woensdag 14 augustus 2013

Kringloop winkel bezoek vandaag



en....
er was een jaren dertig kast maar ik vond deze niet leuk genoeg, jammer dus kijk ik verder via Marktplaats.
en..
ik vond wel houten babouschka's / matroesjka's. Deze had ik Maandagmiddag wel gezien en nog veel en veel meer maar ik vond dat te duur. Het restant wat ik nu heb gekocht heeft me 1 euro gekost. De twee grote popjes zijn magneetjes.





Ze gaan weer in de vitrine kast in de kitschkamer bij de andere houten popjes.


FACEBOOK

Gisteren heb ik op facebook een pagina aangemaakt. Geen idee nog waarom maar ik zag er meer voorbij komen en dan vind ik het weer leuk om uit te zoeken hoe dat werkt.
Ik weet helemaal niet of anderen daar ook foto's kunnen plaatsen bijvoorbeeld.
De pagina heet: LEUK 
Ik hoop daarmee anderen te bereiken met dezelfde hobby's en zo. 
Het uitwisselen van ideetjes vind ik leuk.

Zag net trouwens nog een leuke tip ! Kruiden drogen in de oven, of invriezen in een ijsblokjes bakje. :-)

Wil je de facebook pagina ook volgen ?
klik dan op KLIK
en like de pagina.
Naast de like knop zit een soort van wieltje met een pijltje naar beneden.
Als je daar op klikt kan je de pagina toevoegen aan je interesselijst.


17 opmerkingen:

  1. Goedemorgen lieverd ik zag je verzoek langs komen, maarreh ik kan helemaal niet haken :(. Ik vind haaksels wel heel leuk, jouw omhaakte kaartjes enzo, kanten kleedjes, en ook zekers ander leuks, maarreh aan mij is dat niet besteed, dat zelf haken dan hè ;).
    Leuke vondsten deed je, mmm doe je by the way al mee met mijn retro give away? Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke popkes zeg..............dat van de vriezer die wist ik...maar de oven niet mooie tip

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die poppetjes zijn leuk!! Vooral die blauwe helemaal rechts.
    Je FB pagina volg ik natuurlijk al :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave poppetjes!!!! Was zo voorbestemd dat ze alsnog met jou meegingen :)

    Enne ik ben er al bij op Facebook ... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk iemands verzameling over nemen,en die poppetjes blijven leuk
    ik klik zo ook even op facebook,like je die van mij ook ?tutto riciclabile

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke poppetjes en ik ben er ook bij op FB, succes met je pagina!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leukerds. Ik zit zelf niet op facebook, maar ik kijk meestal wel even met mijn vriend mee.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuk! Facebook moet ik nog uitknobbelen, maar volgt binnenkort! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gezellige matroesjka familie!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat scoor je toch steeds weer leuke matroesjka's .

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, wat zijn ze mooi!! En ik ga je pagina opzoeken hoor, leuk!! liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke verzameling poppetjes heb je! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Natuurlijk kun je op je FB pagina ook foto's plaatsen.

    Ik heb ook al 2 pagina's aangemaakt. Leuk om te doen, je krijgt veel sneller reactie's. Daarbij kun je meteen antwoorden. Handig Zal hem eens opzoeken!!

    Groetjes Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen