donderdag 5 september 2013

Blokken kussen overtrek nr.2 = klaar & kaartenmolen




Blokken kussen overtrek nummer twee is klaar.

De gehaakte blokken zijn dit keer groter.


Ik ben gestart met 33 lossen.
daarna 2 lossen overslaan en in iedere losse
een half stokje., werk keren, en twee lossen haken, daarna in ieder half stokje weer een stokje. 
Van kleur verwisselen wanneer het blok groot genoeg is.

(afhankelijk van het materiaal en de maat van het kussen)

Ik heb een hoofdkussen gebruikt. Als de gehaakte hoes
er stevig omheen zit (dus niet te los) is het een fijn kussen in de rug of om te leunen. Ik heb het op dezelfde manier gesloten als het andere kussen zodat ik het wanneer nodig kan wassen.



Kant A


Kant B





Vorige keer zei EmmelPrutsemieke het volgende:
Uw kaartjesmolen is nog behoorlijk leeg!


dat lijkt op de foto inderdaad zo, de bovenste helft
is gevuld met foto's, ik hou van afwisseling :-)





Iedereen een zonnige Donderdag gewenst.

Nieuwe leden hartelijk welkom.
Als je een blog hebt en ik ben nog niet langs geweest
geef dan een berichtje dan kom ik eraan !

Liefs,








10 opmerkingen:

  1. Superleuk geworden je kussen! En leuk een kaartjesmolen met foto's erin!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kussen en wat een gave kaartenmolen!

    xxRosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij zit dus niet stil!
    Ook dit kussen is fantastisch!
    Nog een zonnige dag,
    liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is het een leuk kussen met die blokken! Een kaartenmolen voor foto's: leuk idee! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben je toch druk! Weer een mooi kussen af.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi geworden ♡
    En je kaartenmolen vind ik superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk die kussens, en dat kaartenmolen zieet er ook erg leuk uit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kussen hebben je weer gemaakt zeg! En die kaartjes molen die hoort naar mijn idee ook niet vol. Af en toe nieuwe erbij zodat je weer vooruit kunt. Super leuk zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow prachtig kussen meis!!!
    En ik blijf het gigagaaf vinden die kaartenmolen!

    BeantwoordenVerwijderen