dinsdag 15 oktober 2013

nooit gedacht



Nooit gedacht dat ik een vendulka uil zou gaan haken/maken.
Natuurlijk vind ik vendulka leuk, en uiltjes ook maar ik ben er niet 
GEK van zoals ik soms zie op andere blogs.

Afgelopen Zondag bracht Kelly 3 bolletjes
neon acryl roze van de Action.
Super !! :-)
Ook kreeg ik nog een tekening / stadsgezicht
van haar, daarover later meer, eerst inlijsten.
Ze zei: haak maar wat leuks van dat neon voor in mn tak !
Ze heeft een grote tak aan het plafond hangen met
allerlei leuke dingetjes die daarin hangen.
Zelfs verlichting !
Inmiddels heb ik 'dat' gemaakt 'voor in haar tak en is nog een verrassing.

Zondag kreeg ik een e-mail met een voorbeeld
van een vendulka uiltje.
Mam ? wil jij dit voor me maken.. zo gaaf !
Ja dat wil ik wel...
Uiteindelijk ziet het er altijd wel wat anders uit
dus hoop ik dat ze deze leuk genoeg vindt.
Kim vond het ook erg leuk dus ik ga straks
aan het volgende uiltje beginnen haha :-)


Nieuwe leden een warm welkom
en allemaal een relaxte Woensdag gewenst !

Liefs,



werkelijke maat H14xB12.5 cm.


26 opmerkingen:

  1. Wat is dat uiltje leuk geworden zeg. Een geslaagd project !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke uil, ik voel een nieuwe verslaving opkomen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha geweldig, jij ook al voor de bijl! Voor je kinderen doe je alles toch?! :-) En dit is toch ook een echte Ellen-versie. Dat vind ik het leuke van deze uiltjes, ik heb er nog geen 2 dezelfde gezien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk, je hebt de smaak weer te pakken, zien er schattig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuke uil. Mooie kleuren heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk en vrolijk hoor! Dat zijn de fijne projectjes! Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind ze ook heel leuk,, bij anderen en om te haken zou ook nog kunnen. In mijn huis geen uilen, hahahaha.


    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat is dit een leuk uiltje, je dochter vind hem zekers prachtig net zoals alle andere dingen made by mom ;). You go girl! Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Uh wat is vendulka? Heb ik iets gemist? Leuke uil, toch overstag gegaan, voor je kind doe je alles toch?
    Fijne woensdag.
    groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh heel leuk je uil,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vendulka zegt mij ook niet zo veel, maar ik vind het wel een funny uiltje geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echte Moosjes noem ik dat, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is leuk!! Ik heb nog nooit iets van Vendulka gemaakt, maar ik vind het een hele vrolijke stijl, ik word er wel blij van :-)) grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk. Ik wist niet wat Vendulka was, dus heb ik maar eens gegoogeld. Leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik had nog nooit van Vendulka gehoord maar t is een heel leuk uiltje geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ohhh ze is erg leuk geworden ,die gaat zeker wel in de smaak vallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lief dat je dat voor je dochter hebt gemaakt. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ahhhhh Vendulka ... als er iemand een inspiratiebron is is zij het wel.
    Leuk!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Inderdaad heel leuk! En wat een tof idee, een tak met vanalles leuks eraan!

    BeantwoordenVerwijderen