maandag 18 november 2013

Gewonnen bij Maaksels van CarlaK & Marktplaats



Voor mijn doen een behoorlijk drukke week 
achter de rug.
Wel een leuke week :-)
Afgelopen Zaterdag met Kelly naar
de Margriet winter fair in Utrecht geweest.

Omdat de piano kruk nog de enige zitplaats
leek te zijn....



en ja .. de trolley zit helemaal vol :-)

Eerder deze week won ik de give-away bij Carla

Zij maakt hele leuke bladwijzertjes en heeft
ook een winkeltje op Dawanda !!

Bedankt Carla, deze prachtige bladwijzer
is al in gebruik !! :-)



&

Gisteren en vandaag heb ik mijn andere blog
alle artikelen (curiosa) staan nu 
op Marktplaats en op dat blog worden ook
de updates geplaatst.
Leuk om te volgen ? word dan lid van deze shop


Ook op dit blog een link gemaakt naar mijn Marktplaats
(zie rechts bovenaan)


Een greep uit de winkel voorraad...



Ik ga weer verder breien
aan mijn
blokken deken

Iedereen een hele gezellige Maandagavond !!


Liefs,




9 opmerkingen:

  1. lekker bezig dus ;)
    En wat een mooie foto bij de piano <3
    Fijne post ook, genieten meid! xxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, wat een leuke foto bij de piano! Vast gezellig gehad. En verder ben je goed bezig geweest, zo te zien... gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. :-)
    Hij past mooi bij de kleurrijke deken !
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk leuk. En de deken wordt steeds mooier!!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke foto, mijn dochter zit naast me verlekkerd naar dat kleine groene pieppopje te kijken. Pascale x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke foto!! Gezellige drukte dus :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh die giraffe en dat hert!!! Geweldig...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je bent lekker aan het opruimen ;-) Lieve retro popjes!
    Geniet van je dinsdag.
    groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen