vrijdag 18 oktober 2013

inktvies en drie kleine ....



Van de neon roze acryl die ik van Kelly heb gekregen,
(Action € 0,50 / st)
heb ik op haar verzoek 'iets' gehaakt voor
haar decoratie tak.

Een inktvies en
nee dat is geen typefout
ik vind het een echte inktvies omdat ie
een beetje vies kijkt en stoer op de motor zit :-)


De draadjes aan zijn koppie heb ik eraan gelaten
zodat ze hem beter kan bevestigen aan die tak.!

Daarnaast nog twee uiltjes gemaakt en kan dus nu
geen uiltje meer zien :-)


en dat komt goed uit want binnenkort vliegen ze uit...
rare oehoe gevalletjes :-)



Nieuwe leden hartelijk welkom
& iedereen een heel gezellig weekeinde gewenst !


Liefs,




22 opmerkingen:

  1. Maar ik vind ze wel heel erg leuk die uiltjes!!! Vloog er maar een naar Zweden! :-)))
    Ook een leuk weekend gewenst en liefs van Gon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je uiltjes zijn leuk. Lekker vrolijk.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inktvies, haha...kijkt eerder een beetje nors, maar de kleur maakt het weer goed, roze is altijd lief!
    groetjes,
    Letty/Elle-Bee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Na het bericht van de varkens-sluitspier vind ik de inkvis ook een inktvies :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je uiltjes zijn zoooo leuk ♥ enne die vissies spaart ria ook voor zweden die zal dr blij mee zijn

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De rechtse uil vind ik wel heel erg leuk.....wat een naam Inktvies!!


    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je bent niet meer te stoppen met die haaknaald, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, ik word bijna bang van die inkvies... Daar durf je niet zomaar bij in de buurt te komen. Goed gelukt. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha, stoere inktvies! Je blauwe uiltje vind ik wel errug leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig stoere inktvies op z'n motor! Heerlijk om zo lekker crea bea te zijn. Fijn weekend gewenst.
    groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooi gemaakt zeg, en je uiltjes vind ik te lief <3

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hahaha, ik vind ze wel lief hoor en ze zien er schattig uit.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Haha, je moet je eigen creaties wel niet zo afkraken hoor! Ze zijn erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha,ha,ha die inktvis...grappig...en ja elke inktvis is weer anders toch?!?!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Kelly mag trots op haar moeder zijn met die leuke gehaakte uiltjes en inktvisje. Fijn weekend, Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hahahaha...inktvies! Hoe kom je erop :) Maar hij of zij is wel leuk geworden!

    Ennuh...die rare oehoe's zijn wel leuk geworden. En ik weet dat er mega veel tijd in dat type oehoe's zit.

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hahaha, een beetje raar maar superleuk :)

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo effies alle bijlezen :-)

    Inktvies is wel leuk hoor en ook heel stoer zo op zijn motor.
    Hij zal wel niet door de veiligheidscommissie komen ... maar Moos vindt hem geweldig hihihihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. To dangerous!!!Deze hells angel octo...... :-)

      Verwijderen
  19. die uiltjes zijn echt grappig!

    En inkt-vies ook haha, hoe verzin je het ;)

    BeantwoordenVerwijderen