maandag 26 augustus 2013

Kringloop kast - Cadeautje Tuttihaakt - kussen sluiten.

Zoals beloofd een foto van de kast die ik heb gekocht bij een kringloop winkel.
De bezorgers zouden tussen 09.00 en 12.00 uur komen en om 09.30 stonden ze aan te bellen. Super service. Ze hoeven spullen niet boven te brengen maar boden aan de kast naar boven te sjouwen, helemaal top ! en ja.. toen begon de klus voor mij natuurlijk.
De kast was helemaal met plastic omwonden en alles had duidelijk heel erg een sopje nodig. De planken laat ik nu drogen voordat ik ze ga beplakken. De kast heb ik stukje bij beetje naar de kitschkamer geschoven, gelukkig is ie niet erg zwaar. Natuurlijk was er nergens een ruimte waar de kast precies kon staan dus met van alles en nog wat heen en weer geschoven en uiteindelijk een plaatsje gevonden. Meteen maar de ramen gezeemd en alles schoon gemaakt boven dus is het luie zweet er ook weer uit. Voel me nu weer heerlijk fris na een verkwikkende douche haha :-)

Owja, de blokken kussens die ik vorige keer liet zien heb ik uiteindelijk niet gesloten met knoopjes maar op deze manier... beetje ouderwetse stijl maar ik vind het leuk.



Een tijdje geleden vroeg Yvonne van het blog:  Tutti haakt en zo
of er mensen waren die dierbare foto's op wilden sturen.
Ik deed daaraan mee en zie wat ze heeft gemaakt :-)


Foto magneetjes ter grootte van een scrabble steentje.
Yvonne wat origineel hartstikke leuk :-)
DANKJEWEL !!!

owja...
dan hier de nieuwe aanwinst.
Zondag ga ik de planken beplakken en de kast vullen.




Nieuwe leden hartelijk welkom.
Heb je ook een blog en ik ben nog niet geweest
geef dan een berichtje dan kom ik er aan !
Allemaal een gezellige Maandag gewenst.

Liefs,

ps. doe je al mee met mijn weggevertje ? KLIK

23 opmerkingen:

  1. Helemaal mooi Ellen. In deze stijl heb ik mijn huis ook gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo, dat is nog eens een kast he! Daar kun je mooi een hoop spulletjes in kwijt. Lekker dat de boel nu ook weer schoon is daarboven, hihi. En die scrabble-steentjes met fotootjes zijn heel erg tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kast! Is-ie niet veel te mooi voor de kitschkamer? En die fotomagneetjes zijn schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vooral de krullen bovenaan zijn mooi.
    Ben benieuwd hoe jij de kast gaat pimpen.

    Je blauwe muur heeft enorm veel karakter. Echt op zijn Ellens!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave kast, ben benieuwd hoe hij wordt na jouw make-over ;-)
    En wat zijn die fotomagneetjes lief!
    x Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig Ellen, heerlijk om straks al je mooie spulletjes in te gaan zetten na de metamorfose. Laat je hem dan weer even op je blog zien aan ons? Pascale x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow...prachtige kast, groot ding zeg! Wat vond manlief er nou van:-)? Ja en zo rol je van het ene in het andere klusje, een verfrissende douche maakt veel goed en ook wel heel lekker als het allemaal klaar is! Die fotomagneetjes zijn lief zeg zo klein! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een aanwinst voor je kamer zeg en wat passen daar veel spulletjes in! Heerlijk! De fotomagneetjes zijn echt heel leuk! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh jij ook al zo'n lieve magneetjes van Yvonne gekregen, mooi zijn ze he?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kast en gevuld met spulletjes wordt
    ze natuurlijk nog mooier!
    Tof idee van de magneten met foto!
    Nog een fijne week, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kast, die is zo gevuld niet hihi

    Lieve groetjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zooooooooo...jij bent even goed bezig geweest! En die kast is niet verkeerd, kun je lekker vol proppen ;)

    Geniet van je aanwinst!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ben ook benieuwd wat je ervan maakt, vast iets in kleurrijke kleuren...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goed bezig en wat een lucky vondst de kast!!! Heerlijk om 'm in te gaan richten! Enjoy!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow mooi je kast meis!!!! Daar zul je veel plezier van hebben!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Daar valt idd iets leuks mee te doen. Benieuwd naar het resultaat! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw wat een mooie kast! Mocht je hem ooit beu zijn of als manlief hem niet goedkeurt, dan zou ik hem zo van je overnemen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw dat is een mooi modelletje kast!
    Ik ben benieuwd naar de make over.
    Graag gedaan van de magneetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Daar heb je echt een mooie kast op de kop getikt. Fijn dat het ook meteen gebracht werd. Leuk magneet idee van Tutti haakt en zo.
    Fijne week,

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je kussen is mooi en die sluiting zo staat leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Ellen, wat een leuke blog heb je! Ik ga je volgen! Sinds kort ben ik ook aan het bloggen, dus neem eens een kijkje op mijn blog! Groetjes, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauwwwww leuk pronkstukje, die kast :)
    Wat een leuk magneetje heb je gekregen.
    Het kussen op die manier sluiten vind ik echt heel leuk (die ga ik onthouden)

    BeantwoordenVerwijderen