zondag 21 juli 2013

gehaakte vlaggen en meer in het katten buitenverblijf



Met vlaggetjes haken ben ik nog een paar dagen 
doorgegaan en gisteren zijn ze in het
buitenverblijf van de katten opgehangen.
Onder de overkapping. Best vrolijk.

Omdat daar eerst een vissersnet hing en die
er eventjes af moest bleek dat die inmiddels
verteerd was. De bamboe ringen heb ik schoon 
gemaakt en ben nu zelf een net aan het haken
in zee blauwe kleuren. Die kan als ie af is
gepimpt worden met schelpen en flesjes en nou ja,
je kan zelf wel bedenken waarmee je dat kan pimpen ! :-)




nieuwe leden hartelijk welkom,
heb je een blog en ik ben nog niet langs geweest
geef dan even een berichtje dan kom ik eraan !


een zwoele Zondagavond gewenst en 
een gezellige Maandag !

Liefs,

25 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend vrolijk zeg ♥ heel mooi . Fijne avond xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie Harrie, Sally en Romy al zitten te genieten onder de kleurrijke vlaggetjes. Wat een bofkonten die kanten van je.

    Mijn volgend haakproject is toevallig ook een vlaggenguirlande, maar in plastic. Ik ben de Wibra gekleurde plastic zakken al aan het scheuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog vergeten: bijzondere blauwe lampen doen erg gezellig aan. Jullie genieten daar allicht erg jij en de katten 's avonds in het donker.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, jouw katten hebben zo elke dag feest!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat gezellig zeg!
    echt een vrolijk gezicht!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een feestje voor de poezenbeesten !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee! Ik ga binnenkort eens wat leuke slingers maken, wij hebben allemaal verjaardagen in het najaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben verliefd, verliefd, verliefd.. Wauwwww wat zijn ze gaaf die vlaggen. Heerlijk vrolijk!

    Zomergroetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg leuk!!! Wat hebben die katten van jou weer een mazzel!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk gedaan. Kunnen de poezebeestjes lekker een feestje bouwen ;)

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Whaaaaaaaaaaaaa....wat een vrolijk onderkomen hebben jouw katten!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gezellig voor je skatjes. Mogen ze er ook mee spelen of hangen ze daarvoor te hoog? Misschien kun je aan de punten van de vlaggetjes draadjes bevestigen zodat ze daarmee kunnen spelen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik moet denken aan dat liedje van die kat die naar Parijs is geweest vooral de pootjes vierden feest ;-) hahahaha. Ze hebben het wel erg gezellig zo bij jou.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een feest om daar te verblijven!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wel een gezellige boel daar in je kattenverblijf. Ben heel benieuwd naar je visnet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gezelli!!
    Ga je er draadjes aan maken zoals Greet voorstelde?
    Nog een fijne dag!
    groetjes,
    Letty/Elle-Bee

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een feest in het kattenverblijf! Ziet er hartstikke gezellig uit. Nog een fijne dag verder, groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  18. nice & sweet
    vooral de onderste vlaggetjes waar de draad is doorgeregen vind ik de max!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een vrolijk buitenverblijf voor de katten, gave slingertjes! Een leuk blog heb je trouwens, ik ben volger geworden en ben benieuwd naar wat voor een leuks je nog meer maakt.

    Groetjes, Bouwiena

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nou niks geen saaie plek voor jouw kattebeestjes, gezellig met de vrolijke slingers!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat gezellig zo :) leuke kleuren heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zo'n vrolijk verblijf voor de poezenbeestjes :))

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een gezellig kattenverblijf heb je er van gemaakt! Goed vertoeven zo voor je katten. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen