woensdag 20 november 2013

Picknick




Alweer Woensdag, wat gaan de dagen snel.

Wel een fijne dag in het vooruitzicht gelukkig.

Zoals

Even een paar kleine boodschapjes doen 
en over de markt heen struinen.

daarna

naar de kringloopwinkel omdat ik wat spulletjes
ga BRENGEN

daarna

worden de haartjes superkort geknipt
en volgepropt met coupe soleil zodat
het grijs wat minder opvalt.
grijs vind ik wel mooi maar het
is nu zo'n peper en zout (bah)

Het opruimen is zo goed als klaar.
nou ja.. wanneer is een mens klaar eigenlijk toch nooit ?
en dat is maar goed ook.!

Tijdens het opruimen m'n dwergjes maar eens
een high tea aangeboden ...





Vrolijk toch ?

Allemaal een leuke Woensdag !!

Liefs,


20 opmerkingen:

  1. ♥♥♥♥ wat een gezellige high tea zeg, ik zou zo aanschuiven bij ze ♥♥♥♥

    Een fijne dag gewenst vandaag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat ziet erg gezellig uit! en euh metalliclook is helemaal in hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Grumpy houdt zo te zien niet van high tea...., ik wil gerust zijn plaats innemen :-)
    Fijne woensdag!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. fijne dag vandaag dan,leuk even heerlijk bij de kapper zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Naar de kringloop BRENGEN? Niet HALEN? Ik ben benieuwd of dat gaat lukken? ;)
    Gezellig je dwergjes! Enne geniet van het kapperbezoek! Heerlijk toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag Ellen,

    Al lang niet meer langs geweest wegens veel te druk. zonde, want bij jou is het altijd vrolijk lezen.

    Heb je alle zeven dwergen of alleen dit drietal?
    Ze zijn inderdaad lekker bezig.

    Jouw blauwe muur doet het em echt heel goed bij dit soort foto's.
    En: Grijs haar rules!

    Post eens een foto van je nieuwe coupje. Ik ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er gezellig uit !
    Krijgen we ook een foto voor en na ?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha gezellige boel daar met je dwergjes! Ik ben benieuwd of het je lukt om alleen maar spullen te BRENGEN! :) Fijne dag nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijne woensdag met de dwergjes. Leuk en gezellig tafereeltje. Ik ben benieuwd of je nog weer iets meebrengt van de kringloop. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik las er eerst wel drie keer overheen, die combinatie van woorden lees je niet zo snel... kringloop en bréngen.. :D
    De dagen vliegen idd voorbij! Wat fijn dat je zomaar ineens mag aanschuiven bij zo'n gezellig high tea-tje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke dwergjes! Als het goed is, is op dit moment je haar weer de juiste kleur... Hoop dat je een fijne dag hebt gehad. En de kringloop, was het alleen brengen??? gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Whahhahah geweldig leuk die foto, daar word je meteen vrolijk van :D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Foto graag van je korte koppie, ben benieuwd hoe je coupe soleil is geworden, mijn kapper wil dat nl nooit doen en zegt altijd dat Noors blond in de mode is, haha.
    Iets weggebracht, good for you, weer meer plaats voor nieuwe dingen.
    Fijne donderdag.
    groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hihi wat een schatjes zeg.
    Alvast een fijn wekend toegewesnt.
    Liefs gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey lieverd ik zag net bij Swiid swiet (hoop dat ik dat goed typ ;)) dat jij me genomineerd had voor zo'n engeltje, wat lieffff!
    Ook al heb je niet gewonnen de gedachte alleen al maakt me warm van binnen.
    Ook ben ik natuurlijk eens even hier op bezoek geweest, je bent lekker aan het marktplaatsen zie ik, mmm moet ik ook weer eens wat meer aandacht aan schenken, moet wat grote stukken kwijt hihihi. Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De dwergjes zagen het zitten :-) wat flink, iets naar de kringloop BRENGEN ipv halen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen