zondag 4 augustus 2013

Kader

Flamingo


Ik heb er nog steeds geen genoeg van ..
Iemand noemde het een kader en dat is denk ik de juiste benaming.


Zo grappig de trollen uit de jaren '60 / '70



En tot slot een onderzettertje gemaakt, een idee van Greet !


Blij dat zoonlief weer veilig thuis is vanuit Frankrijk.
Hij is samen met een vriend daar geweest om karpers te vangen.
Ben benieuwd naar zijn foto's :-)

Nieuwe leden een warm welkom :-)
Heb je een blog en ik ben nog niet geweest
geef dan een berichtje dan kom ik er aan !

Allemaal een relaxte Zondag gewenst.


Liefs,





18 opmerkingen:

  1. Leuk zo allemaal bij elkaar.
    Ben benieuwd of hij er veel gevangen heeft! Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ja, wat herken ik die trollen!!!
    Leuk allemaal, ook de onderzetter.
    Kan me voorstellen dat je blij bent dat je zoon terug is.
    Fijne dag verder!
    XXX Gon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo schattig, hé, al die schilderijtjes. Tja, die trollen, wat was dat toen in.
    Ik vind je onderzetter leuk, en lekker.
    Dat wordt vandaag dus karper eten, of kun je die niet eten?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het schijnt wel te eten te zijn heb ik me laten vertellen. Ik ben geen grote vis liefhebber, gelukkig zijn de jongens zorgzaam en laten ze de vissen weer meteen vrij 1

      Verwijderen
  4. ♥♥♥♥♥♥ aaaaah, weer zulke mooie gemaakt, heel leuk! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat ziet dat er ontzettend schattig uit met die plaatjes erin!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gewoon zonde om die laatste als onderzetter te gebruiken. Je zou ze zo aan de muur ophangen.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, bij iedere trol die ik zie bij de kringloop moet ik meteen denken aan jou ;) Fijne week.

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha nou ja lol laten we dan maar hopen dat dat goed bedoeld is LOL

      Verwijderen
  8. Ik ben helemaal fan van die kleine schilderijtjes! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O wauw goed bezig geweest!
    Top die trollen...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De prentjes zijn al zo mooi en met die gehaakte kadertjes wordt het een leuk geheel. Fijne week,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ellen, dat ziet er leuk uit, en idd, je kunt er geen genoeg van krijgen als je eenmaal bezig bent :)
    Ook allemaal van die leuke lieve prentjes, geweldig.

    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou je hebt er weer een heleboel gehaakt:))
    Als je er eenmaal aan begint.....ik noem ze "wissellijstjes"
    groetjes,
    Letty/Elle-Bee

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wat heb je die kaders weer prachtig gemaakt. So happy met je kaartje, love the girls met strikje :). Dikke dankjewel knuffel van mij natuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen