maandag 19 augustus 2013

Haakjuffie & Miss Sweetheart

Haakjuffie had een oproepje gedaan voor Miss Sweetheart.
Ze zocht lieve bloggers waar Miss Sweetheart kon logeren en daarvoor had ik me aangemeld. We hebben genoten van haar logeerpartij, helaas regende het dus hebben we veel binnen gespeeld :-)
Woensdag gaat ze weer op reis naar haar volgende logeer adres.
Haakjuffie bedankt dat ik mee mocht doen aan dit project. Liefs, Ellen.

wil je meer lezen over dit project ? ga dan naar HAAKJUFFIE

mee helpen met de vaat op de ouderwetse manier :-)

theetje drinken, taartjes eten.
in het kattenverblijf lekker luieren
spelen met vriendje donder
heerlijk fietsen
tsss.. Miss Sweetheart, soms wil ik wel alleen zijn hoor ?
kroelen met Harrie

Nieuwe leden hartelijk welkom.
Heb je een blog en ik ben nog niet langs geweest geef dan een berichtje dan kom ik er aan !

Liefs,

19 opmerkingen:

  1. Miss Sweetheart heeft het goed naar haar zin gehad bij je! Tsss, een beetje privacy is soms wel handig ja, ha, ha!
    Ben benieuwd wanneer ze bij ons een paar daagjes komt logeren, ik sta op de lijst.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh kijk ens wie we daar hebben ! haha, leuk om haar overal in blogland te zien opduiken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellige logeerpartij.
    Het afscheid zal nog niet meevallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo te zien heeft ze het weer prima naar haar zin gehad :D
    Vooral bij die heerlijk taartjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto's allemaal, zeg! En ze heeft het goed gehad bij je, begrijp ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hihi wat een leuke logeerpartij zeg ♥ en foto's
    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze heeft het gezellig gehad zie ik, hopelijk krijgt ze het bij mij ook naar haar zin!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk logeerfeestje is dat geweest :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gezellig, zo'n weekje met Miss Sweetheart! Super leuke foto's :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heeft ze het weer fijn gehad zeg! Ik zie helemaal heppie zijn, dank je wel dat ze bij je mocht logeren ♡ x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze heeft het prima naar d'r zin gehad zo te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk he met Miss Sweeheart ik heb ook zo van haar genoten

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ziet dat er leuk en gezellig uit! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ha,ha....erg leuk wat een bofkont is die sweetheart toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Ellen,
    Bedankt dat je mijn Home Sweet Home op je Facebook pagina hebt geplaatst.
    Wat een eer !
    Lieve groet van Katrien.

    BeantwoordenVerwijderen