donderdag 4 juli 2013

een tipje van de sluier...

Een tipje van de sluier...

In ieder geval maak ik van de vintage zakdoekjes
1 of 2 vlaggenlijnen. Ik vind het een leuk werkje.
Zeer waarschijnlijk hou ik nog een aantal zakdoekjes over
en ik ga dan t.z.t. maar eens op pinterest ideetjes opdoen.






En als je de ene kant bewerkt met kantjes en lintjes dan 
moet de andere kant natuurlijk ook..






Dochterlief heeft inmiddels laten weten dat ze het hertje
wat ik gisteren heb gekocht graag wil hebben en het pannetje ook.
hahaha prima, dan heb ik weer een reden om te
gaan shoppen :-)



Voor diegene die het heeft gemist
er is een weggevertje bij 300 volgers KLIK

Zo..en nu is het tijd voor koffie en de blogs
van anderen te gaan bewonderen

Liefs,





17 opmerkingen:

  1. Leuk Ellen, ben benieuwd hoe het gaat worden...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er mooi uit! Ik ben benieuwd naar het resultaat!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wordt dus toch een vlaggenlijn:))
    Succes!
    Letty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zie er nu al helemaal vrolijk uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zal dat een geweldige vlag worden! Heerlijk werkje ook wel denk ik om de verschillende zakdoekjes te combineren. Zo'n los zakdoekje wat je wel eens tegenkomt is niks maar zoveel bij elkaar is echt leuk. Met andere woorden, zakdoekjes vragen dus om verzameld te worden! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk!!! Ben zo benieuwd naar het eindresultaat, succes. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Veel tipjes te zien hoor Ellen .. ;)
    Nog steeds benieuwd !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat wordt een mooie sluier, haha, slinger!!!
    Heerlijk bezig en leuk dat je dochter de spullen gelijk kan gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De zakdoekjes alleen al zijn een feestje
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Waar vindt je die?! Ik kijk er al naar uit sinds het boek van ingthings...Erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. die heb ik verzameld bij kringloop winkels en op marktplaats !!

      Verwijderen
  11. wat een leuk idee! ik ben benieuwd naar het eind resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuk.....ik heb er ook een stapel van liggen...mmmm idee moet ik echt even opslaan!!
    Liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke vlaggenlijn wordt het, heb ik nog niet eerder gezien van zakdoekjes.
    Fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi, die zakdoekjes!

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat is dit een leuk idee zeg! Ik heb van mijn (nog niet zo lang geleden) overleden oma ook een hele stapel zakdoekjes maar wist eigenlijk niet zo goed wat ik er mee moest doen. Maar nu ik dit gelezen heb ga ik er denk ik ook een vlaggenlijn van maken. Die hang ik dan elke verjaardag en met leuke feestjes op. Is ze er toch een beetje bij :-) Dank je wel voor de inspiratie!!

    BeantwoordenVerwijderen