woensdag 17 juli 2013

Donder


Op een schattig label stond: 
Hoi Ellen, veel plezier met deze kleine donder.
Groetjes Inez

Ga snel kijken wat zij maakt echt zo prachtig !!
KLIK

Inez zoals ik al e-mailde, ik ben er ontzettend blij mee
wat is ie mooi gemaakt !! :-)

Natuurlijk heb ik kleine donder meteen kennis laten
maken met de drie nijntjes,
en toen er werd gezien dat ik een fiets 
en een vliegtuig had tja...




Die heeft het leuk zo :-P


Voor wie het heeft gemist ?
Bij mij is nog een weggevertje

Iedereen een gezellige Woensdag en alvast 
een zonnige Donderdag gewenst.

Liefs,

25 opmerkingen:

  1. Il est trop MIGNON!!

    Bonne journee !!

    Maria xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh echt ene kleine donder, lief!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend netjes gemaakt!

    Dat maakt je dag weer goed!!

    Liefs Hanrike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stiekem beetje jaloers op jou hoor :D
    Vind hem zoooo schattig. Heel erg cute ♥
    Geniet ervan meid xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zie het al..... mijn kleine donder is in goede handen!!! Met liefde gemaakt! Ze zal dus vast nog meer bij jou leren dan fietsen en vliegen.....?!!!
    Lieve groetjes, Inez

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje het is echt een eigenwijze donder.
    Veel plezier ermee.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hahahahahaha, ik hebben zelden zo een schattig doch zo een stoer hert gezien. LEUK!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een scheetje is Donder. Lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh waw, wat is die mooi zeg! Heel aandoenlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattig Dondertje...en hij/zij heeft het al enorm naar de zin daar bij jou:))
    groetjes,
    Letty/Elle-Bee

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi gebreid hertje en zo schattig !!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. kleine donder is perfect.
    Hij past helemaal bij jouw nijntjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is prachtig. Alles in hier. Je bent heel slim :-)
    Ajka

    BeantwoordenVerwijderen