vrijdag 20 september 2013

inhaken-advertentie-vakantie-leonie



Leuk, heel leuk !!
Het Haagmagazine van www.inhaken.com heeft wederom een fantastisch herfstnummer uitgebracht.
met o.a. patronen van blaadjes, eikels, appeltjes, herfstasters kantjes & meer. In de spotlight Atelier-Valerie
en nog veel en veel meer.


weet je wat voor mij zo super leuk is ?
Er is een verwijzing naar twaalf leuke blogs, 
en daar ben ik er 1 van :-) grote grijns hier dus dat begrijp je wel haha wie had dat ooit gedacht !



foto van mijn blogje in het tijdschrift

cover van het magazine 


www.inhaken.com :-) hartelijk dank hiervoor helemaal super !

Komende weken ben ik hier wel met de p.c. aan het stoeien maar neem een week of drie blog pauze.
Tenslotte ben ik nog niet met vakantie geweest,  haha gekkigheid hoor maar wil nu veel tijd besteden aan het nieuwe programma van 
http://www.serc.nl/   en de face book pagina van onze woonplaats die de site onder de aandacht moet brengen.

Heel leuk om te doen dat wel maar aangezien wij met de hele familie maar 1 hersencel delen.. hihi is het overwerken..

Het weggevertje is inmiddels naar Leonie verstuurd.
Natuurlijk vergat ik er een foto van te maken maar Leonie heeft beloofd dat zij dat zal doen. Als je dus wil weten wat ik heb gestuurd zal je bij Leonie een kijkje moeten nemen.

Dus........
Geen reacties of blogjes van mij aankomende drie weken

Lekker rustig.. voor jullie :-)

Allemaal een gezellige Vrijdag gewenst, Goed weekeinde en tot later !!!!

Liefs,






22 opmerkingen:

  1. Dat gaat helemaal in orde komen voor de serc!
    Fijne werkweken gewenst!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je vermelding in "inhaken op de herfst!" Suc-6 met het serc project, ik ben er zeker van dat je dit gaat lukken.

    groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je daar in staat, hele eer.

    Fijn weekend,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor de give-away! Je hebt me goed verwend, zeg!
    Heel erg bedankt!
    De foto's staan op mijn blog!

    Fijn weekend!
    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je plekkie in het blad!
    Veel plezier met pc-freubelen en geniet van je rust!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk Ellen die vermelding, terecht! We zullen het even zonder je moeten doen in blogland :-( Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Graag gedaan, fijn te horen dat je er blij mee bent.

    Fijn weekend!

    Groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh dat is fijn zo'n vermelding. Veel succes nog met je project!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk dat je blog vermeld was!! Fijne vakantie, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk zeg een plekje in het blad van inhaken! :) iets om toch trots op te zijn..!

    Tot over een tijdje!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk zo'n vermelding in inhaken. Mooi begin van je "vakantie" lijkt mij zo :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik sta er ook in.... Leuk, zag je vermelding er ook in staan! Geniet van je vakantie ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Verwijzing naar je blog is helemaal verdiend! En een fijne 'vakantie', het gaat je vast allemaal lukken. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig hè zo een verwijzing naar je eigen blog! super meis!!!!!!

    Enne veel plezier met de SERC-vakantie hihihihi
    Een uitdaging maar onwijs leuk!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk dat je vermeld staat in het blad. Zo word je nog een beroemdheid. Binnenkort heb je al meer dan 500 volgelingen.
    Succes met je studie.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat leuk zeg dat je in dat blad staat. Top!
    Geniet van je weekend xxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk dat je in het blad staat. Succes de komende tijd.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk zeg die vermelding! Veel plezier met het stoeien met de pc!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een eer Ellen! Heel leuk, geniet er lekker van. Zeker verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gaaf is dat hè om je eigen blog in een magazine te zien, leuk hoor!
    Succes met de ene hersencel :)) Tot over 3 weken!
    Letty/Elle-Bee

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik bedacht ineens dat ik je al een tijdje niet meer gesignaleerd had in Blogland. Je hebt dus gewoon even pauze! :-) Leuk dat je in Inhaken staat, ik heb 'm nog niet besteld, ik twijfel of ik het nog zal doen. Ik heb meer met bloemetjes en frisse kleuren dan met herfst-haaksels.
    Tot binnenkort!

    BeantwoordenVerwijderen