woensdag 4 september 2013

Binnen kijken in de kitsch kamer (deel 2)


Iedereen bedankt voor de leuke reacties :-)







De andere wand in de kitchkamer.


Een geverfd meidenkastje (wit en zacht roze) 
met kitsch/curiosa. Gevuld met herinneringen.

Overal in huis bij ons weinig frutsels etc omdat ik van
een rustig interieur hou. 
In deze kamer leef ik me helemaal uit haha :-)









Een oud kastje van de kringloop winkel roze geverfd 
en daarin wat verzamelingen.








Juffrouw Pin up heeft inmiddels ook haar plaatsje 
veroverd in de kitsch kamer.



DE kast is inmiddels gevuld met beddengoed en geurende creaties.

Eerst mijn tweede kussen afmaken en daarna ga ik voor het eerst kastrandjes haken. 



Velen van jullie moeten het doen met een kast als hobby ruimte.
Een enkeling heeft een atelier of garage.
En weer anderen hebben net als ik een slaapkamer over.
Mijn gedachten gaan twintig jaar terug en ik moet er niet aan denken dat ik toen deze hobby gehad zou hebben hahaha wij woonden met twee kinderen zo ienieminie klein dat we na tien jaar uiteindelijk zijn verhuisd omdat ik echt niet wist waar ik de vissenkom moest laten...

Toch zou ik deze kitschkamer graag in ruilen om weer terug in die tijd te zijn :-)



Nieuwe leden een warm welkom.
Als je ook een blog hebt en ik ben nog niet geweest, geef dan een berichtje dan kom ik er aan !

Verder allemaal een gezellige Woensdag avond gewenst.









18 opmerkingen:

  1. Wat ziet het er gezellig uit! En zo mooi tegen die blauwe muur aan. Ga je er ook wel eens gewoon zitten?
    De ronde trommel op de eerste foto is mijn moeders koekjestrommel.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. de koekjes trommel had mijn schoonmoeder ook ! en zitten om te kijken ..dat niet maar kijk wel tevreden rond best een leuke hobby :-)

      Verwijderen
  2. Ha Ellen, aan dit berichtje denk ik, als ik voor mijn ingekorte stellingkast sta (uitpuilend van de hobbyspullen). De slaapkamers zijn gevuld, dat is dan weer de andere kant. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooh, heerlijk zeg ♥ fijn he een plekje om jezelf even terug te trekken ♡
    Geniet ervan lieve meid xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig meis! Lekker genieten van het feit dat je de mogelijkheid hebt!
    X x x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig meis! Lekker genieten van het feit dat je de mogelijkheid hebt!
    X x x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk hoor Ellen zo'n kijkje in je kitsch kamer. Je hebt echt fantastische spulletjes inde loop der jaren verzameld. Die piepbeestjes ook zo leuk. Je nieuwe kast heeft een mooie metamorfose ondergaan. heerlijk al die plankjes, leuk om al die mooie stofjes op te leggen. Enne.... Laat je voortaan wat schoteltjes voor me staan hihihihi! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooit wil ik ook zo'n mooie hobby kamer!!! Ooit... ;) voor nu moet ik het doen met dat ieniemieniehuisje met man en 2 kindertjes ;)

    Geniet er maar lekker van!

    Liefs Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke blog heb je! Had hem nog niet gezien.

    Bedankt voor je superleuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is het heerlijk hé, een kamer te hebben waar je je kan uitleven en spulletjes neer zetten die je eigenlijk niet in je huis wilt.
    Zelf heb ik een zolder tot beschikking, soms haal ik er wat uit, wat dan even in huis mag staan. Zo kan ik lekker wat afwisselen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk toch Ellen?!?!?Ik ken het...wij woonde 10 jaar geleden ook veel en veel kleiner met maar 2 slaapkamers op de 1ste verdieping en de oudste sliep toen als uk op zolder,tja een jongen en een meid kun je natuurlijk best op 1 kamer samen leggen als ze nog jong zijn,dus waarom 1 naar de zolder verhuizen ou je denken als het daar toch wat 'eng'was voor zo'n kind...helaas was het er te klein voor ons om te slapen en beiden kids hadden destijds een totaal ander slaapritme en ja diegene die echt zijn rust nodig had wil je natuurlijk niet dat die word wakker gekletst door diegene die met minder er ook wel kwam...zou wel even terug willen in die tijd,maar niet wat woonruimte betreft,ha,ha...ondanks dat we nu ook in een rijtjeshuis wonen(wel een breed/ruim voor een rijtjeshuis)ben ik helemaal happy op deze stek waar we inmiddels weer 10 jaar wonen,met een heerlijke ruime diepe tuin...zonder bij de achterburen zowat op hun bed te kunnen kijken,ha,ha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. P.s;wat heb je al een leuke/mooie en gave verzameling vintage spulletjes!

      Verwijderen
    2. ha wat ruimte betreft wil ik ook niet terug HELP aub niet hihi, maar nu in een rijtjes huis helemaal in mijn nopjes. Eigenlijk is het nu te groot omdat de kinderen de deur uit zijn. Die tijd mis ik wel vooral toen ze nog klein waren. Helaas pindakaas haha we moeten het doen met wat we hebben nietwaar.
      fijne dag, liefs, Ellen

      Verwijderen
  11. Fijn dat je met warme gevoelens terug denkt aan de periode dat je kinderen nog klein waren.
    Je hebt een super leuke kamer...maar ik heb je boodschap begrepen hoor :-)
    Die ruimte voor 'mij' komt vanzelf, eerst nog even genieten van de kids.
    Lieve groeten van 'Katrien'.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er mooi uit meid, geniet er maar lekker van, het verlangen naar vervlogen tijden zal er wel bij horen, maar geniet ook van het nu, volgens mij doe je dat ook wel, ook al zit het niet altijd mee, maak er wat van!
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk zeg, zo'n kamertje. Leef je lekker uit!!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen