vrijdag 13 september 2013

kastrandjes - & - krijgertje :-)




Inmiddels zijn de kast randjes klaar.

De kast verven gaat ook gebeuren t.z.t. en ik denk met verf van 

Annie Sloan omdat je dan niet hoeft te schuren of te ontvetten

en dan  .. heel misschien dan .. ga ik verven nog leuk vinden :-)

Het zal een lichtblauwe teint worden.






&

In onze gemeente is een facebook pagina genaamd: de weggeefhoek.

Zelf heb ik er al een keer een zonnebank weggegeven en nu had ik

 gereageerd op een knuffeltje die ik schattig vind.

Ik was de gelukkige en gisterenavond heb ik deze opgehaald.

Wel eventjes een duik laten nemen in de wasmachine !






TADAAHHH


is het geen schatje ? :-)




Nieuwe leden hartelijk welkom
Indien je ook een blog hebt en ik ben nog niet langs geweest geef dan een berichtje dan kom ik eraan !

Iedereen een goed weekeinde gewenst,


Liefs,



27 opmerkingen:

  1. Ooooh ga je gen spijt van krijgen van Annie Sloan, ik wil nooit meer anders hoor!
    Zie het al helemaal voor me met jouw mooie kastrandjes, top!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou gewoon doen hoor dat verven want het is zo lekker. Dan komen je mooie kastrandjes nog mooier uit. Wat een schattig popje...

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat lijkt wel een monchichi aapje, die had ik toen ik klein was. Inmiddela kun je ze weer kopen. Leuk geworden hoor je kast met die randjes. Ik heb nu ook al een aantal goede berichten over "Annie" gelezen, ideaal lijkt me. Kun je meteen met het leuke werk beginnen. Er staan hier ook nog wat dingen voor onze slaapkamer die een lik verf nodig hebben, denk dat ik het ook maar eens ga proberen. Waarom moeilijk als het ook makkelijk kan toch? Fijn weekend Ellen. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Met een lichtblauw tintje wordt het volgens mij een heerlijk frisse kast. Die lieve gehaakte kastrandjes maken het helemaal af. Mooi gedaan.

    Fijn weekend, liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. doen dat verven.. (riep ze .. terwijl heel haar huis om een kwast smeekt.. maar ook hier een hekel aan verven!)
    volgens mij waren deze schattige popjes al 50 jaar geleden in de mode. ik had er tenminste eentje, maar dan met bruine vacht.. dacht altijd dat het een soort egeltje was ahahahah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jaaa ik zeg DOEN....de Provence is heel mooi vind ik,heb daar ook het een en ander mee geschilderd(wel even matte vernis erover,maar stelt allemaal niets voor...schildert heerlijk allemaal en droogt super snel)Past mooi bij je geweldige randje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kastrandjes zijn prachtig. Maar vind je het niet zonde dat mooie hout te verven?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kom hier toevallig op je leuke blog en word blijkbaar je 299ste volgertje ! Allez, nog 1tje te gaan !
    Niet twijfelen over dat verven, deed ik ook een poosje geleden met Annie Sloan-verf. Ik was vooral blij dat ik niet hoefde te schuren ! Dat lichtblauw zal heel mooi zijn ! Tof met die kastrandjes. Veel succes met het verven !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig je kastrandjes meis!!!

    En dat knuffeltje .... zooooo lief :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig die randjes en dat knuffeltje is volgens mij inderdaad een Monchichi, zo leuk! Succes met het verven. Ik denk dat ik me ook eens in de Annie Sloan ga storten (moet ik natuurlijk eerst iets te verven hebben - nou dan moet ik maar even naar de kringloop hahahaha)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind de kastrandjes echt geweldig! Het knuffeltje doet echt denken aan de basisschool, leuk! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattige randjes! Maakt de kast gelijk heel anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat ontzettend mooi die kastrandjes zeg! en ben benieuwd hoe je kast uiteindelijk eruit gaat zien. Zal vast heel mooi worden, jou kennende .
    Je knuffeltje is te cute <3

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die kastandjes staan leuk!! De kast lijkt me helemaal geweldig in een lichte kleur, maar zo is ie ook al mooi hoor! Wat een schattig knuffeltje, leuk initiatief trouwens van de gemeente. Grtzz...Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Erg leuk die kastrandjes en eenmaal geverfd zal vast een super resultaat geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk zo'n weggeefhoek!!! ik hoop dat onze gemeente ook zoiets ooit in het leven roept, maar zit in het oosten van het land, dus alle leuke ruil acties en dergelijken zijn nu nog ver weg... (had al gekeken naar bookcrossing e.d. maar ook dat vindt vooral plaats in grote steden helaas...)
    Ik vind het knuffeltje erg leuk hoor!
    Fijn weekend!

    Groetjes Sietske

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat mooi die kastrandjes! En ja hoor, Annie is echt leuk om mee te verven :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. mooi...ik zat te denken aan herfst te gaan haken

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooi kastrandje! En dat aapje precies de monchichi die ik vroeger ooit heb gekregen! Heb het aapje nog steeds! Jeugdsentiment! Wat een goed idee een weggeefsite! Prettig weekend! Groeten Anouk

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk aapje.
    En ik denk dat je kast inderdaad nog veel sprekender en gezelliger wordt in het lichtblauw. Met al die ornamentjes zal het zeker fijn zijn als je niet hoeft te schuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig zo! En wat een goede tip van de verf , ik heb nog een kastje staan en zag eigenlijk al op tegen al het schuren e.d

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Met het likje verf zet je de puntjes op de i!
    Dat popje is prachtig! Fijne zondag x!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Jaaa, die verf schijnt echt geweldig te zijn! Succes, lijkt me schitterend een lichtblauwe teint! De kastrandjes matchen dan perfect :-)

    Groetjes, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  24. We merken vanzelf wel wanneer je de moed hebt om tot verven over te gaan.
    Heerlijk als je niet hoeft te schuren enzo(:
    Denk dat het eindresultaat echt geweldig gaat worden.
    Heel veen succes!
    En dat popje is echt een dotje!
    Snap dat je ervoor gevallen bent:)
    Letty/Elle-Bee

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel leuk kastje! Ook zonder die verf is ie al geweldig, dan heeft ie tot de eventuele verfbeurt wel iets authentieks! Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Zo nu ben ik weer bij de wat recentere berichten aanbeland hihii, even bij gelezen...hey lieverd doe je het wel rustig aan? goed voor jezelf zorgen hoor!! dat doet niemand anders voor je...of er wordt straks van bovenaf flink aan de handrem getrokken, maar ja eigenlijk is dat al gebeurd door dat je ten val bent gekomen. alleh lieverd dus vanaf nu goed voor jezelf zorgen hè?!

    Ik lees in dit berichtje over de weggeefhoek en toevallig hoorde ik vandaag daar ook iets over...ik ga eens snel kijken...je knuffel is super cute <3.

    Dikke knuff!

    BeantwoordenVerwijderen