dinsdag 6 augustus 2013

Cadeau en troost prijs





Dochter-, schoonzoon- & manlief zijn vandaag weer 
terug van een Frankrijk / Spanje vakantie.
Ik ben niet mee geweest. 
Dat is niet zielig hoor, ik vermaak me hier prima. 
Een lange auto reis, tentjes
de hitte kortom daar heb ik de conditie niet voor.
Blij dat ze weer terug zijn en ze hebben het 
heel erg leuk gehad.

Ik kreeg een heel heeeeeeeeel  leuk kado :-)







Als klap op de vuurpijl kwam de 'troostprijs' door de brievenbus.
Die had ik gewonnen bij Tutti haakt en zo
Dan verwacht je een kleinigheidje maar...




dan zie je een prachtige enveloppe...








waar dit allemaal in zat...
wat een pakjes, ik ben er stil van !
en wat een werk, zoveel pakjes met op ieder pakje 
een boodschap, heel origineel !




  

eenmaal uitgepakt: 

een fijnschrijver, kaarten, stickervellen, knoopjes, puzzeltje envelopjes een sfeerlichtverfraaier, thee een lief kaartje 

kortom :-)

super  &  super lief !!

dankjewel xxxxx


ik ga nu nog blogjes lezen en wens iedereen een gezellige avond.

nieuwe leden een warm welkom.
Heb je ook een blog en ik ben nog niet geweest, geef dan 
een berichtje dan kom ik er aan !

er is nog een weggevertje voor wie het heeft gemist !



Liefs,








20 opmerkingen:

  1. Heerlijk dat ze weer thuis zijn, altijd toch een vorm van onrust in je lijf, bij mij in ieder geval wel, en leuk die bus, helemaal retro
    En de andere spulletjes super, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk busje zeg, ziet er gezellig uit !
    Fijn dat de envelop goed aan is gekomen, veel plezier ermee! En heel graag gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat busje .... geweldig!!!!!!!
    En iedereen weer lekker thuis ... dat heeft toch ook wel weer wat :)

    Is dat een troostprijs hihihi ... zo wil iedereen wel getroost worden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super VW-bus!
    Helemaal Ellen.

    Fijne avond nog
    en nog veel leesplezier met de blogs,

    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave bus! Echt prachtig en wat lief dat ze die meenamen voor je. Je "troost" prijs ziet er ook zo mooi uit, wat een aandacht is daar aan besteed. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gave bus... Daar droomde je al zo lang van hè? ;-)
    Fijn zo'n pakketje in de brievenbus, lieve spulletjes ook.
    Fijne avond, liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Te gek, zeg, die bus. Ik vind het echt een schatje. Ik hoop dat het wel het goede formaat is. En wat een leuk en verzorgd pakjespakje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. o je hebt heel veel leuks gekregen! Goed zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat lief dat ze zo'n tof busje voor je mee hadden genomen!

    Weet uit ervaring dat het niet erg is
    als je niet aan alles mee kan doen vanwege lichamelijke ongemakken.

    Als je het geaccepteerd hebt.
    Kan je genieten van hun plezier.

    En je vermaken met de dingen die je wel kan.

    Fijn dat jij er ook zo over denkt.



    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn dat de vakantiegangers weer terug zijn, en dan met zo'n gaaf kado!!!! :D
    En wat een geweldige troostprijs, super!!
    Veel liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een superleuk kadootje hebben ze voor je meegebracht :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, wat een geweldig cadeau, supergaaf zeg !
    En superleuke post van Tutti :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig die bus!! Gaaf cadeau :) fijn dat ze weer thuis zijn :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Whohowwwwww! Wat een supercadeau!
    En wat een geweldig postpakketje!
    Fijne blog heb je trouwens! Fijn dat je volger werd bij mij zo heb ik jouw blog dan ook ontdekt!

    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wat een fijne verrassing zo'n mooie bus! Geniet ze.

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een ENIGE bus!!!! Ik heb 'm ook maar dan zonder luifel en bagagedrager. Deze is echt een schatje!!
    Fijn dat iedereen weer terug is, voelt toch altijd incompleet als ze er niet zijn.
    Nog een fijne dag.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Tijdje geen blogs gevolgd; maar je bent lekker aan het haken geweest:)
    Fijn dat iedereen weer terug is.
    En die VW bus, supergaaf!!
    groetjes,
    Letty/Elle-Bee

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oooooh, wat een ontzettend leuke VWbus heb je kado gekregen! Echt súper! En die giveaway-"troostprijs" ook al zo leuk...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh die bus is helemaal superrrr. Snap dat je daar helemaal happy mee bent. Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo,
    der VW Bulli siehr total schön aus. Ich habe auch einen, in den bin ich völlig verliebt ;-)))).

    Magst du an meiner Revival-LinkParty mitmachen? Würde mich riesig darüber freuen.

    Liebe Grüße und ein schönes We,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen