donderdag 1 augustus 2013

Vintage

Een heleboel vintage plaatjes vind ik leuk
en heb dan ook al een behoorlijke doos vol gespaard.
maar....
wat moet je ermee ?

Lamineren en inlijsten ! 

Plastic armbanden uit de jaren '70
gekocht bij de kringloop winkel
en omhaakt zodat het een lijstje is.

Leuke weg gevers, en ik kan er ook
in een groepje bijeen aan een muur hangen ?
Kortom ideetjes genoeg.

Met het visnet even gestopt omdat ik 
graag wat anders wil doen.
...
(deurbel)
...
pakketjes voor de buurvrouw ..

&

een leuk ingepakt pakketje voor mij :-)
spannend....
dat laat ik morgen dan weer zien !!






Allemaal een gezellige Donderdag gewenst. !

Liefs, Ellen

20 opmerkingen:

  1. Wauw, ik vind je lijstjes echt super, geweldige plaatjes! Die staan ook nog op mijn lijstje om eens te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super idee. Heel mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig zijn ze in deze kleurtjes, lief!!
    Heb je het lolanova of freubelwebpatroon gebruikt?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige lijstjes, leuk voor een babykamer.
    Je kunt de plaatjes ook lamineren en als onderzetter gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dit weer prachtig gemaakt. Oh dat zie ik wel zitten zo'n lijstje jn je weggever verrassings pakket uhm zakje ;). Nog 34 leden te gaan :). Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lief en mooi zo met die kleurtjes bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥ oooooh, dat rechtse lijstje ♥♥♥♥♥♥♥♥
    Ik ben verliefd! Zooooo mooi ♥♥♥♥♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn ze echt ontzettend leuk!!!!!! Super zoet ook die kleurtjes, wat zal dat onwijs leuk staan. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn ze weer leuk! Schattig zo!
    Pssst kijk eens op mijn blog je bent vermeld ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Doorgaans vind ik die gehaakte ringen wat tuttig...maar deze zien er super uit!!

    Mooie gedaan!

    Plak je de afbeelding er dan achter??

    Leuk je blog gevonden te hebben, vooral de blogtitel vind ik leuk!!

    Ik ga hem in mijn leeslijst plaatsen!

    Groetjes Thea ♥

    Crea by Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk effect, ook door je kleurkeuze. Het klopt gewoon. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk effect, ook door je kleurkeuze. Het klopt gewoon. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen