maandag 5 augustus 2013

Visnet - Leefnet -



Heel erg onderschat...
Veel meer werk dan ik dacht...
maar...



uiteindelijk is hier dan toch het
visnet / leefnet wat ik
in de tuin op ga hangen.


Uiteraard ga ik het nog vullen met
schelpen en ander materiaal, eerst
maar wachten tot manlief tijd heeft
om het op te hangen want het komt buiten
tegen de binnenkant van de overkapping.







Voor de foto maar even de keukenkastjes gebruikt :-)

Lijkt het wel op een leefnet ...?
hahaha naja, ik doe er in ieder geval NIETS meer aan en ben
blij met de kleuren die vind ik prachtig !!

Liefs,






25 opmerkingen:

  1. Owwww wat gaaf meis! Wat zal dat schitterend staan ♡

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, knap gedaan! En óf het lijkt! Menig visser zou jaloers zijn op zo'n pracht van een net!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem erg mooi geworden, zeker als er ook nog schelpen in komen. En ach, ben je hem zat dan kunnen de vissers in de familie hem altijd nog gebruiken. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is hij mooi geworden!!! Super hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kleuren!
    Knap van je dat je niet bent 'afgehaakt' :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oooooooooooooooooooooooooooooooooooh wat ontzettend gaaf zeg !!! Mooi mooi mooi, topkleurtjes, heerlijk! En dat het flink werk was dat geloof ik graag.
    Vanmorgen ben ik weer thuis gekomen uit het Brabantse land en toen vond ik zomaar een gezellig envelopje van jou :-) Zó lief van je zeg, dat is leuk binnenkomen. Ik ben gróót fan van het trolletje, hilarisch echt!! Dikke kus van mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt wel ik zag het al voordat ik las wat het was. Leuk hoor ben wel benieuwd hoe je het straks gaat decoreren...

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oooh wauw , ik vind die kleuren natuurlijk ook prachtig
    maar niet aan beginnen dus, krijg het never nooit af!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lieve reactie van je op het blog van Onliemie.
    Leuk dat je volger bent geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De kleuren zijn inderdaad heel mooi. Die passen er precies bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. En of het lijkt, prachtig!!! Mooie kleuren ook een echte eyecatcher
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, wat een prachtige kleuren Heel mooigemaakt. Wat een boel werk zit er in joh. Respect

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De blauwige kleuren roepen helemaal de zomer op.
    Wat gaat je tuin er mooi uitzien.

    Ik kan me voorstellen dat er inderdaad heel wat tijd ingeslopen is.
    Je zal er dan ook wel heel veel plezier aan hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauwwwww heel erg mooi, vind de kleurtjes ook zo leuk
    Dat gaat vast prachtig staan!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ERG mooi geworden! En dat het een werk was kan ik me voorstellen maar hij is echt heel erg leuk. En die kleuren.. inderdaad.. NIETS aan veranderen!

    Liefs,
    Anne-Co

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kleurtjes gekozen, knap werk !!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuk visnet in deze mooie kleuren! Het staat vast leuk in de tuin.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw........... wat knap en wat is ie prachtig geworden, en de kleurtjes helemaal top. Fijne dag, groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow wat heb je die mooi gemaakt. Ik dacht bij een visnet aan zo'n oud ding wat men vroeger aan het plafond had hangen, maar dit heb je echt super gedaan. Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen