woensdag 9 oktober 2013

I'll be back.....

Goedemiddag allemaal :-)

Eindelijk weer terug in blogland. Ik heb het gemist !
Het Serc avontuur is weer teneinde. Omdat ik geboren ben zonder doseerknop werd het ook lastig het werk voor Serc te doen omdat ik het dan 24 uur per dag wil doen en het perfect moet. Resultaat, geïrriteerd en dagenlang beroerd van de koppijn.
Dat is niet de bedoeling dus Zondag heb ik gezegd dat het leuk was om te proberen maar dat het niet geschikt is voor mijn persoontje.

Gisteren voelde ik me weer goed en ben ik een muur die grijs blauw was en inmiddels verschoten gaan witten. Daarbij ben ik nog op een belachelijke manier ten val gekomen haha maar gelukkig blijft het bij wat blauwe- en schaaf plekken. :-)





















Op creatief gebied nog niets gepresteerd maar dat komt vanzelf wel weer.
Kelly heeft gevraagd of ik voor haar een poncho wil maken dus het zit in de lift ! :-)

Tot mijn verbazing ineens een envelop op de mat vandaag.
kijk maar mee.. van Sylvia - Zaanse Zolder 
Dankjewel Sylvia super lief !! :-) xxx



Iedereen een heerlijke Woensdag gewenst,

Liefs,






23 opmerkingen:

  1. Fijn dat je weer terug bent :)

    XxRosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig ben je voor mij niet zo lang weg geweest want ik lees mee op FB. Maar goed dat je even een stapje terug hebt gezet. Dat stapje van dat krukje was dan weer even minder.... x Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oei,, gevallen...Tja een ongeluk zit in een klein hoekje. Wat een lieve post heb je gekregen. dag van de post ik heb er nog nooit van gehoord ;-)

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Welkom terug! Wat een mooie thermoskannetjes in de vensterbank en wat ligt dat schattige poesje daar op een prachtige deken. Vervelend dat je bent gevallen, je moet soms met verven ook de wildste capriolen uithalen. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ..zonder doseerknop...haha, is echt heel mooi gevonden!
    Niet fijn om te vallen, je schrikt er zo van, gelukkig niets ernstigs, die blauwe plekken gaan vanzelf weer over.
    Je zal vast wel de vorderingen van de poncho op je blog zetten toch?
    groetjes,
    Letty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oei ,doe je wel een beetje voorzichtig!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oeh, gelukkig viel het mee. Fijne post, dat maakte vast je hele dag weer goed.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Welkom terug maar ik lees ook mee op FB. Je muurtje is lekker opgefrist en hopelijk ben je niet al te veel beschadigd, pas maar op!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Welkom weer in blogland, Ellen! Leuk dat je er weer bent! Leuke thermoskannen op de achtergrond!
    Fijne avond!
    X Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heeej, welkom terug!
    Had je al gemist meid . Goed dat je lekker weer tijd voor jezelf hebt.
    En wat lief van Syl <3

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goed dat je weer terug bent! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Welkom terug! En rustig aan hoor... Goed dat je aan de noodrem getrokken hebt ;-)
    X Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk dat je weer terug bent! Je werd hier in blogland ook gemist hoor! (tenminste: wel door mij) gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijn dat je er weer bent!! Wat een fijne post van sylvia. Hopelijk heb je niet al te veel pijn....

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fijn dat je er weer bent! Leuke post zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ah leuk, die skatjes aan de muur.
    Nu, we kunnen je avonturen weer lezen op blogland.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ha Ellen,
    Leuk dat je even langskwam op mijn blog! Ik ga ook even rondneuzen op de jouwe, ziet er zo leuk uit!
    Groet!
    CV Hatseflatser

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gezellig dat je er weer bent!! Heel verstandig dat je niet door bent blijven modderen, maar gewoon gestopt bent met het Serc-avontuur.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heb denk heel wat gemist,maar als je er niet gelukkig van word,kun je beter stoppen,leuke post heb je gekregen,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen