zondag 28 juli 2013

de draad weer oppakken



Nadat ik twee dagen het verdriet van heden en verleden aan de oppervlakte heb laten komen en de tranen de vrije loop heb gegeven, vind ik dat het tijd wordt mezelf te hervatten 
en vooral door bezig zijn met van alles, zodat ik weer 
normaal kan functioneren.


Dinsdag is de begrafenis en dat word zoals altijd een zware dag.


Hierbij wil ik graag iedereen ontzettend bedanken voor de lieve woorden die mij ontzettend tot steun zijn.


We pakken letterlijk en figuurlijk de draad weer op :-)
Met het visnet ben ik nog bezig en zodra deze af is zal ik een fotootje plaatsen.

Vandaag pannenkoeken gebakken 
(ik lijk wel gek met deze temperaturen)


Eigenlijk sta ik niet graag in de keuken maar had wel trek in een pannenkoek. Voor het eerst heb ik kaas pannenkoeken en appel pannenkoeken gebakken en ze zijn nog gelukt ook YES !




jaja dit leuke plastic mandje kocht ik bij
de Action voor €1,-- en gebruik ik voor het fruit.

Tadaaaaaaaaaah !!


Allemaal een geweldige Zondag gewenst.!

Liefs,



21 opmerkingen:

  1. Gecondoleerd Ellen........rustig aan......X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Emoties laten zich niet voorgoed wegstoppen en nemen toch de tijd om hun plekje te zoeken. Sterkte nog steeds.

    Geniet van de pannenkoeken, zulke eenvoudige dingen kunnen zo waardevol zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Ellen....

    Neem je tijd om alles een plekje te geven meid , het is niet niks ...
    En hou je brievenbus in de gaten ;)

    Pannekoeken, jammie! Ze zien er heerlijk uit . Denk aan je xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gecondoleerd.
    Verdrietige tijden voor je...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey lieverd ik lees het net en wil je even een dikke virtuele knuffel komen geven.
    Heel veel sterkte dinsdag en natuurlijk voor nu ook.
    Ik bakte vrijdag ook weer eens pannekoeken, had ik al jaren niet meer gedaan.
    Geniet maar lekker van de kleine dingen! Dikke knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoe vreemd ook na een groot verlies, de wereld draait gewoon door. En een mens moet op een gegeven moment de draad weer oppakken en weer mee gaan met de draai. Maar dat valt niet altijd mee. Veel sterkte ermee.
    Je pannenkoeken zien er goed uit. Het brengt me op een idee.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja Greet, alles gaat door inderdaad heel vreemd. En huilen mag maar ik ga me er nou niet echt beter van voelen dus schouders en onder en dragen wat er gedragen moet worden. Dankjewel voor je lieve woorden. :-) liefs.xx

      Verwijderen
  7. Met kleine stapjes vooruit ... en die pannenkoeken zien er heerlijk uit x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooh, de pannekoeken zien er heeeerlijk uit!!! :D
    Heel veel sterkte de komende tijd, rustig aan de draad weer oppakken...
    Veel liefs! Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Veel sterkte dinsdag en de komende tijd.
    Liefs van Gon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte gecondoleerd en heel veel sterkte Ellen, ook alvast voor dinsdag!
    Je pannenkoeken zien er heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik had je berichtje nog niet gelezen. Meis wat een verdrietige tijd. Ik wens je heel veel sterkte toe met dit verlies.

    Dikke knuffel, dinah

    Lekker die pannenkoeken, ik ben er dol op....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nog sterkte gewenst Ellen en zeker voor dinsdag !

    En nu heb ik zin in pannenkoeken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Och, wat verdrietig zeg.. Fijn dat je zowel de ruimte neemt om verdrietig te zijn als een manier vindt voor afleiding voor het moment. Die pannekoekjes zien er echt heerlijk uit. Sterkte voor de komende tijd Ellen. Groetjes,
    Lot

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ellen, gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd!!Dikke knuffel, Linda!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Veel liefs en heel veel sterkte voor morgen! xxx Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Pannenkoeken smaken altijd en zijn trouwens perfect als comfort food, zowel wat het maken als het eten ervan betreft. Veel sterkte morgen. x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Veel sterkte morgen Ellen. Je tasje is echt superschattig! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen

  18. Weer helemaal bijgelezen. We hebben een hele lange tijd geen internet gehad wegens blikseminslag na hevig onweer! Gecondoleerd!!Ik wens je heel veel sterkte!!
    Tot gauw!!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  19. heel veel sterkte nog hoor en neem de tijd!! knuffel, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen