maandag 21 oktober 2013

Ikea



In mei kreeg ik van de kinderen
een cadeau bon van Ikea.

Helemaal blij mee want ik winkel
daar heel erg graag. Niet dat ik er 
vaak naar toe ga want het is niet naast
de deur helaas.

Gelukkig is de winkel op Zaterdag van
negen tot negen open en ben ik eindelijk
mijn cadeau bon eens gaan op maken :-)

Manlief opperde dat we dekbed overtrekken
erbij kunnen gebruiken...

HO..
Hier moest ik ingrijpen...

Die bon had ik voor moeder dag / verjaardag
gekregen en die ga ik niet opmaken aan wat 'nodig'is...

Na eerst de Zweedse balletjes met saus en friet
te hebben gegeten (hoort erbij als je daar bent ),
de winkel in en recht op m'n doel af want
natuurlijk had ik online allang gekeken
wat ik wilde hebben !!

Ik kocht twee kerstboompjes (echte .. ruikt heerlijk)
en twee x een kruiden - planten kas.
Ik gebruik die kas als een soort van vitrine
zodat mijn skatjes er niet bij kunnen.
heb verlichting in de boompjes gedaan
met wat 'herfst' decoratie erbij 

Voorlopig gaat het nog even om het idee
want op de bodem wil ik iets van witte balletjes
en zal die vast wel bij de Wibra of Action kunnen kopen
volgende week..

&

Zo kan ik iedere keer wisselen van thema,
voor mij weer een heel nieuw gebeuren :-)






Allemaal een gezellige Maandag avond !!


Liefs,


42 opmerkingen:

  1. ooooooh wauw, wat leuk !!! En natuurlijk is die bon voor jou en die mag jij lekker uitgeven waaraan jij wilt. Niks geen dekbedhoezen dus (de meeste van Ikea hebben ook geen instopstrook, vind ik zelf nogal onhandig). Heel leuk wat je hebt gecreëerd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik ben al in geen eeuwen meer bij Ikea geweest bedenk ik me net! Toch weer eens plannen...

      Verwijderen
  2. Ohhhhhhhhh... LOL!!! Heel, heel erg leuk!
    Maaruh... Kerstboompjes? We krijgen toch eerst Sinterklaas nog? ;)

    Hmmmm.... Ikea zit hier niet zo heel ver vandaan. Toch kom ik er niet zo heel vaak. Tis er altijd MEGA druk (heb altijd hekel aan druk). Maar als ik dan ga, dan leef ik me ook helemaal uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk die kastjes Ellen! Multifunctioneel ook, het zijn net kleine vitrinekastjes. Volgens mij ook leuk om een verzameling van iets in te zetten, heb je altijd wat aan. Groot gelijk dat je je geld niet uit gaat geven aan huishoudelijke spullen hoor! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee leuke kastjes die jij decoratief hebt weten op te vullen!
    Nog een fijne week, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een goed idee van die kasjes ; anti-kat!!! Ik heb altijd hetzelfde probleem hier...:-)
    Je hebt je bonnen leuk besteed zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ooooh, wat gaaf!!! hoe leuk is dit ! echt helemaal toppie <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk bedacht !
    Nee, kadobonnen gaan we niet opmaken aan beddengoed :s
    En dit is toch véél leuker :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Staat geweldig! Je hebt toch zeker ook wel een paar dekbedhoezen meegenomen?? Even van de gelegenheid gebruik maken. Kadobon natuurlijk lekker voor jezelf besteden en de rest dan ook maar meenemen, nu je er toch bent... (zoiets). gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, wat is dat leuk geworden. Goed idee om die kasjes zo te gebruiken als vitrine. Echt leuk om zo'n bon zo te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. haha, grooooooot gelijk! mijn vader had daar vroeger ook zo'n handje van. of van die cadeaus geven, waarvan je oprecht kan zeggen dattie dat ECHT niet had hoeven doen! superleuk, die vitrines, goed idee zeg. en daar kun je het hele jaar plezier mee hebben, slim! ben nu al benieuwd naar de volgende creaties die erin komen. groetjes, fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. haha HO!!! Mooi! En ik vind die kassen supermooi! Die gaan we vast nog vaak gevuld terug zien!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super leuke keus!! heel gaaf!
    Fijne avond! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jij hebt je kadobon goed besteed, Ellen! Leuk!
    X Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk om die kasjes zo te gebruiken!! Goed idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. origineel idee! Ben het met bovenstaande blogsters eens, dit zou wel eens een trend kunnen worden ;-)
    fijne avond.
    groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een goed idee om je cadeau bonnen op deze manier te gebruiken. Zo heb je telkens een nieuwe toepassing ervoor. Helemaal leuk bedacht.
    groetjes Danny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Haha, groot gelijk om iets te kopen voor "jezelf". Goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Haha goed gedaan! Mooi en in ieder geval ietsiepietsie Kitsch!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk!!! Groot gelijk dat je lekker wat voor jezelf hebt uitgezocht, de dekbedovertrekken zullen er toch wel komen ;-) Geniet lekker van je leuke spulletjes, liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel erg leuk allemaal. En inderdaad opmaken aan iets wat jij leuk vind. En gelukkig maar dat die dik spin niet echt is ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hmmm: kerstbomengeur!! Yummie!

    En die paardjes op jouw vensterbank, hebben heel veel te zien, de hele dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke vitrines zijn het zo,
    Goeie besteding!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Tja mannen...het was toch jouw bon:)
    Echt heel leuk om die kastjes zo te gebruiken...een goed, praktisch & creatief idee!
    Fijne week!
    groetjes,
    Letty

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuk idee...telkens weer met wat anders op vullen....

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Super gaaf zeg! leuk om er telkens wat anders in te doen

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Nice! En in combinatie met de kasjes, te gek zeg! Ik moet binnenkort eens een partner in crime vinden voor de IKEA. Al een jaar niet geweest denk ik. Veel plezier ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuk idee!
    Enne..groot gelijk om je bon niet op te maken aan iets wat "nodig" is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dit staat ook veel leuker voor het raam dan een Zweeds dekbed ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een leuk idee om zo voor het raam te zetten! De Ikea blijft echt een leuke winkel hè :)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Super leuk!
    Ik had ze ook al op het oog, alleen nooit meegenomen.
    Ik wilde er een op tafel zetten met kopjes erin...:)

    Liefs x Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Altijd weer leuke dingen bij Ikea op allerlei manieren toepasbaar

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ooh ja die kas die lonkt ook altijd naar mij!!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Ellen, leuke kasjes heb je daar geplaatst. Ideetje om te onthouden. Ik weet niet of je het al had gezien, maar jij bent op mijn blog in de prijzen gevallen, vorige week had ik een give away, kom maar eens kijken als je wil ;-)

    Fijne zondag en tot ziens, Margo :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat prachtig gemaakt en een leuke idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hihi, hoe herkenbaar. Wij gaan ook af en toe naar de Ikea, Zweedse ballen en lekker rondneuzen. Een middagje uit.

    BeantwoordenVerwijderen