woensdag 27 november 2013

Hout - Sloophout - zelf gemaakt - alternatieve kerstboom






Begin vorige week vroeg ik aan onze
schoonzoon Bart of hij een kerstboom
voor mij wilde maken.
Ik deed dat via face boek en stuurde
een foto als voorbeeld mee.

Begin deze week werd de boom al bezorgd
en ik ben er super blij mee.
Dochter Kelly, de vrouw van Bart
heeft deze nu ook en al versierd.

Via Pinterest en woontijdschriften zag ik 
de afgelopen jaren steeds meer alternatieve
kerstbomen, en vooral die van hout hebben
mijn voorkeur. Hout is warm, het leeft, kortom
het heeft mijn hart gestolen.


Twee foto's hiervan.
van Kelly en van mij.











Ja...we zijn er vroeg bij  :-)

Liefs,



29 opmerkingen:

  1. Ha ik heb ook zo'n soort bestelling lopen bij vriendlief. De side table waar die op moet komen heeft hij inmiddels gemaakt. Nu de kerstboom nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zo met dat sloophout! En van vallende naalden hebben jullie alvast geen last!
    Een gezellige Kerstperiode!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jaaaaa echt leuk !! Sinds een paar jaar heb ik weer een échte boom, zoveel beter dan dat stomme kunstding hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooh Ellen, wat leuk! Je boft maar met zo'n schoonzoon die dat even voor je in elkaar flanst!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi joh!! Geniet ervan, hoe langer hoe beter :)

    XxRosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk hoor ik heb inmiddels ook al heel wat van die bomen gemaakt ( staat wel ergens op mijn blog)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk!!!! Zal hem hier eens laten zien ;)
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Enorm leuk, Ellen! Gisteren heb ik onze houten boom ook al een plaatsje gegeven in de woonkamer... Het is iets wat al lang voor kerst leuk is en ook daarna nog best een aantal weken kan staan (winter/sfeerboom??). gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat super dat je zo'n handige schoonzoon hebt! Hij is ontzettend leuk, en je hebt gelijk om hem nu al meer te zetten, kun je er lekker lang van genieten. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zeer warm en gezellig.
    Die schoonzoon verdient een pluim!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk ,ik heb ook een eigen houten maaksel maar inderdaad nog een beetje vroeg

    BeantwoordenVerwijderen
  12. 2 Dezelfde bomen, allebei zó anders, en allebei zó mooi :D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ze zijn zeker allebei prachtig Ellen!
    Leuk om dat zo samen te maken.
    Fijne week nog
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super leuke kerstbomen!

    Ik moet mijn schoonzoon ook maar eens gaan lief aan gaan kijken.... hihi

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Haha, Ellen, die kun je het hele jaar laten staan, geen last van naaldenuitval. Erg leuk. Die van jou met die Zweedse paardjes ervoor en die van Kelly met het schattige autootje ervoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. owwwwwwwwwwwwwwwwww leukerdeleuk.... ik heb geen voorkeur qua opmaak vind ze beide leuk...maar kan zo al zeggen dat de bovenste van kelly is en de onderste van jou ♥
    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. haha Jenneke, dat heb je heel goed gezien :-)
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel erg leuk en die ABCD knopjes heb ik ook nog liggen, goed idee! Dat ga ik onthouden...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterend en inderdaad letterlijk en figuurlijk warm (aangekleed)
    En zoiets kan je toch eigenlijk het hele jaar laten staan en telkens anders versieren bvb een Valentijnsboom...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een lieve schoonzoon heb jij! Erg sfeervol zo'n houten boompje en je kunt het naar hartenlust decoreren. Nou en dat is jou wel toevertrouwd!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Stoer!
    Wat lief van zo'n handige schoonzoon om 'm direct in elkaar te zetten

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Fijn zo'n handige schoonzoon! Heel mooi en speciaal!

    BeantwoordenVerwijderen