ze uren gekookt, en er later port bij gedaan.
(basterdsuiker deed ik er al eerder bij)
Met Maizena heb ik de perensaus wat ingedikt.
Dat zal best smaken morgen want
dan eten we een stoofpotje met spruitjes
en gekookte aardappeltjes.






-
Voor vandaag staat op het menu
kip kerrie / curry
Ik had nog braad stoom kip over van gisteren.
Eerst heb ik een courgette, twee uien, twee paprika's
geroerbakt en daarbij de kipstukjes gedaan.
Een boemboe curry met kokosnoot melk en voila
rijst erbij en smullen maar.
-
Heel bijzonder trouwens dat ik hier over
koken praat want mijn hobby zal het nooit worden,
lekker eten wel :-)

Zaterdag kwam de post een pakketje bezorgen.. jawel hoor
ik won bij : 


een prachtige stola / omslagdoek.
Ga snel eens bij haar kijken en word vooral lid want ze maakt de mooiste creaties, met prachtige kleuren en schrijft hier en daar ook patronen uit, een super leuk blog dus !!

Dankjewel :-) ik ben heel blij met de gewonnen prijs !!




en ik ben inmiddels alweer een jaar aan het bloggen.
Nog steeds vind ik het leuk om te doen, ook het lezen van andere blogs is helemaal toppie. Ik wil iedereen bedanken
voor de enthousiaste reacties :-)

Nieuwe leden hartelijk welkom, en allemaal een gezellige Maandag 


Liefs,



20 opmerkingen:

  1. In mijn beleving volg ik je al 10 jaar :-)
    Je bent een bofbips met je mooie omslagdoek !
    Koken is ook niet mijn hobby, maar toch vind ik het ook wel leuk als er wat lekkers op tafel komt. Vanavond maar een simpele pasta ivm voetbal. Ik vind je curry er goed uitzien, ga ik ook maar weer eens op het menu zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hij is zeker prachtig... feliesss met je gave prijs enne het eten ziet er jammie uit

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog maar een jaar aan het bloggen en al zoveel volgers!!! sjiek

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Smakelijk !
    Stoofperen, zijn dat wat de Vlamingen kweeperen noemen?
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, al weer een jaar aan het bloggen! Gewoon op naar 2 jaar.
    Wat een ontzettend mooie sjaal heb je gewonnen!! Echt heel mooi.

    XXX Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super zeg gefeliciteerd met je mooie prijs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende prijs meisie!!!!!!!!!

    Eet smakelijk hihihihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige sjaal! Geniet ervan. :-)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met het winnen van die mooie omslagdoek, wat een prijs!
    Peertjes, mmmmm
    Groetjes,
    Gon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ah, gefeliciteerd met je jubileum én je mooie omslagdoek! Wat een bofkont ben je toch, geniet ervan! Liefs, Anne-Co

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Alweer een jaar aan het bloggen, dat is inderdaad een mijlpaal. Je gewonnen omslagdoek is prachtig, heerlijk om zoiets zomaar kado te krijgen! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd Ellen, een jaar alweer! Ik heb er de helft opzitten. Dat we nog maar van veel blogjes van je mogen genieten. Wat een leuke omslagdoek heb je gewonnen. Je receptje lijkt me ook erg lekker. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. JA! EINDELIJK!! Ik heb je blog gevonden!! =)
    Wat een prachtige omslagdoek!!
    Ik ga snel even een kijkje nemen op de rest van je blog...
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk, je hebt de stola zaterdag al ontvangen. das snel voor Belgische begrippen ;-) Veel plezier ermee.

    Liefs, Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw, wat een mooie prijs! Ik ga zo even kijken welk blog erbij hoort. Mmm, je mag dan geen kookster zijn (ik ook niet), maar dit ziet er wel lekker uit!
    Ik weet nog dat je net na mij bent begonnen met bloggen en dat ik je blog gelijk leuk vond! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die Ingense stoofpeertjes zien er goed uit, smakelijk!
    Gewonnen, dat is nog eens een mooie en praktische prijs. Geniet ervan.
    Fijne avond.
    groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ooooh nee! Ben ik vandaag weer vergeten de peren te schillen, er staat hier nog een hele grote zak vol. Morgen weer een poging, ik ga ze nu midden op het aanrecht zetten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lekker hoor stoofpeertjes die van Esther stonden hier vorige week op het menu. En net als jij ben ik ook geen kook-ster ik eet liever -))
    Mooie shawl heb je gewonnen en van harte met je eerste blogverjaardag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd met je 1jaar blog! Mooie sjaal... ook een Elise sjaal en weer helemaal anders dan de mijne.
    Nog veel blogplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Enne van harte gefeliciteerd met een jaar bloggen en al je leuke enthousiaste reacties!! Top!

    BeantwoordenVerwijderen