dinsdag 10 september 2013

Aankomende Give-away update

Lieve allemaal,

Bij 300 leden (zichtbaar) is er een weggevertje en er kan nog steeds worden ingeschreven.
Hierbij een update van de deelnemers. Kijk even of het klopt en je naam erbij staat.
Zie je een fout in de lijst, geef dan een berichtje zodat het in orde gemaakt kan worden.

Nog 5 leden en er kan een winnaar bekend gemaakt gaan worden.
Het is een verrassings weggevertje, dat wil zeggen dat ik het op dat moment ook nog niet wist :-)
Het lijkt me leuk als de winnaar bekend is dan pas het cadeau in orde te gaan maken.

Wil je nog mee doen ? dat kan HIER 

78 deelnemers :

Arja van Garderen
Gewoon Elise
Goudhaartje
Tineke Bolleboom
Karolien Lefever
Nathalie
Natascha Meuris
Een vrouw naar Gods hart
Diana
EvitaAtHome
Minimoek
Stof With Love
Mariël
Indruk
Mery Kramer
Leonie
Joke
Angelique
Cynnie
Hurms
Kreamade
Janny Veenstra
Creama
Dinah
Haakjuffie
Stan nel
Lizette van der Plas
Corine
Maddy
ineke
Kreatita
Sofie
Tutti haakt en zo
Susie
Henrike de Graaf
Nuendan
Metsmaakgehaakt
Moos
Evelien
Anne & Lien
Vee
Lien (keetje)
Tinie
Jenneke
Riri
Vietje
Miss Creatuurtje
huis tjokvol
Brigitte Peetermans
Nanabee
Lize 
Steveline
dekkersland
Patricia Smit
deborah haakt
zelda
jeanine
Susan van der Zwaag
Emilia de Rijcke
KnutselMar
Petra Smit
Nys Elke
Mara Kockaerts
Katrien
theetje
Janny Especial and more
Vietje
Bezig Bijtje
Hannah Baum
Alexandra
pixie mix alot
multivroon
naaistaart
studiozakka
margrieteke
Mara Kockaerts
mim
liesellove


Nieuwe leden hartelijk welkom, heb je een blog en ik ben nog niet geweest geef dan een seintje, dan kom ik eraan !

Iedereen een fantastische Dinsdag gewenst.

Liefs,






20 opmerkingen:

  1. Zo, lekker veel deelnemers al! :) Spannend hoor, nog 5 volgers te gaan...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!! Ik heb al zoiets leuks van je gehad, dat ik het graag een ander gun!!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, ik doe ook nog graag mee. En 300 volgers, wat een prestatie, dat haal ik bij lange na niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tjeetje ik doe nog niet mee hoe kan dat nou? Net effe snel aangemeld dus. groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben wel volger, geen lid? Hoe wordt ik dat dan?
    Maar ik doe graag mee voor je weggevertje ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is lekker snel gegaan, 300 volgers. Maar je blog is dan ook erg gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hé Ellen, je bent er echt bijna!! Gaaf hoor! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oei...ik sta er ook nog niet tussen...!!!
    Ik doe graag mee! Spannend...nog maar 4 volgers te gaan!!!
    Fijne dag! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oei oei oei, wat heb je veel deelnemers. En ik sta er nog niet eens bij.
    Ik ga me gauw aanmelden.
    Ik kan je niet aan meer volgers helpen, want ik volg je al.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Als je goed luistert, kun je de onrust in blogland goed horen: hartbonzen, vinger-getrommel, tikkende voetjes... Het wordt nu echt spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Spannend,,,,we wachten af.....

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja, ik sta er tussen. Wat spannend. Ben echt benieuwt wat het zal worden...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik sta er ook ben, ik ben alleen al nieuwsgierig wat het is!
    Nog drie te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is een beste lijst meid! Succes, ik hoop dat het gauw lukt!

    BeantwoordenVerwijderen