dinsdag 2 juli 2013

TV dekentje is af, op naar een volgend project & gekregen armbandje


De t.v. - / vlakken deken is inmiddels af.
Eerst had ik de intentie om er
gehaakte knopen op te maken
maar dat stond niet zo leuk.



Van mevrouw Pollewop van StudioZakka
kreeg ik een super leuk armbandje 
met mooie poezenkaart ! -> dankjewel :-) xxx




Gisteren begonnen aan een project met
vintage zakdoekjes...



En zo ...

rommelt een mens maar wat aan :-)

nieuwe leden een warm welkom
Als je een blog hebt en ik ben nog
niet geweest geef dan een berichtje
dan kom ik eraan !!

Iedereen een hele zonnige week gewenst.

Liefs,


19 opmerkingen:

  1. Je deken is prachtig geworden! Leuke kleurtjes!
    Ik ben benieuwd wat je met al die zakdoekjes gaat doen! Ik ben namelijk op zoek naar een leuk vakantieproject :)
    Leuk armbandje heb je gekregen!

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als het weer koud wordt heb jij een lekker dekentje:))
    Worden de zakdoekjes een vlaggenlijn??
    We gaan het zien...
    groetjes,
    Lett/Elle-Bee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, leuk, leuk!! Ik ben benieuwd naar je project van de zakdoekjes. Ik vind ze zelf ook zo ontzettend mooi. Ik moet nog even doorsparen... gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tof ! Dekentjes heb je nooit teveel hé :)
    Nu ben ik toch eens benieuwd wat je met deze zakdoekjes van plan bent ! Je had er al eens eerder over gepost en van toen af was ik al nieuwsgierig ;)
    Tja we zullen nog wat moeten wachten hé..
    Nog een fijne dag .. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker z'n tv deken om heerlijk onder te krupen als het wat kil is.. En wat ga je maken van de zakdoekjes of blijft dat nog even geheim!!

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. supermooi gemaakt meidje.
    En ben toch zo benieuwd naar je zakdoekjes project ...xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik ben ook erg benieuwd wat je met die zakdoekjes gaat doen,we wachten het af

    gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Stoer je deken meis!!!!

    Lekker blijven rommelen .... kunnen wij weer van veel moois genieten :-)

    Liefs Moos

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heej je tv deken is mega leuk! :) En die zakdoekjes zien er zo al super uit, laat staan als je er iets mee gaat maken! ;)
    liefs
    Emilia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is die tv-deken mooi geworden. En wat een werk! Daar ben je menig uurtje mee zoet geweest.
    Leuk die verzameling zakdoekjes. Zoals iedereen ben ik ook benieuwd naar wat er uiteindelijk van/mee gemaakt wordt. We horen het wel. In ieder geval, succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De deken is heel erg mooi geworden, zo vrolijk en zo mooi.
    Wat leuk de zakdoekjes, maar wat maak je er mee:)

    Lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lekker dekentje Ellen en die doekjes bij elkaar, prachtig. ben wel nieuwsgierig wat je ervan gaat maken. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het deken ziet er vooral lekker uit, zo om samen met de poezen onder te kruipen.
    Trappelen jouw katten ook zo graag op alles wat zacht is? Dat getrappel schijnt het "moedergebaar" te zijn volgens mijn dierendokter.. Ze doen hun pootjes op en neer en slaan hun nageltjes uit om de melk van de moederkat los te maken als ze zogen.
    Nu ik de opmerking van hierboven herlees, komt ze vreemd over.
    Ik laat ze desondanks toch staan.

    Fijne avond, met of zonder dekentje!!
    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi gemaakt! ik ben erg benieuwd wat je met de zakdoekjes gaat doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die zien er vrolijk uit die zakdoekjes zo bij elkaar! ben benieuwd wat je ervan gaat maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat ziet er allemaal vrolijk uit,fijne dag,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi dekentje heb je gemaakt!
    En ik ben ook heel nieuwsgierig wel project je gaat doen met de zakdoeken!

    (p.s. de 'zigeunerin' is nog veel meer waard dan 15 euro ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Die deken kun je wel gebruiken met dit kille miezerweertje, ziet er heerlijk knus uit :) Leuk om het armbandje hier op je blog te zien, veel plezier ervan! En ook ik ben supernieuwsgierig naar je zakdoekjesproject!!!

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh ik ben toch zo nieuwsgierig naar je zakdoekjes project. Maar zekers weten dat we dat binnenkort mogen aanschouwen ;). Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen