dinsdag 16 juli 2013

Post !



Een tijdje geleden heb ik Readkapke een poncho met muts
gestuurd die haar oudste dochter past.
Ze heeft o.a. deze foto op haar blog staan.


haha kleinere zus heeft het mutsje op :-)



&



Van Readkapke ontving ik totaal als verrassing
super leuke stempels :-)
Een VW busje 
(omdat ik altijd zeg dat ik met zo'n busje naar Frankrijk wil om curiosa markten af te struinen)
en een Handmade by Ellen 

Dankjewel ik ben er onwijs blij mee en
in mijn omgeving zag ik jaloerse blikken (lol)




Iedereen een heerlijke dag gewenst.

Liefs,




20 opmerkingen:

  1. Wat een enorm leuke foto van die kinderen en jouw mooie gehaakte poncho en muts! Echt mooi!
    xx Gon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik had ze al op haar blog voorbij zien komen. Erg leuk ♥
    Lief van jou ook.. en wat een superpost ontving jij van haar zeg, wauw!
    Kan me voorstellen dat mensen jaloers op je zijn :D
    Geniet van de zon, liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oké, eerlijk is eerlijk: beetje jaloers. Maar je hebt ze verdiend hoor! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gehaakt ensemble !
    En mooie stempels ! Jullie zijn allebei lief voor elkaar geweest :)

    Je vlaggetjes zijn tof !
    Fijn dag verder :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf! En zo persoonlijk!
    De foto met de zusjes is zo leuk! :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super, die foto van de meiden! :-) En wat een gave stempel van de vw-bus!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah wat lief, maar het was ook een erg mooie poncho die je had gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuke verassing, die stempels ;-) ik had je poncho bij readkapke al voorbij zien komen, ook heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. bekijkt de stempels en werpt je een vreselijk jaloerse blik toe!
    Maaruh....ze zijn gaaaaaaaaaaaaf!

    En die twee meidjes...ook helemaal leuk! Die kleine in luier met het mutsje op, te lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heerlijke prinsessenponcho, lief!

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. "Onwijs blij" is een understatement.

    Beter ware:
    "Extreem, onnavolgbaar, exceptioneel verrukt"
    (zo zou ik het althans zeggen)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) van hyperbool en understatement heb ik geen verstand.
      ik schrijf vanuit mijn hart !
      ABN verantwoord of niet
      xxx

      Verwijderen
  12. Wat een geweldige pretfoto, helemaal goed terecht gekomen dus! Wat een mooie stempel Ellen! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wat een leuke poncho heb je ze gemaakt (die foto so cute <3) en wat leuk dat volkswagenbusje en je eigen stempel, super toch?! Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen