woensdag 10 juli 2013

vlaggenlijn 2 & 3

Naast de behoorlijk lange vlaggenlijn
heb ik nu twee kleinere gemaakt.
En dan nog heb ik vintage zakdoekjes over
die ik gisteren heb gewassen, gestreken en
een mooi plekje gegeven heb in mn vitrine kastje
voor mogelijk ooit weer eens een ander project.





Boven: zes zakdoekjes met geel accenten aan bias band euh.. hoe noem je die kleur ?
&
Onder: zes zakdoekjes met voornamelijk roze accenten aan een lila bias band.




Omdat ik alles met de hand heb gedaan was het veel werk maar dat pimpen vond ik ook heel leuk om te doen.

Op naar een totaal ander project
wat ?
ik heb zelf nog geen flauw idee :-)

nieuwe leden hartelijk welkom.
Heb je ook een blog ? geef dan een
berichtje dan kom ik eraan !

Iedereen een SUPER Woensdag gewenst


liefs,

17 opmerkingen:

  1. Ze zijn erg leuk geworden, en wat nu, blogs kijken pinterest dan krijg je weer ideeen, succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo schattig joh! Altijd een feestje bij jou nu dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk! Ook zo met die kantjes er aan :) Lijkt me wel ongelofelijk veel werk om het met de hand te doen maar het resultaat is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. echt origineel gedaan, zo zijn er geen twee vlaggenlijnen...

    madebyelke.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alles met de hand?? Wat een geduldwerkje, echt heel knap!! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Met de hand O jee wat een werk maar een geweldig leuk idee lieve gr marloes
    P.s wat een aangrijpend boek ,heb diepe bewondering voor jullie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, wat een werk die vlaggenlijnen! Maar wel heel erg apart en heel erg leuk bedacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk die zakdoekjes slingers! Lekker vrolijk!! Dit is met recht "handmade" :-)) Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Met zo'n slinger in huis is het elke dag een feestje ;)

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk! Mooi met al die randjes er zo langs!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wauw prachtig weer!!!
    En nu maar weer lekker bedenken/mijmeren/fantaseren.....
    the possibilities are endless.....
    Liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi gemaakt Ellen, knap hoor dat priegelwerk......Enne eindelijk het boek gelezen en in een keer uit, wauw wat een verhaal en knap van je dochter om erover te schrijven...knap van jullie allemaal! Dikke kus voor jullie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Echt gaaf,ik vind de zakdoekjes zo geweldig leuk,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh je vlaggenlijn ziet er super cute uit ! Ik heb ook ergens een stapeltje zakdoeken gekocht, wel veel witte bij maar ook een paar die gekleurd zijn. Weet nog niet wat ik daar tzt van maken ga, eerst me maar eens concentreren op mijn kanten kleedjes jurk.
    Eerst ze allemaal nog wassen, stijven, strijken en dan op de stof die ik gisteren gekocht heb naaien. Dat wordt nog heel wat uurtjes plezier ;).
    Zo ik geloof dat ik weer bijgelezen ben :p. Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen