maandag 12 augustus 2013

Een nieuw thuis en projectje




Aloha allemaal :-) 




Ik had geen plannen om wat te kopen maar dit lieverdje 
kon ik niet laten liggen en mag heel lang hier wonen.

--/--



Ik zag op het blog van wood & wool stool een gehaakt sier/kussen overtrek.
Zij heeft het van acryl gemaakt.  Het is 30 x 50 cm. en kost € 125,--

Omdat ik haken natuurlijk helemaal leuk vind ben ik zelf begonnen en ben dit keer niet met acryl maar met katoen aan de slag gegaan. 
In mijn vitrine kast boven in de kitsch kamer liggen een heleboel 
gehaakte kussen hoezen van acryl. 
Harrie de oudste skat hier (voor niet ingewijden.. dat is onze kater) blijft er steeds met zijn nagels in vast zitten. Nu hoop ik dat dat met katoen beter zal gaan...



&
Wat ben ik blij dat de vakantie voorbij is :-)
Alles weer in het normale ritme dat is voor mij alleen maar feest
en op dit moment heerlijke temperaturen.

Nieuwe leden hartelijk welkom.
Als je ook een blog hebt en ik ben nog niet geweest
geef dan een berichtje dan kom ik er aan !

ps. er loopt hier nog een verrassings give-away KLIK 


Iedereen een gezellige Maandag avond gewenst.

Liefs,




13 opmerkingen:

  1. voor die centen kun je dat zelf wel doen hihihi...veel plezier ermee

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief nieuw huisgenootje heb je erbij zeg ♥
    Tjee, idd, voor dat geld kan je het zelf ook maken :D
    En helemaal naar je eigen smaak. Ben benieuwd naar je creatie. Fijne avond xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is ie lieff! :) En ja inderdaad, 150 euro of zelf maken...ik zou het ook wel weten! Gave kleurtjes!
    Emilia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een poepie!!!! Tuurlijk mag ie bij je wonen!

    En wat een geld voor zo een kussenovertrek. Dat kan veeeeel beter .... jaaaaa zelf doen hihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leukie !
    En dat geldt ook voor het kussensloop van 125 euri. Allemachtig... daar kun je best zelf voor haken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie aanwinst. Haak ze!

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, natuurlijk zelf haken, nog leuker ook dan gekocht en voor dat geld kun je nog heel wat leuks kopen in de kringloop, bijv. zo'n schatje.
    XXGon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Poeh poeh, wat een geld voor dat kussen. Ja dat kunnen wij natuurlijk lekker zelf maken ;-) Toch wel fijn om zo creatief te zijn.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een schattig diertje, al is het me niet helemaal duidelijk wat het is.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat een zoete vondst, kan me goed voorstellen dat je die mee naar huis nam. Leuk blik ook, leuke vrolijke kleurtjes. Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen