donderdag 29 augustus 2013

Binnen kijken in de kitsch kamer (deel 1)






Een andere kast voor het linnen goed (KLIK) bracht natuurlijk
weer meer werk met zich mee dan ik van tevoren had bedacht.
Inmiddels heb ik de planken beplakt en de binnenkant wit gemaakt. 
Foto's hier van volgen nog.








Met dat heen en weer schuiven van meubels ben ik toch uiteindelijk
maar een behoorlijk grote opruiming gaan houden.
Een hele lading met spullen heb ik naar de
kringloop winkel gebracht en al het hobby materiaal is
nu weer overzichtelijk.








Ik vraag me af hoe jullie dat doen ?
Heb je ook een aparte hobby kamer of kast  ? 







Op dit moment ben ik voorlopig mijn laatste kussen aan het maken.
Om 13.00 uur ga ik even naar de kringloop winkel om wat spullen te brengen
en tja... dan ga ik natuurlijk ook weer snuffelen :-)

Wens jullie allemaal een hele gezellige Donderdag.


Nieuwe leden hartelijk welkom.
Als je een blog hebt en ik ben nog niet geweest geef
dan een berichtje, dan kom ik eraan !




30 opmerkingen:

  1. Zooooooooooo wat heerlijk opgeruimd !! Ja ik heb een hobbykamertje waar ook mijn kledingkast en een bureau instaat. Piepklein kamertje dat dus veeeeeeeeeel te vol is. Ik blijf maar opruimen, heb echt ruimte tekort. Ik moet bij de kringloop maar eens gaan kijken voor een niet te hoog (wegens lichtknop) en niet te diep kastje voor op de overloop.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is je kitschkamer leuk! En ooo, die wand met poezenschilderijtjes, wat een mooie verzameling!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Man,man,man... hoe fijn opgeruimd! En ja ik heb ook een hobbykamer... die ruim ik duizenden keren op en telkens wanneer ik iets maak is het terug een rotzooi! Ik moet echt leren van alles meteen op het vaste plekje terug te leggen. De mijne is ook aan een opknapbeurt toe... dat stond op mijn to do lijstje voor de vakantie... 't zal voor tijdens het schooljaar zijn! Maar de jouwe is in ieder geval super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke kamer en ik smelt bij het zien van al die mooie japanse kokeshi poppetjes. Die zijn zó gaaf!

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je schreef al eens eerder over de kitsch kamer dus ik was reuzebenieuwd. wat een leuk kamertje met al die mooie spulletjes, ik kijk mn ogen uit! Die witte kast is ook een leukerdje en wat heb je prachtige spulletjes verzameld, ook aan de muur. Het is net een museum hihi. Pascale x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supergezellig, zo'n kamer en ik ben benieuwd naar je kast! Ik heb ook een hobby-kamer, maar daar is het nu een puinhoop. Ik moet ook echt spullen uitzoeken en wegdoen (en nog wat vakantiespullen opruimen die ik daar gedumpt heb), dan kan ik er weer lekker zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ziet er netjes en gezellig uit Ellen! Hier in huis met 6 personen moet ik het doen met één stellingkast (die ook nog eens aan de bovenkant een stukje is ingekort anders past het niet). En tja, ook die kast moet weer eens worden opgeruimd. Je snapt dat het ding al snel overvol is. Maar goed, hebben we weer iets te doen en over het algemeen kom je dan ook spulletjes tegen die eigenlijk een beetje vergeten zijn. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er allemaal weer heel netjes uit!
    Ik heb verschillende hobbykasten en een werktafel in mijn slaapkamer staan (kan ik gelijk mooi van alles onder mijn bed opbergen, net of ik niet zo heel veel heb ;-) )
    Liefst heb ik een aparte kamer natuurlijk, maar ach, nu hebben we alle drie een behoorlijk grote slaapkamer, dat is ook heel fijn. En er moet natuurlijk wel iets te wensen over blijven, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk kamertje!!
    Helaas hebben wij geen kamer over :(

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oooooh, wat is je kamer leuk!!!
    Ik word er helemaal heppie van, zooo gezellig.
    Leuk dat we even mochten mee genieten, thanx xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zag de titel en dacht 'dat wil ik zien!' wat heerlijk zeg al je spulletjes in 1 kamer! Ik heb een slaapkamer die ook dient als studeerruimte en hobbykamer maar vaak is het een vreselijke chaos daar in mijn domein. ;)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O wat heerlijk zo'n opgeruimde hobby kamer.
    Ben 'jaloers' op je witte kastje met glazendeur.
    Ik herken een poezen schilderijtje van bij mijn oma, in 1973 hing het daar aan de muur.
    Zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. is toch wel lekker he eens in de zoveel tijd een hele hoop zooi weg doen. Het ziet er weer goed georganiseerd uit zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gezelligheid in de kitchkamer ;-) heerlijk plekje lijkt me... Ook hier flink in de opruim-mood, is af en toe hard nodig, wat anders slibt het huis helemaal dicht ;-) x Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hier kijk je je ogen uit, gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. aan die eerste foto te zien verzamelen wij hetzelfde

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kitsch kamer ;-) Ik heb ook een eigen ruimte, maar toch is er nog veel zwerfhobby spul in huis ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk ziet het eruit, hoelang houdt je het zo netjes, ik ben zo'n rommelkont dat ik al weer op moet gaan ruimen, even terug gekeken naar je kast die is ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat ziet er lekker opgeruimd uit! Helaas heb ik geen hobbykamer... (wegens een 2-kamerappartement haha) Ik heb in mijn woonkamer een oud theekastje vol met knutselspullen staan. In mijn dressoir (ook in de woonkamer) zitten nog 2 dozen vol met enveloppen en knutselmaterialen. In de gang heb ik een heel grote kast vol met stofjes, wolletjes en andere frutsels. Alle ruimte wordt optimaal gebruikt dus. En als ik aan de gang ben dan lijkt het of er een bom ontploft is in de woonkamer. Maar wel een leuke bom in ieder geval met allemaal vrolijke spullen haha

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wij hebben een studeerhobbykamer. Maar meestal zit ik beneden en haal ik de benodigde spulletjes op van boven. Alleen als ik moet naaien zit in de studeerhobbykamer. Die op het moment opslag is omdat de logeerkamer aangepakt wordt. Dus voorlopig niet achter de naaimachine want daar komik niet bij. :-(

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heerlijk he!!! z'n eigen kamer... Ik ben ook een van de gelukkigen hoor!! Fijn dat je alle spullen weer mooi voor het grijpen hebt. Hier wordt het weer eens tijd om de hobby uit te mesten, het wordt zo weer een troepje, hahaha.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heerlijk he dat opruimen. Geeft ook gewoon weer rust in je hoofd.

    Ik heb niet 1 aparte hobbykast (mijn droomwens is toch nog wel ooit eens mijn eigen hobbykamertje met al mijn spulletjes bij elkaar, zodat ik niet altijd alles weer meteen hoef op te ruimen :p).
    Maar ik heb wel verschillende mandjes, doosjes en plankjes met al mijn spulletjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat leuk! Ik heb mij al zo vaak afgevraagd hoe je kitsch kamer er uit zou zien. Ziet er gezellig uit. En opgeruimd.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wouw dat ziet er mooi opgeruimd uit, heerlijk zo´n lekker overzicht.
    Nou dat kun je niet zeggen van mijn hobbykamer, ik ben echt een slordevos:)
    Ik vindt het ook heerlijk hoor dat het opgeruimd is maar dat hou ik niet vol, niet lang in elk geval.
    Fijne avond.
    Liefs gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuk, ik ben nieuwsgierig geworden door je blognaam. Vandaar dat ik even kom kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heerlijk zo'n kamer en alles zo overzichtelijk. Ik heb wel een kamer met een bureau en een grote ton met allerlei kleurtjes haakgaren en alles wat daarbij hoort.
    xx Gon

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ziet er heel leuk uit! En zo netjes...ik heb ook een eigen werkkamer maar zodra ik bezig ben wordt het zo'n "troep".
    Wat een schattige lammetjes♥
    Letty/Elle-Bee

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een gezellige blog heb je!
    Je hebt er een volger bij :).
    Groetjes Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ooh wat een geordende kast heb jij! Mij lukt het nooit om een opgeruimd atelier te houden. Dan heb ik de geest en ga ik als een dolle aan het werk, maar zodra ik weer met een project begin, ligt alles weer overal...
    Succes met alles.
    Lees je blog graag.
    groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ja, ik ben ook aan het opruimen op de zolderkamer maar bij jou ziet het er al perfect uit. Bij mij is bijna het eind in zicht, wat een klus!!

    BeantwoordenVerwijderen