zondag 15 september 2013

Serc en de weggever gaat binnenkort weg.. en is gesloten (300 leden) YES :-)





Wat een vreemd weekeinde en ineens druk druk druk. . .

Super dat het doel is gehaald namelijk 300 leden :-)
Dit weggevertje is nu per morgen avond gesloten. 
Binnenkort laat ik in een nieuw bericht weten wie
er heeft gewonnen, eerst zal ik nog een lijst met de deelnemers plaatsen om te controleren of er niemand is vergeten.

Zo ben ik deze week van http://www.serc.nl/ en dan van de Sliedrechtse pagina web beheerder geworden.

Wat is dat ? 
Serc geeft u informatie over iedere gemeente, ieder dorp en iedere stad in Nederland. En dan niet alleen de standaard informatie over hoeveel inwoners die gemeente heeft, maar ook informatie over welke winkels wat verkopen, waar u terecht kunt voor een verbouwing, welke autorijschool het best bij u past en nog veel meer.
Maar op Serc kunt u ook terecht om te zien hoe laat de trein gaat, welke huizen er te koop staan of om gewoon even het laatste plaatselijke nieuws te lezen.
En ook nostalgie (oude verhalen en foto's - ook uit uw omgevingen) krijgen een speciaal plekje.

Ik moet dus veel leren, het is een hele uitdaging en ik vind het tot nog toe leuk ! :-)
Als je ook web beheerder wil worden van je woonplaats ? 
Voor diverse gemeenten zoeken wij nog serieuze beheerders die samen met ons het project willen op en uitbouwen. Deelnemen is gratis en na een eerste testperiode waarin u kunt uitproberen of het iets voor u is geven wij u de gelegenheid om zonder investering franchisenemer te worden in onze formule. Als u eenmaal franchisenemer bent bij Serc ontvangt u gemiddeld 80% van alle inkomsten die voortkomen uit de advertenties van bedrijven in uw woonplaats.

-----------

Dan volgt hier een update van de lijst met deelnemers...

Arja van Garderen
Gewoon Elise
Goudhaartje
Tineke Bolleboom
Karolien Lefever
Nathalie
Natascha Meuris
Een vrouw naar Gods hart
Diana
EvitaAtHome
Minimoek
Stof With Love
Mariël
Indruk
Mery Kramer
Leonie
Joke
Angelique
Cynnie
Hurms
Kreamade
Janny Veenstra
Creama
Dinah
Haakjuffie
Stan nel
Lizette van der Plas
Corine
Maddy
ineke
Kreatita
Sofie
Tutti haakt en zo
Susie
Henrike de Graaf
Nuendan
Metsmaakgehaakt
Moos
Evelien
Anne & Lien
Vee
Lien (keetje)
Tinie
Jenneke
Riri
Vietje
Miss Creatuurtje
huis tjokvol
Brigitte Peetermans
Nanabee
Lize 
Steveline
dekkersland
Patricia Smit
deborah haakt
zelda
jeanine
Susan van der Zwaag
Emilia de Rijcke
KnutselMar
Petra Smit
Nys Elke
Mara Kockaerts
Katrien
theetje
Janny Especial and more
Vietje
Bezig Bijtje
Hannah Baum
Alexandra
pixie mix alot
multivroon
naaistaart
studiozakka
margrieteke
Mara Kockaerts
mim
liesellove
Emmel Prutsemieke
Kiekeboe Monique
Jolanda JoJo creahaken
fotootje vandaag
bananenprinses
Dinaz
aniet67
Friemel Tinus
Aankleedpopje (Ria)
Renske Hoeksema Prak
Geeske Vissering
Michaëla Polman
Claudia
Lees mijn blog eens
Evarommeltjes
Tienke
Sandra Stoft
mANdarien
Nancy Nenz
Carla Killens

Ben ik iemand vergeten ? 
Is er ergens een fout gemaakt, schroom niet en geef een gil zodat ik het kan corrigeren. !


Nieuwe leden hartelijk welkom, als ik nog niet op je blog ben geweest geef dan een berichtje dan kom ik er aan !

Allemaal een rustige Zondagavond gewenst.

Liefs,




21 opmerkingen:

  1. Wat een leuke uitdaging zo'n beheerdersfunctie, veel succes en plezier daarmee. En een hiep hiep hoera voor het behalen van 300 leden. Proficiat!

    Rosalie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat lijkt me een enorme klus, maar wel een leuke uitdaging als webbeheerder. Heel veel succes!
    Gefeliciteerd met de 301 volgers inmiddels!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je 300 volgelingen. Een geweldig aantal.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waauw webbeheerder klinkt serieus, veel succes ermee! En proficiat met je 300 volgers natuurlijk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super dat je de 300 volgers hebt gehaald!
    Op naar de 400!
    Klinkt leuk je nieuwe 'baan'! Ik ga eens op die site neuzen. :-)

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met de 300 enthousiaste volgelingen. Allemaal Ellen-lovers!
    Ook een dikke proficiat met het nieuwe werk.

    Ik ben benieuwd naar het einde van deze spannende giveaway!

    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Klinkt als een serieuze klus zeg?! Moet je dat helemaal alleen doen?

    Ja, het klopt ;) ik sta er ieg op :) Enneh gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je laat ons wel in spanning zitten Ellen ;-). Gefeliciteerd met je massa volgers, wat leuk! Dat er nog maar heel veel zullen volgen. Ik vind het altijd leuk dat je zo trouw reageert bij iedereen en ik moet vaak erg lachen om je humor in je opmerkingen. Wat een leuke uitdaging heb je. Dat het maar net zo'n succes zal worden als je blog. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gezellig, al 300 volgers, hartelijk gefeliciteerd! Deze give-away is aan mijn aandacht ontsnapt, in de vakantietijd heb ik veel minder geblogd.
    Succes met je nieuwe functie, spannend hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk meis .... Webbeheerder!!!!!
    Succes!!!!

    En ja ik staat er tussen hihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd zeg: meer dan 300 volgers en je job! Die job lijkt me best ingewikkeld, maar het gaat je vast lukken!! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk webbeheerder een nieuwe uitdaging suc6666666 ermee. En de 300 bereikt het gaat helemaal goed komen. Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met de 300 volgers. :-)

    En Succes met je web-beheerders functie!!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met de 300 volgers. :-)

    En Succes met je web-beheerders functie!!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met de 300 volgers. :-)

    En Succes met je web-beheerders functie!!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Proficiat met de 300 (!) volgers!!
    Een hele kluif, web beheerder zijn, maar ook een enorme uitdaging!
    Groetjes, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Klinkt in elk geval héél interessant! Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen