dinsdag 20 augustus 2013

Pin-up





Pin-up ? 
Gaan we het wel netjes houden in blogland ?
hihi,
Jazeker dat is wel de bedoeling.

Bij een webwinkel betaal je namelijk voor een pin-up popje al gauw
een bedrag van rond de 15 euro meen ik me te herinneren.
Ik vind ze helemaal geweldig voor in de kitschkamer.. maar 15 euro voor een plastic popje uit de jaren '60-'70 vind ik simpelweg te duur.
Voor € 3,50 heb haar gekocht bij een kringloop winkel
en voor kringloop begrippen is dat zelfs duur.

..

Wat ik ook kocht is een vitrine kast.
Lief weet dat nog niet en dat hou ik ook zo totdat deze word bezorgd.
Een vitrine kast met planken, oud koloniale stijl.
Ik was al een tijd op zoek naar zoiets omdat ik daar het linnen goed
in wil doen. Zichtbaar dan wel te verstaan.
Foto's volgen later wel vanaf aankomst tot gepimpt...


..



Owja hahaha nu wel een foto van mijn
pin-up meisje natuurlijk :-)










nieuwe leden hartelijk welkom.
Als je ook een blog hebt en ik ben nog niet bij je geweest, geef dan een 
berichtje, dan kom ik er aan !

Iedereen een hele gezellige Dinsdag avond gewenst.

Liefs,



25 opmerkingen:

  1. O la la lekker poppie moppie :)

    En wanneer ga je manlief informeren over de kast ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieverdje is je pin-upje, snap dat je haar leuk vind! Ben benieuwd naar je vitrinekast...en naar de reactie van manlief als ze er mee voor de deur staan...hahaha! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hihihi ben natuurlijk benieuwd naar de verrassende reactie van je hubbie van deze verrassende aankoop whihi

    en wat een guitig popje ik kende het niet

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ♥♥♥♥♥♥ wat een schatje ♥♥♥♥♥
    Uh, ben benieuwd hoe manlief reageert op je kast :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je popje is super, maar hoe ga je dit van die kast vertellen, of ziet hij dat vanzelf, wegstoppen kan niet neem ik aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ah wat een schattig popje! En betaalbaar ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hihi wat een schatje en toch iets betaalbaarder.
    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, even een goed momentje afwachten om manlief te vertellen over de kast ;-)
    Ben benieuwd naar je aankoop... En een schattig popje vond je hoor!
    Fijne avond, liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een pittige dame! Dapper van je hoor dat je zomaar een kast koopt zonder je echtgenote er over in te lichten hahahaha! Ben benieuwd naar je aankoop! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh oh, die is schattig. Maar inderdaad voor de kringloop zelfs een hoog bedrag,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kookt lekker.
    Met een aperitief of twee vooraf.
    Een mojito tussendoor.
    En overdadig veel wijn bij het eten.

    En dan vertel je het hem van de kast.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hihi leuk pinnupje en ben reuze benieuwd naar je straks gevulde kast....en naar de reactie van manlief haha
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk ding zeg! Ze heeft wel iets schattigs ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Toen ik je pin-up meisje zag, dwaalden mijn gedachten af naar vervlogen tijden....nl. de pin-up club. Ik meen me te herinneren dat deze afleveringen door Veronica werden uitgezonden. Met rode oortjes zat je dan voor de tv, en vond je het spannend maar tegelijkertijd ook een beetje gênant. Tegenwoordig kan er veel op de tv en kijkt de jeugd zonder blikken of blozen naar deze beelden. Aaaaa......vroeger was zo slecht nog niet!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ach zo schattig dit blote meissie.
    En is dekast er al???

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh wat een grappig popje! :-)) Ik heb een serie van drie popjes, vroeger gekregen van mijn broer, drie dametjes met blond, donker en rood haar zo schattig! Ik hoorde toen ik ze eens op mijn blog liet zien dat er meer van dat soort popjes zijn, maar ik ben ze zelf nog niet tegengekomen. Leuk, een vitrinekast!

    BeantwoordenVerwijderen