woensdag 16 oktober 2013

snoeppot en tekening van Kelly



Leuk om te laten zien wat Kelly vandaag heeft gemaakt :-)


Dat spreekt voor zich...

&

 Als je op mij moet wachten totdat ik de tekening heb ingelijst...
dus toch besloten haar tekenstijl te laten zien !




en een tijdje geleden was er bij mij een weggevertje.
Die is gewonnen door Leonie
Leonie kreeg van mij de Flow, een trollen schilderijtje en een echt trolletje.




Dan wil ik iedereen nog bedanken voor de lieve en hartelijke reacties op vorige schrijfsels, maaksels. Altijd leuk en spannend om te lezen ! :-)

Iedereen een gezellige Woensdagavond gewenst.

Liefs, 





28 opmerkingen:

  1. Owwwwww je begrijpt dat ik alleen oog heb voor de snoeppot hè ..... hertje ..... zooooooooo leuk!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw echt mooi die tekening die meid heeft niet alleen schrijf maar ook teken talent ,ik houd van haar stijl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is die tekening mooi! Echt een hele leuke stijl!! Je zou zo in dit stadje rond willen lopen. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie tekening.
    Maar die pot met hert helemaal het einde.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superschattig potje en wat een mooie tekening! Ze heeft echt een eigen stijl he? Kun jij ook zo mooi tekenen? Nog bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog. Fijne avond, Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie snoeppot. En een mooie tekening, vooral de kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat snoeppotje... Wat leuk! En mooi getekend inderdaad :-) heerlijk zo'n lieve en creatieve dochter! X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gezellige tekening! Het lijkt wel Utrecht voor te stellen (ben daar ook eens geweest ;-) ).
    Ook het potje ziet er lekker zoet en vrolijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ohhh die snoeppot wat gaaf!!! En wat heeft je dochter een mooie tekening gemaakt. Als ik me goed herinner heeft ze ook een keer een hele mooie met klaprozen gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke snoeppot en een pracht van een tekening!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik kom toevallig op je blog terecht. Wat maak je mooie dingen!
    Die tekening is prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gelijk verliefd op de tekening, wat is die mooi. Het snoeppotje is ook heel leuk. Fijn zo een creatieve dochter, je inspireert elkaar.
    liefs Danny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. de giveaway bij mij duurt lang want ik krijg me blog niet op gang is zo rustig ...ik zal een snail volgende week moeten beginnen...misschien dat zo het lukt...harstikke leuk je giveaway...hoeft niet zo duur te zijn...groetjes soraya

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke snoeppot! En wauw zeg, leuke tekening :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke snoeppot en prachtige tekening. Ik word er blij van. Het lijkt idd op Utrecht. Fijne dag,

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een creativiteit! Ik ben momenteel toevallig ook in de weer met snoephartjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. heel mooi getekend en wat een leuke snoeppot

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oeh lekker hartjes, doen me aan mijn omaatje denken daar kreeg ik die vroeger altijd van als ik op bezoek kwam. De snoepjespot ziet er erg leuk uit en je dochter kan mooi tekenen. Knap!

    Fijne dag nog, liefs,
    Rosalie

    P.s. haha en ja we hebben het scanneravontuur allebei goed doorstaan, de sterretjes zijn inmiddels weg ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi getekend! En die hartjespot, wat een schatje.
    groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een snoeperig potje ;) heel leuk en dat vind ik ook van haar tekening!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. die snoeppot is echt wel helemaal super hoor! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. HayHay!
    Wat een leuk blog heb je!
    Ik ga je volgen :-)
    Liefs Danielle
    divadaan.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat leuk zo'n getalenteerde dochter! Om trots op te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh die snoeppot, zo eenvoudig maar zo leuwk! En dat trollen lijstje is ook superr. Zag net ook leuke kweekkastjes...uhm nog iets wat ik niet meer weet ;). Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen